Skocz do zawartości

[tarcze] dziadowskie Shimano


Rulez

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko w imieniu kolegi , niedawno nabył osprzę SLX - niestety po 400 km. stwierdził, że tarcze mają luz na nitach ! - doskonale to widać zaciskając hamulec i ruszając kołem - zareklamował tarcze, i założył stare tarcze Deore - niestety stwierdził, że te tez mają luz na nitach !!!

Czy ktoś jeszcze ma takie przykre doświadczenia z tarczami "sh*tmano" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślałem że jestem jedyny .

Mam dokładnie ten sam problem z tarczą 160 SLX - wyczuwalny luz na nitach łączących aluminiowy pająk z tarczą.

Zakupiłem 2 szt. i tylna po około 200 km przy hamowaniu pulsacyjnym zaczeła " skakać" i od tego momentu pojawił się luz :)

Swojej nie reklamowałem bo zgubiłem paragon , ale nie bardzo wiem co teraz kupić :)

XT nie ma sensu , bo to identyczna konstrukcja. Pozostaje albo budżetowe Deore albo wyżyłowany cenowo XTR .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może XTR-ów ten problem nie dotyczy? Kumpel używa 180 i 160 mm ale słowa skargi na te tarcze od niego nie słyszałem. Brat używa LX, inny kumpel XT i również nic złego nie mówili. Ale z ciekawości sprawdzę, może po prostu nie wiedzą o tym, że może być luz w tym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XT nie ma sensu , bo to identyczna konstrukcja. Pozostaje albo budżetowe Deore albo wyżyłowany cenowo XTR

Można też kupić adaptery do CL, i założyć tarcze na 6 śrub - tylko nie wiem, jak w praktyce to się sprawdza,.

 

W każdym bądź razie - problem tarcz istnieje - bo jak widać, to nie pojedynczy wypadek :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
A myślałem że jestem jedyny .

Mam dokładnie ten sam problem z tarczą 160 SLX - wyczuwalny luz na nitach łączących aluminiowy pająk z tarczą.

Zakupiłem 2 szt. i tylna po około 200 km przy hamowaniu pulsacyjnym zaczeła " skakać" i od tego momentu pojawił się luz :)

Swojej nie reklamowałem bo zgubiłem paragon , ale nie bardzo wiem co teraz kupić ;)

XT nie ma sensu , bo to identyczna konstrukcja. Pozostaje albo budżetowe Deore albo wyżyłowany cenowo XTR .

 

 

kiedyś jak zakładałem tarcze XT na samej zakrętce zdjąłem taką podkładkę, bo myślałem że będzie niepotrzebna. wtedy tarcze się odkręcały i łapały luz. jak założyłem te podkładki na zacisku już po problemie. może o to chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...