tomeks Napisano 31 Sierpnia 2008 Napisano 31 Sierpnia 2008 mam mozliwosc kupna o przebiegu +/- 2500km zlozonych na obreczach ztr 355, piastach dt 240s, szprychach sapim cx-ray i nyplach alu dt. kola sa w bdb stanie, tylko bebenek jest troche zniszczony od uzywania ze zwykla kaseta. po zalozeniu kasety na pajakiem raczej nie powinno byc chyba problemow ? moj kolega chce je sprzedac za 1500zl ale nie wiem czy sa warte tej ceny? a jak nie to ile warto za nie dac i czy w ogole warto brac takie kola?
tobo Napisano 31 Sierpnia 2008 Napisano 31 Sierpnia 2008 co do ich stanu - to go raczej znasz co do ceny: zobacz ile kosztuja poszczegolne czesci i ocen. ztr nie jest rekomendowany dla ciezszych jezdzcow, ale znam jednego goscia co wazy 97 i na nich jezdzi - chyba z powodzeniem. dziwi mnie troche ze ktos wywalil tyle kasy na bardzo lekkie kola (cos kolo 1400 gram) i uzywal ich ze zwykła kasetą - czyli obecnie bardzo tanim deore/lx/ ktoryms sramem. jak dla mnie bez sensu zakladajac ze kaseta xt na pająku kosztuje ciut powyzej 100 zl
tomeks Napisano 31 Sierpnia 2008 Autor Napisano 31 Sierpnia 2008 jeszcze zapomnialem dodac, kola bede uzywane glownie w maratonach, czasem xc i do treningow. jak kupie szose to okolo 6-7 kkm rocznie. moja waga to 60kg. ceny poszczegolnych czesci: piasty - okolo 1300zl ( za granica pewnie jeszcze troche mniej ) obrecze - 400zl szprychy - 600zl nyple - 50zl razem okolo 2350zl a kaseta z jaka jezdzily to Tune Rasselbande
tobo Napisano 31 Sierpnia 2008 Napisano 31 Sierpnia 2008 1380 gram fajna waga. zajrzyj moze do bębenka tej piasty co? jesli są proste, obrecze niepodbite... kolka fajne. jak bardzo zalezy ci na wadze?
kopaczus Napisano 31 Sierpnia 2008 Napisano 31 Sierpnia 2008 Ahoj! Mam podobne kółka, obręcze ZTR355, szprychy Wheelsmith, piasta tył American Classic 225, przód Omega Lefty SL. Kupiłem prawie że funkel nówki, przebieg tylnego 200km a przód nie był nawet zakładany, kosztowały 1600pln. Kasetę też miałem pociętą jakimiś wynalazkami od Tune, ale z XT śmiga bez problemu. W Twoich przebieg większy ale piasty chyba lepsze więc cena jest nawet okej. Póki co nic się z kółkami nie dzieje, nawet jeszcze nie naciągałem szprych. Coś mi tam strzela z tyłu jedynie jakaś szprycha ale kiedyś się za nie wezmę Więc tak, w tej wadze i tej cenie, myślę że warto.
tomeks Napisano 31 Sierpnia 2008 Autor Napisano 31 Sierpnia 2008 zalezy mi na wadze, ale nie az tak bardzo na pewno nie kosztem walorow uzytkowych. jeszcze dokladnie nie znam ich stanu bo sie nie przygladalem, tylko kolega pisal mi ze stan bdb, jutro dopiero pojade przyjrzec sie im dokladniej, aczkolwiek znajac jego jesli mowi ze stan bdb to tak faktycznie jest. dodam jeszcze, ze kola byly uzywane w fullu. kopaczus bo te kolka od tego samego goscia
tobo Napisano 31 Sierpnia 2008 Napisano 31 Sierpnia 2008 co do kasety tune: az dziwne ze firma ktora od wielu lat robi superlekkie piasty z bębenkami alu robi kasetę co do ktorej wie ze zniszczy ona bębenek. no chyba ze ich bębenki alu nie dają sie gryźć
tomeks Napisano 1 Września 2008 Autor Napisano 1 Września 2008 male sprostowanie, kola sa na obreczach ztr olympic a nie 355 obrecze w bdb stanie, praktycznie zadnych rys, wgniecen. moze tyl ma tylko minimalne bicie, choc nie wiem czy to nie jest czasem moje zludzenie wieczorem podesle fotki bebenka bo aktualnie jezdze na tych kolach ale cena jednak jest troche inna bo 1700zl z tarczami xtr a 1600zl bez tarcz.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.