Dornif Napisano 3 Października 2008 Udostępnij Napisano 3 Października 2008 Witam, Moja korba xtr'a 960 dokonała żywota po ~8kkm. Jako że kupiłem ją używaną za 250zł uważam to za zakup idealny. Ale nie o to chodzi Mógłbym kupić do niej blaty, jednak uważam to za nieopłacalne, bo wyszłyby mnie ~600zł. Oprócz dwóch korb w tytule rozważałem też ROTOR'a, ale w tym przypadku musiałbym kupić używane ramiona, a nowe blaty rotora, bo ogranicza mnie budżet: ok 1000zł. Na mtb robię ok 7kkm rocznie, z tego 90% w terenie, w tym ok 20 startów, głównie maratony. Zależy mi na trwałości, masie... i trwałości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 5 Października 2008 Udostępnij Napisano 5 Października 2008 widzę, że nikt Ci nie odpowiada więc może coś ja pomogę. W przyszłym roku będę miał podobny orzech do zgryzienia.. w tej chwili brałbym chyba Race Face Deus XC, tylko tak sie składa że najczęściej tylko import zza granicy bo u Nas albo Jej nie ma, albo Jej ceny są wręcz kosmiczne. m.in tak jak tu: http://www.swiatroweru.com.pl/item.php?sho...sgrdhps1ofmpb50 gdzie za granica dostaniemy ją: http://cgi.ebay.com/RaceFace-Deus-XC-Crank...1QQcmdZViewItem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dornif Napisano 11 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2008 Czytałem na mtbr, że to największy crap i żeby absolutnie nie pakować w to pieniędzy. Jakoś wierzę. A jeździł ktoś lub słyszał opinie o korbie kcnc? Cena ta sama jak np xtr, a masa 50gr mniejsza. Tylko jak z wytrzymałością? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 11 Października 2008 Udostępnij Napisano 11 Października 2008 najwiekszy fajans z korba rf to kiepskie wklady. poszukaj w temacie chocby mako7 ktory takie korby nabyl. u nas cena absurdalna a za granicą np w stanach coc kolo 250 dolcow. przy xtr 2008 kretyńska jest cena zebatek - duza to 350 zl (jaja sobie robią - za tyle to mozna miec komplet tarcz extralite ) zastanawialem sie nad wyborem miedzy xtr/truvativ noir i kcnc. tej ostaniej to chiba nikt jeszcze nie męczyl (wklad dosyc niestandartowy - ciekawe co z lozyskami). ostatecznie wybor padl jednak na xtr'a - wątpie zebym go wykonczyl, lozyska wymienialem wiec to nie problem, na upartego kupie wklad z lozyskami ceramicznymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lobster Napisano 11 Października 2008 Udostępnij Napisano 11 Października 2008 Ja także tym razem (wiem, to już nudne ) zaproponuję wzięcie pod uwagę korb FSA. Dla Ciebie myślę odpowiedni model to Afterburner. Korby baaardzo żadko spotykane w naszym kraju, bardzo lekkie (nie wiem czy nie lżejsze od xtra ?), z trwałością raczej też wszystko w porządku . Jest to Ciekawa alternatywa dla korb shimano/truvatiw itd... Ewentualnie jak masz nieco większy worek złota pod łóżkiem, to znajdziesz także modele wykonane z węgla (tutaj problem trwałości nie jest już tak istotny, bo jak korby ulegną zniszczeniu to po sezonie możesz jeszcze nimi w piecu napalić). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 11 Października 2008 Udostępnij Napisano 11 Października 2008 Jest jeszcze to http://cgi.ebay.com/AEROZINE-X12-SL-A3-MTB...1742.m153.l1262 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 11 Października 2008 Udostępnij Napisano 11 Października 2008 wagowo to daleko im do czolowki - 950 gram wiec kaliber lx/hone. producent raczej nie zawyza wagi na sile. ladne są to prawda. nowe modele fsa wymagaja nowego rozmiaru wkladu na mtbr bylo sporo informacji ze inserty do pedalow wyklejają sie z korb.... malo przyjemny problem. mnie zrazil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 12 Października 2008 Udostępnij Napisano 12 Października 2008 Trwalosc, masa i...trwalosc? Trzy slowa i trzy litery... XTR. Teraz ceny spadly i bez problemu zmiescisz sie w 1000zl. Tez myslalem nad Noir ale niesprawdzone, jak z zywotnoscia zebatek, wkladu itd itd. Czytalem test jednogo z rowerow Scott'a i te korby chwalili ale to za malo. Xtr jest sztywny i niezawodny. Wklad suportu robi nawet accent jesli padnie. Zebatek nie trzeba kupowac oryginalnych. Teraz mam frm. Przerzuca rownie sprawnie i szybko a jest lzej, ladniej i taniej. Ramiona xtr 960 mozesz z powodzeniem sprzedac a jesli chcesz kupic oryginalne zebatki do 970 na przyszlosc to zglos sie do mnie Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lobster Napisano 12 Października 2008 Udostępnij Napisano 12 Października 2008 tobo, od dawna jeżdżę na korbach FSA i jeszcze nie miałem takich atrakcji. Ale jeżeli piszesz że tak się ludziom dzieje to pewnie coś w tym jest. Chociaż może to dotyczy jakiegos tanszego modelu, albo sytuacji gdy korba była używana niezgodnie z przeznaczeniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 12 Października 2008 Udostępnij Napisano 12 Października 2008 A ja stwierdziłem złą współpracę korb FSA z przerzutkami Shimano i złą przerzutek Sram z korbami Shimano. Niektórym może to nie przeszkadzać, ale ja nie lubię zwłoki w działaniu , nawet minimalnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dornif Napisano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2008 Sprowadzać to się opłacało kilka miesięcy wstecz, jak dolar po 2 zł był. Teraz jest 2,7 i już nie jest tak