bts Napisano 22 Września 2008 Udostępnij Napisano 22 Września 2008 Cześć Przygotowuje się do zakupu trenażera który miałby służyć mi przez całą zimę, mam na niego 700 zł, z tym że chce jeszcze zmieścić się w tej kwocie z zakupem pulsometru. Jestem początkującym bikerem, także nie mam wielkich wymagań, ale przede wszystkim, żeby trenażer ów miał regulowalny opór (najlepiej w jakiejs manetce) i był w miarę bezawaryjny. Biorę też pod uwagę zakup tańszego pulsometru i lepszego trenażera, tudzież odwrotnie Póki co brałem pod uwagę coś takiego - http://allegro.pl/item439908110_nowy_trena...umrowerowe.html ale nie wiem czy to dobry wybór ;] Doradźcie co kupić //ups, nie ten dział, sorry! proszę o przeniesienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gaznaulicach Napisano 22 Września 2008 Udostępnij Napisano 22 Września 2008 witam, ja posiadam taką Minourę i pod względem działania jestem zadowolony i to bardzo (złamała mi się tylko plastikowa manetka do zmiany oporu. a jeśli chodzi o ciekawość treningu to mnie zawiodłonuda. ale to chyba na każduym trenażerze tak jest. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arbike Napisano 22 Września 2008 Udostępnij Napisano 22 Września 2008 Od paru dni jezdze na takim czyms http://www.allegro.pl/item442026727_trenaz...super_cena.html i polecam! Trenazer zrobiony bardzo solidnie co przy moich 95kg wagi odgrywa dosc duza role Jestem bardzo zadowolony z zakupu szczegolnie ze kupilem go za 100zl na gieldzie w stanie igła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bts Napisano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2008 Za 100 zl? ja też chcę! A potrzebna do tego jakaś podpórka na przednie koło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...