kiceknh Napisano 17 Września 2008 Udostępnij Napisano 17 Września 2008 Kupiłem na allegro rower o charakterystyce: Rama: Octane One Void 08 Widelec: NS Fundamental 08 Stery: FSA The Pig Pro Kierownica: FSA Mostek: FSA Gripy: United siodło i sztyca: siodło earthworks rocker,sztyca FSA Korba: Suport: VP, RamionaFSA x-drive isis pedały :Dartmoor Bloody Marry Łańcuch: KMC Koło przód: Obręcz: Sun Rims Single Track Szprychy nierdzewne DT Silver Piasta: Dartmoor S Drive 08 Opona: Kenda K-rad nowa Koło tył Obręcz: Reborn Black Track Szprychy: nierdzewne DT Silver Piasta: Reborn Grind SS Opona: Kenda K-rad nowa Do roweru jest jeszcze tarcza i hamulec BB5 (bez adaptera, ten trzeba dokupić) i klamka Avid FR5, dałem za niego 1340zł i pytam czy się opłacało?? Dodam jeszcze że chciałem kupić rasowego streeta (singiel, sztywny z przodu i z tyłu i 24") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zido Napisano 18 Września 2008 Udostępnij Napisano 18 Września 2008 Moim zdaniem jeśli rower był w niezłym stanie to się opłacało za taką cenę to masz nowego signa ds, który raczej nie za bardzo dorównuje octanowi no i jak jeszcze masz gware na rame, wideł to już całkiem super do stritu powinien być dobry. a chcesz kupić adapter do tarczówki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 18 Września 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Września 2008 Rowerek całkiem całkiem. W tej cenie ciężko o coś lepszego, jeśli jest w dobrym stanie to nie masz czego żałować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiceknh Napisano 19 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2008 Moim zdaniem jeśli rower był w niezłym stanie to się opłacało za taką cenę to masz nowego signa ds, który raczej nie za bardzo dorównuje octanowi no i jak jeszcze masz gware na rame, wideł to już całkiem super do stritu powinien być dobry. a chcesz kupić adapter do tarczówki? Rama i wideł są na gwarancji, i z tego co rozmawiałem telefonicznie to rower był bardzo mało używany bo gość się szybko na BMXa przesiadł. A co do adaptera to chce kupić 160mm tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popcio18 Napisano 20 Września 2008 Udostępnij Napisano 20 Września 2008 to ci się udało jeśli (jak mówili poprzednicy) dobry stan to masz farta że kupiłeś ten rower sam bym go kupił jam bym widział (zamiast signa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiceknh Napisano 23 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2008 Wczoraj późnym popołudniem przyszedł rower. Tylne koło scentrowane na maxa i brakuje mu 1 szprychy no ale powiedzmy ze to nie problem. Okazało sie ze korba FSA X-drive to w rzeczywistości V-drive. Korba ma luzy nie do usunięcia i jest krzywa (ale do zniesienia) i suport jest skoślawiony i brudny... No i ten hamulec BB5 który jest "gratis", musze kupić adapter za 50zł i klocki hamulcowe za kolejne 50zł taka promocja... I tak musze do tego roweru teraz parę stów dopłacić ;/ I jaki ja mam wystawić komentarz na allegro?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek92 Napisano 23 Września 2008 Udostępnij Napisano 23 Września 2008 No jeśli nie usterki nie zgadzają się z opisem to negatyw, albo jak masz namiary na kolesia to go "ścigaj"...\ Mimo wszystko uważam, że jak na taki rower (ramka i amor na gwarancji) to jak dopłacisz, wymieniając i dokupując i wyjdzie Ci z 2tys. to nie jest wcale tak źle - w sam raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiceknh Napisano 24 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2008 Mam pytanie czy tego BB5 moge zainstalować dowolnym adapterem IS 160mm czy musze miec orginalny od bb5?? (niewiem czy bb5 jest w tym standardzie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.