Radziu941 Napisano 17 Września 2008 Udostępnij Napisano 17 Września 2008 Witam. Zastanawiam się nad zakupem hydraulika Hayes'a 9. Na alledrogo znalazłem 2 aukcje różniące się dosyć znacznie ceną. 1. http://www.allegro.pl/item436802849_hayes_..._203mm_tyl.html - tarcza 8" 2. http://www.allegro.pl/item437484151_hamulc...x_nine_tyl.html - tarcza 6" Czy różnica w cenie - 100zł może być spowodowana przez rozmiar tarczy? Druga, tańsza aukcja różni się klamką i napisem na zacisku... Czy to może być jakąś podróba? Co o tym sądzicie, który wybrać? Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam Radziu941 Ps: Jeżeli był już ten temat, proszę usunąć. Jednak szukałem, ale nie znalazłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lobster Napisano 17 Września 2008 Udostępnij Napisano 17 Września 2008 Te za 190 zł są nowsze od tych za 290. Ale różnice w nich są tylko kosmetyczne (inne napisy na zacisku i obudowie kalmki, inna klamka), działają tak samo (wg mnie zupełnie dobrze). Cena zupełnie ok, sam sprzedawałem te hamulce w podobnych cenach. Różnica między nimi powinna wynosić około 50 zł, a ten drugi jest trochę tańszy bo tak jak koleś na aukcji pisze kupił go ale mu nie pasuje i go odsprzedaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radziu941 Napisano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2008 Dzięki za odpowiedź... A tak przy okazji tematu - lepszy hamulec powinien iść na tył czy na przód? Myślałem o Juice 5 i właśnie Hayes-ie (chyba j5 jest lepszy od 9 ?) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lobster Napisano 17 Września 2008 Udostępnij Napisano 17 Września 2008 Lepszy zdecydowanie na przód. Czemu ? Podczas hamowania (szczególnie z górki) przednie koło ma lepszą przyczepność, jest bardziej dociążone, a tylne jest w znacznym stopniu odciążone. Dlatego z przodu powinien być dobry hebel bo to on będzie pracował ciężej, a na tylnym kole w zasadzie każdy solidny hamulec będzie wystarczająco dobry. Ponadto na przód warto dać większą tarczę (szczególnie jeśli masz trochę "cięższy" sprzęt i lubisz szybkie zjazdy. Dobrym pomysłem dla lżejszej osoby jest 185 z przodu i 160 z tyłu. Oczywiście zależy to też od Twojgo stylu jazdy. Do DH można nawet pokusić się o 220 przód i 200 tył, ale do "normalnej" jazdy oczywiście nie ma to większego snesu . Sam z przodu mam założonego Hayesa Maga, a na tyle siedzi starutki comp, który w zupełności daje radę . A z dwóch wymienionych przez Ciebie hamulców na przód wsadziłbym Juicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radziu941 Napisano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2008 Tak właśnie myślałem że Juica na przód A jeżeli chodzi o tarcze to 203 przód 185 tył. J5 można już wyrwać za 290zł Dzięki Wielkie za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.