różowo. A na allegro RF deus xc po 720zł jest. Z tym afterburnerem to jakiś przekręt jest - bardzo niewiele informacji i sprzecznie: raz, że 750gr, raz że 950gr. To jest dosyć istotna różnica Kusi mnie ten xtr, bo poprzednik jak najbardziej zostawił po sobie miłe wspomnienia. A co do przerzucania... Przodem i tak się wiele nie miesza, a przyszły sezon zamierzam dawać tylko z blatu (tu nadmieniam, że to żart i prosze nie proponować korb torowych ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 12 Października 2008 Udostępnij Napisano 12 Października 2008 Dokladniej liczby nie pamietam ale Afterburner wazy te 950g. Wyzsze karbonowe modele waza blizej xtr-a ale to juz nie ten przedzial cenowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 12 Października 2008 Udostępnij Napisano 12 Października 2008 Afterburner waży wg FSA 954 gr z suportem - ale to waga katalogowa http://mtb.fullspeedahead.com/fly.aspx?tax...;layout=product Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lobster Napisano 12 Października 2008 Udostępnij Napisano 12 Października 2008 Hmm, miałem starszego Afterburnera (z wkładem isis) i kompletna korba (ale bez wkładu) ważyła dokładnie 600g (potwierdzone na weight weenies) co wtedy było lepszym wynikiem od xtr-a... Teraz to widzę że jakąś kichę zrobili - 950 g - faktycznie bez sensu wobec tego pakować się w tą korbę... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 12 Października 2008 Udostępnij Napisano 12 Października 2008 Ja Jezdziłem na FSA V-drive - ale zrezygnowałem, szybko wycierały się zębatki ... średnia stalowa w Shimano to dobry patent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dornif Napisano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2008 Napisałem do sklepu, gdzie oferowali afterburner'a za 400zł na allegro i realnie ważą 988 z suportem. Zonk. Z drugiej strony 1 xtr na pewno nie pociągnie tyle, co 2x xt, a cenowo tak wyjdzie. Brakujące 70g zrzucę kupując za różnice w cenie alu śrubki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ebikerzone Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 Wejdz na katalog na www.e-bikerzone.com. Masz tam liste do wyboru po lewej stronie oraz wyszukiwarke po prawej. Wszystkich korb masz 466 z czego 136 do mtb/xc. Zębatek przednich znajdziesz 291. Myślę że znajdziesz to czego szukasz. powodzenia Pawel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dornif Napisano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2008 Troszke nie na temat, ale dzięki. Wybacz, ale zraziłem się do Was przez dyskusje na light-bike.com nt produktów kozaka i Waszych "postów sponsorowanych". Szukam opinii, nie katalogu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ebikerzone Napisano 14 Października 2008 Udostępnij Napisano 14 Października 2008 Niepotrzebnie się zraziłeś, bo żadne nasze teksty nie są sponsorowane a redakcja też u nikogo w kieszeni nie siedzi. Cieszymy się z tego że jesteśmy w pełni niezależni. Staramy się promować dobre polskie produkty i to tyle. Mam nadzieję, że się przekonasz bo nie ma takiego drugiego miejsca gdzie byś miał tak wszystko podane na tacy Co do korb to ja polecam Ci XTR. Sam stałem przed takim dylematem jakiś czas temu i stwierdziłem że nie ma co wyważać otwartych drzwi. Model wcześniej miałem wątpliwości, ponieważ XTR miał niestandardowe ułożenie śrub. W nowym modelu jest to prostsze bo nikt juz mnie nie zmusi ze mam wybrac taki a nie inny blat bo tylko taki jest politycznie poprawny. Wybór blatów jest duży. Nie mniej patent ze środkowym z tytanu, na mocowaniu karbonowym jest IMHO genialny, ba jak wiadomo ten się zużywa najcześciej. Możesz też powalczyć z Tune, FRM itd i dobrać blaty innych producentów ale raz będzie to droższe rozwiązanie a dwa oszczędność wagowa żadna. No chyba że pójdziesz w totalny extreme, ale tu już zużycie będzie masakrystyczne. pozdrawiam Pawel www.e-bikerzone.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 zestaw tarcz extralite kosztuje z przesylka ok 350-400 zl. duza tarcza do nowych korb xtr ok 350. wg mnie roznica jednak jest, a tarcze extrralite naprawde sa lekkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ebikerzone Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 W temacie korb masz jeszcze coś takiego http://e-bikerzone.com/news-show-74.html pozdrawiam Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 ciekawe co ogolono z masy - bo informacji na ten temat nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ebikerzone Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 Jak by nie patrzeć, wynik jest i to niezły. Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 Ciekawe jaka cena i sztywnośc? Ja mam korbe KCNC - ale na temat sztywności jeszcze nie mogę nic powiedziec - korba na razie czeka na montaż , ale waga bardzo mnie satysfakcjonuje http://light-bike.com/forum/album_page.php?pic_id=3719 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ebikerzone Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 Z tym że musisz do tego dodac wage suportu i zaczyna sie pod gore, choc to naprawde niezly wynik. Postaram sie wkrótce poszukac czegos podobnego-obserwuj newsy na e-bikerzone.com. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.