bobiik Napisano 25 Września 2008 Udostępnij Napisano 25 Września 2008 Ktore z tych korb maja najlepszy stosunek ceny do jakosci? Jak jest z ich wytrzymaloscia?Osobiscie sklaniam sie ku LX 582.Czy to dobry wybor.Podobno nowa seria lx 661 jest przeznaczona do trkkingu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 Niedawno miałem podobny problem : http://www.forumrowerowe.org/korba-Co-wybr...IVE-t42335.html W moim wypadku wybór padła na TRUVATIVA - ze względu na cenę jaką mi zaoferowano. A co do nowego LX'a to się nie myslisz. Od teraz to bedzie grupa trekingowa i nowa korba bedzie z blatami 48/36/26. Wizualnie zbliżona do grup szosowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobiik Napisano 26 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2008 Z tego co czytalem , firex truvativa to w zasadzie odpowiednik ,,starego lx,,2008 dalej jest juz tylko xt w shimano.Nie liczac nowej grupy slx. Chyba jednak kupie lx w wersji 44zeby. link do artykulu porownojacego- http://www.magazynrowerowy.pl/index.php?id...mp;backPID=1102 Gtb. Czy aby na pewno masz 3.3??Jest pelno wersji tej korby.Ceny nawet od 150zl. http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/goodd...=1142&pos=2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 26 Września 2008 Udostępnij Napisano 26 Września 2008 Korbę kupowałem w sklepie w niemczech własnie jako 3.3 . Była ona zdemontowana z nowego roweru , i w jego specyfikacji jest właśnie opis że to 3.3. Pozatym wszystkie zębatki są alu i waga real się zgadza - 938 g z suportem. Zrobiłem na niej na razie nie wiele ( jakies 150 km ) , ale sprawuje się dobrze. Bezproblemowo współpracuje z resztą komponentów Shimano i wydaje mi się, że jest sztywniejsza niz moje porzednie Deore Hollowtech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 27 Września 2008 Udostępnij Napisano 27 Września 2008 mi po 8500km sypnely sie lozyska, kupilem zamienniki accenta i jezdze dalej. sztywnosc lepsza niz deore hollowtech na octalink, a ktorym jezdzilem wczesniej. strasznie miekkie sa alu blaty, szybko sie scieraja i w przypadku 44 przy byle uderzeniu zgina sie zabek albo sie lamie. plusem jest niska cena oraz mozliwosc taniej wymiany tarcz w przypadku zuzycia, bo truvativ robi wiele korb, w tym na takie dziwne standardy jak mini isis czy na kwadrat i blaty od nich pasuja do firexa. takze mozna za 90zl kupic korbe z alu blatami odkrecic blaty i sprzedac ramiona i wychodzi niezla cena wtedy ja bym celowal w slx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.