pawellldef Napisano 15 Września 2008 Napisano 15 Września 2008 Dobry dienn Mam mały problem - mianowicie wymienilem "sztywniaka" na amorek w moim crossie i wszystko byloby ok gdyby nie to, ze rura sterowa jest za krotka Amorek kupilem uzywany w super stanie i byl juz orginalnie dociety... I u mnie wyglada to tak, ze z glowki ramy wychadza stery AHEAD i miesci sie sam mostek - co sprawia, ze kiera jest bardzo nisko Przydalyby mi sie doslownie 2 podkladki po 1 cm. TERAZ ZADAJE PYTANIE CZY ZDA TO EGZAMIN - GDYBYM DOSPAWAL RURKE 1 i 1/8' NA DLUGOSC TYCH 2 CM?? Wtedy mostek bedzie trzymal sie wlasnie na dospawanym elemencie... CZY TO ZDA EGZAMIN?? SPAW DALBYM OD SRODKA OCZYWISCIE - ALE CZY TO DA RADE??? NIE KATUJE JAKOS SWOJEGO CROSSA ALE WAZE SPORO... 2-GA OPCJA JEST ZAKUP MOSTKA Z TAKIM KATEM http://allegro.pl/item430669699_mostek_rit...nik_okazja.html Co o tym myslicie?? pilnie czekam na odp. pozdrower
c1ach Napisano 15 Września 2008 Napisano 15 Września 2008 Ktoś na forum już tak robił z tego co pamiętam Tylko trzeba sobie opracować jakiś sposób żeby nie pospawać krzywo. A spawy z zewnątrz to chyba można by było zeszlifować. Niewiem czy nie najlepiej dać drugą weższą rurkę do środka jako wzmocnienie, kiedyś widziałem jak spawana rura sterowa pękła sobie podczas jazdy
pawellldef Napisano 15 Września 2008 Autor Napisano 15 Września 2008 no to mam widze za######isty problem
alghar Napisano 15 Września 2008 Napisano 15 Września 2008 Mostki mają różne "wysokości " jedne 4 cm ,inne 5 cm i różne kąty .
Skiba_TG Napisano 15 Września 2008 Napisano 15 Września 2008 A moze idz do serwisu i powiedz im zeby Ci wymienili rure sterowa:P tez tak przeciez mozna zrobic;) a z tego co pamietam nie kosztuje to znow tak duzo:)
Miecho87 Napisano 15 Września 2008 Napisano 15 Września 2008 To zależy jaki to amortyzator, bo pamiętam, że kiedy wcześniej na forum pojawił się taki problem i chodziło o Marzocchi to każdy serwis odsyłał sztuciec do Gregorio i cały zabieg wychodził jakoś 150-180 zł.
pawellldef Napisano 15 Września 2008 Autor Napisano 15 Września 2008 No dokladnie.... Amorek to NCX-DLO - ogolnie moze to nie rewelacja ale naprawde daje rade a mykam glownie szosowo (a z amorkami pod 28" to jest wielka lipa w polsce ). No po 16 jade do znajomego z serwisu zobaczymy co mi odpowie. Ale czekam na wasze opinie Ten podany z allegro ma 17 stopni ale ile cm wyzej bedzie kiera od podstawy mostka?????????? (gosciu z aukcji nie odpowiada ani na kom. ani na gg)
cyklista Napisano 15 Września 2008 Napisano 15 Września 2008 W porownaniu do mostka o tej samej długości i kacie 5st. Mostek z tej aukcji podniesie kiere o ok. 20mm.
pawellldef Napisano 15 Września 2008 Autor Napisano 15 Września 2008 W porownaniu do mostka o tej samej długości i kacie 5st. Mostek z tej aukcji podniesie kiere o ok. 20mm. to chyba nie dokonca tak bo teraz mam ritchey comp 120 cm stopni i wlasnie kiera jest 2 cm od podstawy mostka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...deb4fbf207.html
cyklista Napisano 15 Września 2008 Napisano 15 Września 2008 Jezeli mostki mają w tym samym miejscu mocowanie "ramienia", to wydaje mi się, że tak będzie.
pawellldef Napisano 15 Września 2008 Autor Napisano 15 Września 2008 Teraz tak mysle i rysunek klamac nie moze - a ja sie sugerowalem dlugoscia od podstawy mostka do srodka kirery.... ale za schemacik..... te 20mm wiecej na rurze syerowej i bylbym szczesliwym czlowiekiem
pawellldef Napisano 16 Września 2008 Autor Napisano 16 Września 2008 Siemka a wiec gadalem wczoraj z kozakiem co prowadzi serwis rowerowy i twierdzi, ze nie przejdzie dospawywanie rury sterowej Pozostaje tylko szukac w miare wysokiego mostka. Dzieki wszystkim za zainteresowanie i dobra rade pozdrower
Sel Napisano 16 Września 2008 Napisano 16 Września 2008 Jeszcze mozesz zastosowac gieta kierownice dla podniesienia sylwetki
uchmanek Napisano 18 Września 2008 Napisano 18 Września 2008 jest niemiecki system regulacji wysokosci kierownicy przy ahead. nie pamietam nazwy, link przewina sie kilka lat temu na preclu. nalezy sie spodziewac raczej wysokich kosztow.
