Rulez Napisano 24 Września 2008 Napisano 24 Września 2008 Mam pytanko w imieniu kolegi , niedawno nabył osprzę SLX - niestety po 400 km. stwierdził, że tarcze mają luz na nitach ! - doskonale to widać zaciskając hamulec i ruszając kołem - zareklamował tarcze, i założył stare tarcze Deore - niestety stwierdził, że te tez mają luz na nitach !!! Czy ktoś jeszcze ma takie przykre doświadczenia z tarczami "sh*tmano" ?
gtb Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 A myślałem że jestem jedyny . Mam dokładnie ten sam problem z tarczą 160 SLX - wyczuwalny luz na nitach łączących aluminiowy pająk z tarczą. Zakupiłem 2 szt. i tylna po około 200 km przy hamowaniu pulsacyjnym zaczeła " skakać" i od tego momentu pojawił się luz Swojej nie reklamowałem bo zgubiłem paragon , ale nie bardzo wiem co teraz kupić XT nie ma sensu , bo to identyczna konstrukcja. Pozostaje albo budżetowe Deore albo wyżyłowany cenowo XTR .
tobo Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 ja mam xtr'y i sprawują sie zupełnie bez zastrzeżeń. moze mozna po prostu wymienić te nity albo w jakimś zakładzie dysponującym prasą hydrauliczną ponownie to zacisnąć?...
greeno Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 A kontaktowałeś się z dystrybutorem Shimano? Jestem ciekaw co oni na to. Warto zapytać, a nuż była cała seria tych spieprzonych korb?
tobo Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 ale tu nie chodzi o korby tylko tarcze hamulcowe. w znajomym sklepie rowerowym wlaściciel zabrał na reklamację tarczę shimano.
ulvgar Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 Może XTR-ów ten problem nie dotyczy? Kumpel używa 180 i 160 mm ale słowa skargi na te tarcze od niego nie słyszałem. Brat używa LX, inny kumpel XT i również nic złego nie mówili. Ale z ciekawości sprawdzę, może po prostu nie wiedzą o tym, że może być luz w tym miejscu.
Rulez Napisano 25 Września 2008 Autor Napisano 25 Września 2008 XT nie ma sensu , bo to identyczna konstrukcja. Pozostaje albo budżetowe Deore albo wyżyłowany cenowo XTR Można też kupić adaptery do CL, i założyć tarcze na 6 śrub - tylko nie wiem, jak w praktyce to się sprawdza,. W każdym bądź razie - problem tarcz istnieje - bo jak widać, to nie pojedynczy wypadek
ulvgar Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 A już miałem składać kółka na CL... Póki co pozostanę przy standardowym mocowaniu, chyba że tarcze XTR będą wolne od tej wady.
Rulez Napisano 25 Września 2008 Autor Napisano 25 Września 2008 tobo sprawdź swoje , w ten sposób jak podałem powyżej, i podaj efekt.
Rulez Napisano 3 Października 2008 Autor Napisano 3 Października 2008 Relamacja uznana, czyli sh*tmano coś zawaliło, radzę uważać ...
gtb Napisano 4 Października 2008 Napisano 4 Października 2008 Szkoda, że ja zagubiłwm gdzieś swój paragon ( a kupowałem wysyłkowo ) Z tego wniosek , że mamy pierwsze "rewelacje" dotyczące jakości nowej grupy SLX .
amoniak Napisano 4 Października 2008 Napisano 4 Października 2008 Kolega mał identyczny problem z tarczą SM-RT63 czyli deore też są luzy na nitach
Patriota Napisano 4 Października 2008 Napisano 4 Października 2008 Spróbuj reklamować mimo braku paragonu. Jeżeli na allegro to przecież jest tranzakcja moze sie uda.
sabotagedsc Napisano 4 Października 2008 Napisano 4 Października 2008 Heh mam tarcze XTRa 180/160 przejechane już mają ok 9tys km i żadnych luzów nie mają, chociaż znajomy skarży się że mu skrzypi na nitach...
Rulez Napisano 15 Października 2008 Autor Napisano 15 Października 2008 XTR-y mają inną konstrukcję, niestety nowe tarcze SLX które przyszły w ramach reklamacji, już dostały luzów
Mentos Napisano 15 Października 2008 Napisano 15 Października 2008 Trza więc unikać SLX'a, bo na pewno poszło tego w cholerę w świat. Z LX'ami/Honami nie mam do dziś takich problemów (160/180/203). Czy XT 2009 są podobnie mocowane/duży pająk jak XTR ? Już znalazłem, będą jak XTR.
Mod Team Lookas 46 Napisano 15 Października 2008 Mod Team Napisano 15 Października 2008 180/160mm XTR 2007 - zero problemów jeśli mowa o tarczach
Rulez Napisano 27 Października 2008 Autor Napisano 27 Października 2008 180/160mm XTR 2007 - zero problemów Dobrze wiedzieć, bo SLX-y znowu wracają do reklamacji , i trzeba je na coś zamienić.
Gość Napisano 2 Listopada 2008 Napisano 2 Listopada 2008 A myślałem że jestem jedyny . Mam dokładnie ten sam problem z tarczą 160 SLX - wyczuwalny luz na nitach łączących aluminiowy pająk z tarczą. Zakupiłem 2 szt. i tylna po około 200 km przy hamowaniu pulsacyjnym zaczeła " skakać" i od tego momentu pojawił się luz Swojej nie reklamowałem bo zgubiłem paragon , ale nie bardzo wiem co teraz kupić XT nie ma sensu , bo to identyczna konstrukcja. Pozostaje albo budżetowe Deore albo wyżyłowany cenowo XTR . kiedyś jak zakładałem tarcze XT na samej zakrętce zdjąłem taką podkładkę, bo myślałem że będzie niepotrzebna. wtedy tarcze się odkręcały i łapały luz. jak założyłem te podkładki na zacisku już po problemie. może o to chodzi.
Robert Napisano 2 Listopada 2008 Napisano 2 Listopada 2008 Problem z nitami jest nagminny. Znajomy pokazywał mi tarczę, prawie cała się rozpadła. Moje jakoś się trzymają, jak długo to potrwa, nie wiem. Adapter i tarcza na 6 śrub to sensowne rozwiązanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.