Skocz do zawartości

[zacisk hamulca] magura julie


Elo78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam zacisk hamulca taki jak na zdjęciu nabyty za 20 zł , chciałbym sie dowiedziec jaki to rocznik i do czego są 2 otwory tzn czy w oba wchodza osobne przewody czy jest jakiś łącznik czy jak , przepraszam za banały ale to mój pierwszy zaciks hydrauliczny z jakim mam do czynienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok , przewody i odpowietrznik w sumie nie sa takie złe , a co z klamkami? Muza być koniecznie przeznaczone do tego modelu czy moge sobie wziaśc inne np od hayesów lub avidów i na co przy klamkach musiałbym ewentualnie zwrócić uwage?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po rozebraniu zauważyłem że jeden tłoczek jest krzywo , zresztą klocek z tej strony równieć jest nierówno zużyty i czy tak powinno być czy coś jest nie tak i jak to naprawić. Po drugie co sądzicie o użyciu tego zacisku z tarczą avid bb5 160mm?

 

Co sądzicie o połączeniu zacisku z taką klamką http://www.allegro.pl/item467013968_prawa_..._wyprzedaz.html i czy zacisiki maja konkretne przeznaczenie na przód/tył czy określa to tylko długośc przewodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten zacisk jest z modelu 2002. jest wazne czy jest do przedniego czy do tylnego hebla bo zaciski te pasowaly bez adaptera do tarczy 180 przod i 160 tyl. i nie powiem ci czy bedzie pasowal do tarczy 160 czy 180 bo to trzeba zmontowac do ramy albo widelca.

 

moim zdaniem szarpiesz sie z tym g... bez potrzeby - do tego potrzebujesz przewod, oliwki (nooo chyba ze dostaniesz odpowiedniej dlugosci juz zaprawiony) odpowietrznik, plyn, klocki, koncowke do zestawu odpowietrzajacego.... do tego nie wiesz nawet czy zacisk jest na chodzie, bo tloczek jest krzywo, szansa na to ze zmontujesz wszystkie graty i uklad sie zleje jest duza.

 

sensowniej jest kupic caly hampel alivio, ktory GWARANTUJĘ CI dziala lepiej niz ten sh*t magury.

 

do minusow juli nalezaly: wędrujący punkt docisku, niecofające się tloczki zacisku przy wiekszym zuzyciu klockow, zawieszanie sie hampla w nizszych temperaturach, bardzo przecietna sila hamowania.

to jeden z najbardziej badziewiastych hamulcow tarczowych w historii mtb, ja niestety miale tą wątpliwą przyjemnosci uzytkowania go.

 

skalkuluj jaki jest koszt uzbrojenia hamulca i uruchomienia go.

klamkia 60 plus wysylka, olej nawet jesli kupisz lhm to zaplacisz z 10 zl za litr, klocki - sensowne to ze 30 zl plus wysylka, do tego przewod, zaprawianie przewodu magurowskiego plus odpowietrznik (nie wiadomo czy wogole dostniesz) ewentulanie przewod zamiennik za? hm 30 zl? wg mnie wyjdzie przy dobrych wiatrach ze 150 zl i nadal bedziesz mial badziewie. oliwka - do przewodu - to z 5 zl i nie kazdy sklep to ma. nie mowiac juz o srubie mocujacej przewod do dzwigni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też myślę, że tu nie ma sensu rzeźbić bo za 50zł masz kompletną Julię klik i klik to i tak mniej niż zamierzasz wydać za samą klamkę.

Tu masz oryginalną klamkę za 20zł klik a tu cały nowy hamulec klik

 

A tu masz Juicy 3, który bije na głowę tą Julię pod względem siły hamowania http://www.allegro.pl/item471060362_hamule...ee_3_przod.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...