rurokura Napisano 19 Września 2008 Napisano 19 Września 2008 jest jeszce jedno wyjscie .. kompromis ..ale zawsze jest to jakieś wyjście zamontuj sobie stery klasyczne -skręcane(jakieś dobre -ostatnio były xtr z 92 za 70 zł;] na allegro) ..albo nagwintuj rure i dokręć obecne stery nakrętką i albo kup sobie klasyczny mostek -"fajkę" na 1 1/8 .albo wykonaj aluminiową tuleję ,klinującą się na zasadzie mostka klasycznego i zamontuj na niej mostek ahead spawanie faktycznie odpada io
Loko Napisano 19 Września 2008 Napisano 19 Września 2008 Może czegoś nie zrozumiałem, ale potrzebujesz mieć wyżej kierownicę, to sobie kup regulowany mostek, podnieś go na maxa do góry i będzie wyżej.
pawellldef Napisano 20 Września 2008 Autor Napisano 20 Września 2008 Siemka wszystkim!!!!!!!!!!! Wielkie dzieki za wszystkie propozycje Kupilem mostek ten z aukcji o kacie 17 stopni i jestem zadowolony na maxa - cel osiagniety. Tylko niech ktos mi nie pisze, ze roznicy nie ma. Rower spasowalem wedle swoich planow Tym samym stary mostek jest mi zbedny - opchne go za grosze: http://allegro.pl/item442572829_ritchey_co...arbon_nowy.html A CO DO DOSPAWYWANIA RURY STEROWEJ - TAKA OPCJA NIE MA SENSU!!!!!!!!! - tak gdyby powstal w przyszlosci podobny temat...................... pozdrower
uchmanek Napisano 21 Września 2008 Napisano 21 Września 2008 tytul aukcji: "RITCHEY comp (nie pro wsc smica carbon)". jak ja kocham takich (nie) idiotow.
pawellldef Napisano 21 Września 2008 Autor Napisano 21 Września 2008 tytul aukcji: "RITCHEY comp (nie pro wsc smica carbon)". jak ja kocham takich (nie) idiotow. Jak masz problem to napisz do "NAJ" moze Cie wysluchaja i dostaniesz opiekacz do kanapek . A jak Twoja inteligencja nie pozwala na jakies bardziej kreatywne i wnoszace cos do tematu odpowiedzi - to porozmawiaj z rodzicami czemu splodzili idiote, ktory sie dowartosciowuje na forum.... pozdrawiam i wspolczuje
pawellldef Napisano 22 Września 2008 Autor Napisano 22 Września 2008 bede to mial na uwadze. Bez urazy ale stary pomyśl forum jest dla ludzi co mają coś do powiedzenia w temacie i na temat... Jak masz cos do mnie to napisz na prv-a a nie ciągniemy bezsensowną gre slów. Tyle w tym temacie z mojej strony....
c1ach Napisano 22 Września 2008 Napisano 22 Września 2008 Ja osobiście nie przepadam za sytuacjami gdy wpisuję w allegro "bomber" , a wyskakują r7, tory i inne . Ale co tu zaśmiecać.
Janisław Napisano 22 Września 2008 Napisano 22 Września 2008 A CO DO DOSPAWYWANIA RURY STEROWEJ - TAKA OPCJA NIE MA SENSU!!!!!!!!! - tak gdyby powstal w przyszlosci podobny temat...................... A to niby czemu??? Sam kilka lat temu z braku funduszy byłem zmuszony do takiego zabiegu - brakowało mi 3cm żeby założyć mostek. Odpowiednie rurki znalazłem w garażu i sam dociąłem, 2.50zł na piwo dla znajomego spawacza z migomatem i na takim amorze przejeździłem dwa sezony, w tym wyprawę w Alpy. Więc nie nazwałbym tego bezsensownym (a temat taki już był w przeszłości, widocznie nie chciało Ci się poszukać). PS. Tytuł aukcji faktycznie słaby
tobike Napisano 23 Września 2008 Napisano 23 Września 2008 ja jako kolejny uzytkownik ktory mial do czynienia ze spawanymi rurami sterowymi napisze ze warto bo to niskie koszta a pozadnie zespawane przezyje tyle co amorek, piozdro
c1ach Napisano 23 Września 2008 Napisano 23 Września 2008 Porządne spawanie, a ja na własne oczy widziałem jak gość na zawodach musiał donieść amora w ręku ma metę
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.