Skocz do zawartości

[amortyzator przód] za krotka rura sterowa - pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dobry dienn :P

Mam mały problem - mianowicie wymienilem "sztywniaka" na amorek w moim crossie i wszystko byloby ok gdyby nie to, ze rura sterowa jest za krotka B)

Amorek kupilem uzywany w super stanie i byl juz orginalnie dociety...

I u mnie wyglada to tak, ze z glowki ramy wychadza stery AHEAD i miesci sie sam mostek - co sprawia, ze kiera jest bardzo nisko :)

Przydalyby mi sie doslownie 2 podkladki po 1 cm.

 

TERAZ ZADAJE PYTANIE CZY ZDA TO EGZAMIN - GDYBYM DOSPAWAL RURKE 1 i 1/8' NA DLUGOSC TYCH 2 CM??

Wtedy mostek bedzie trzymal sie wlasnie na dospawanym elemencie...

CZY TO ZDA EGZAMIN??

SPAW DALBYM OD SRODKA OCZYWISCIE - ALE CZY TO DA RADE???

NIE KATUJE JAKOS SWOJEGO CROSSA ALE WAZE SPORO...

 

2-GA OPCJA JEST ZAKUP MOSTKA Z TAKIM KATEM

http://allegro.pl/item430669699_mostek_rit...nik_okazja.html

 

 

Co o tym myslicie??

pilnie czekam na odp.

pozdrower :)

Napisano

Ktoś na forum już tak robił z tego co pamiętam :) Tylko trzeba sobie opracować jakiś sposób żeby nie pospawać krzywo. A spawy z zewnątrz to chyba można by było zeszlifować. Niewiem czy nie najlepiej dać drugą weższą rurkę do środka jako wzmocnienie, kiedyś widziałem jak spawana rura sterowa pękła sobie podczas jazdy :)

Napisano

A moze idz do serwisu i powiedz im zeby Ci wymienili rure sterowa:P tez tak przeciez mozna zrobic;) a z tego co pamietam nie kosztuje to znow tak duzo:)

Napisano

To zależy jaki to amortyzator, bo pamiętam, że kiedy wcześniej na forum pojawił się taki problem i chodziło o Marzocchi to każdy serwis odsyłał sztuciec do Gregorio i cały zabieg wychodził jakoś 150-180 zł.

Napisano

No dokladnie....

Amorek to NCX-DLO - ogolnie moze to nie rewelacja ale naprawde daje rade a mykam glownie szosowo (a z amorkami pod 28" to jest wielka lipa w polsce :) ).

No po 16 jade do znajomego z serwisu zobaczymy co mi odpowie.

Ale czekam na wasze opinie :)

Ten podany z allegro ma 17 stopni ale ile cm wyzej bedzie kiera od podstawy mostka?????????? (gosciu z aukcji nie odpowiada ani na kom. ani na gg)

Napisano

Teraz tak mysle i rysunek klamac nie moze - a ja sie sugerowalem dlugoscia od podstawy mostka do srodka kirery....

ale ;) za schemacik.....

te 20mm wiecej na rurze syerowej i bylbym szczesliwym czlowiekiem ;)

Napisano

Siemka a wiec gadalem wczoraj z kozakiem co prowadzi serwis rowerowy i twierdzi, ze nie przejdzie dospawywanie rury sterowej :)

Pozostaje tylko szukac w miare wysokiego mostka.

 

Dzieki wszystkim za zainteresowanie i dobra rade :D

pozdrower :)

Napisano

jest niemiecki system regulacji wysokosci kierownicy przy ahead. nie pamietam nazwy, link przewina sie kilka lat temu na preclu. nalezy sie spodziewac raczej wysokich kosztow.

Napisano

jest jeszce jedno wyjscie .. kompromis ..ale zawsze jest to jakieś wyjście

zamontuj sobie stery klasyczne -skręcane(jakieś dobre -ostatnio były xtr z 92 za 70 zł;] na allegro) ..albo nagwintuj rure i dokręć obecne stery nakrętką

 

i albo kup sobie klasyczny mostek -"fajkę" na 1 1/8 .albo wykonaj aluminiową tuleję ,klinującą się na zasadzie mostka klasycznego i zamontuj na niej mostek ahead

 

spawanie faktycznie odpada

io

Napisano

Może czegoś nie zrozumiałem, ale potrzebujesz mieć wyżej kierownicę, to sobie kup regulowany mostek, podnieś go na maxa do góry i będzie wyżej.

Napisano

Siemka wszystkim!!!!!!!!!!!

Wielkie dzieki za wszystkie propozycje :):D

Kupilem mostek ten z aukcji o kacie 17 stopni i jestem zadowolony na maxa :) - cel osiagniety. Tylko niech ktos mi nie pisze, ze roznicy nie ma. Rower spasowalem wedle swoich planow B)

 

Tym samym stary mostek jest mi zbedny - opchne go za grosze:

http://allegro.pl/item442572829_ritchey_co...arbon_nowy.html

A CO DO DOSPAWYWANIA RURY STEROWEJ - TAKA OPCJA NIE MA SENSU!!!!!!!!! - tak gdyby powstal w przyszlosci podobny temat......................

pozdrower ;)

Napisano
tytul aukcji: "RITCHEY comp (nie pro wsc smica carbon)". jak ja kocham takich (nie) idiotow.

 

 

Jak masz problem to napisz do "NAJ" moze Cie wysluchaja i dostaniesz opiekacz do kanapek :icon_wink: . A jak Twoja inteligencja nie pozwala na jakies bardziej kreatywne i wnoszace cos do tematu odpowiedzi - to porozmawiaj z rodzicami czemu splodzili idiote, ktory sie dowartosciowuje na forum.... pozdrawiam i wspolczuje :icon_wink:

Napisano
bede to mial na uwadze.

 

 

Bez urazy ale stary pomyśl forum jest dla ludzi co mają coś do powiedzenia w temacie i na temat...

Jak masz cos do mnie to napisz na prv-a a nie ciągniemy bezsensowną gre slów. ;)

 

Tyle w tym temacie z mojej strony....

Napisano
A CO DO DOSPAWYWANIA RURY STEROWEJ - TAKA OPCJA NIE MA SENSU!!!!!!!!! - tak gdyby powstal w przyszlosci podobny temat......................

A to niby czemu???

Sam kilka lat temu z braku funduszy byłem zmuszony do takiego zabiegu - brakowało mi 3cm żeby założyć mostek.

Odpowiednie rurki znalazłem w garażu i sam dociąłem, 2.50zł na piwo dla znajomego spawacza z migomatem i na takim amorze przejeździłem dwa sezony, w tym wyprawę w Alpy.

Więc nie nazwałbym tego bezsensownym (a temat taki już był w przeszłości, widocznie nie chciało Ci się poszukać).

 

PS. Tytuł aukcji faktycznie słaby ;)

Napisano

ja jako kolejny uzytkownik ktory mial do czynienia ze spawanymi rurami sterowymi napisze ze warto bo to niskie koszta a pozadnie zespawane przezyje tyle co amorek, piozdro

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...