wiktor0410 Napisano 24 Września 2008 Napisano 24 Września 2008 http://allegro.pl/item436358831_polar_puls..._kolarstwo.html Warto zainwestować w ten pulsometr? Ktoś go ma i może o nim coś powiedzieć? A może szukać czego innego do 300zł? Pozdrawiam
krzysiekmz Napisano 25 Września 2008 Napisano 25 Września 2008 Ja posiadam. Co dokladnie chcesz wiedziec? Do 300zl zobacz jeszcze na oferte firmy Sigma. Polar sygnalu nie gubi, ma duze czytelne cyfry i nie mam z nim klopotu juz ponad 2 lata. Na start niczego wiecej nie trzeba bo sie poprostu tych funkcji nie uzywa. Pozdrawiam.
worms Napisano 11 Marca 2009 Napisano 11 Marca 2009 Szukam instrukcji pl do tego polara, czy ktoś posiada i może użyczyć?
fredzio Napisano 12 Marca 2009 Napisano 12 Marca 2009 Ja Posiadam do Polar CS200cad, kolosalnych różnic nie będzie. A odnośnie tego cze CS100 jest opłacalny, trzeba spojrzeć na to jaki nadajnik dostaniemy, jeśli WearLink® 31 to OK, jeśli T31 coded™ to lipa. W tym drugim po wyczerpaniu nie można wymienić baterii i nadajnik do wyrzucenia.
worms Napisano 12 Marca 2009 Napisano 12 Marca 2009 Niestety mi się trafiła wersja z T31 coded™ , będę musiał z tym śmigać trudno, może kadencje dokupię w miedzy czasie. Byłbyś uprzejmy, jeżeli posiadasz instrukcje pl podesłać na email worms-1976@o2.pl ? Zauważyłem że mogę wprowadzić tylko dwie wartości pulsu, jeżeli zacząłem dopiero sezon, to jaki zakres najlepiej wprowadzić by wytrzymać do września i podnosić cały czas kondycje prędkość? Chciałbym mieć możliwość ustawienia dwóch zakresów: 60%-65% rozgrzewka i 65%-75% wytrzymałość , to na początek. Brakuje trochę 3 stref, które posiada sigma onyx pro, będę musiał sobie jakoś z tymi sygnałami i możliwościami tego polara poradzić, może ktoś kto juz potrafi fajnie sobie go skonfigurować i podpowie jak w moim przypadku to najlepiej zrobić ? Jeszcze jedna sprawa wpiąłem go na kierownice i teraz nie mogę z powrotem odpiąć, czy nie ma już takiej możliwości i trzeba zipy ciąć, mój już sie nie odkręca?
fredzio Napisano 12 Marca 2009 Napisano 12 Marca 2009 Wysłałem maila. Odnośnie mocowania na kierownicy, żeby licznik odpiąć trzeba go przekręcić w bok, widocznie masz mało miejsca na kierownicy że masz z tym problem. Sfrefy. Dodam że nigdy nie trenowałem ani nic z tych rzeczy. Jeżdżę bardziej dla zdrowia. W poprzednim sezonie próbowałem znaleźć swoje strefy... Zaczynałem od 61-77% ale szybko zmieniłem na 75-85 potem na 75-88% i pod koniec 143-176bpm co dla mnie było chyba wartością jeszcze trochę wyższą. Ale nie sugeruj się. http://mtb.zst.sosnowiec.pl/poradytren/tre...ki/treningi.htm
Mod Team Pixon Napisano 12 Marca 2009 Mod Team Napisano 12 Marca 2009 Zamawiając tego polara jak w takim razie ustrzec się przed dostaniem tego czujnika prędkości w którym nie da rady zmienić baterii.
fredzio Napisano 12 Marca 2009 Napisano 12 Marca 2009 Po prostu musisz odpuścić Polar CS100, do 100ki dają ten nie fajny, a jak chcesz ten normalny musisz kupić Polar CS200 lub CS200cad. No chyba że jakieś negocjacje ze sklepem by dodali ten normalny do 100ki.
worms Napisano 12 Marca 2009 Napisano 12 Marca 2009 fredzio, bardzo dziękuję za pomoc w sprawie instrukcji. Licznik już mi sie udało wypiąć, nie byłem pewny w którą stronę mam kręcić, instrukcja wszystko wyjaśniła, po prostu się zblokował. Bałem się ukręcić bo słyszałem o takich przypadkach w Airbike. Właśnie z tej strony korzystam, wszytko wyjaśnione przejrzyście i nie trzeba czytać za dużo. Bardzo wszystkim dziękuję, będę próbował wywalczyć inny nadajnik do pulsu , w końcu mam chyba 14 dni by zwrócić zakupiony towar.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.