Skocz do zawartości

[przerzutka tylna] problem z nowym LX


annakz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zmieniłem sobie z tyłu przerzutkę z deore na nowego LX GS (tego średniego).

I jest problem. Przerzutka poprzednia byla top normal, a ta jest low.

W serwisie niby wyregulowali, wracam do domu a tutaj coś nie gra.

Przy schodzeniu z największego trybu kasety muszę nacisnąć 2 manetkę, a przy 6/7 przeskakuje od razu na 7/8. Próbowałem to regulować zgodnie z http://www.bikeboard.pl/index.php?art=425&...porady&g=34, ale niestety nic nie pomaga. Ciągle dostaję to dodatkowe "kliknięcie" w którymś miejscu.

 

Manetki to

Shimano Deore Dual Control

Coś takiego:

http://allegro.pl/item428254733_manetki_de...umrowerowe.html

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
Witam, zmieniłem sobie z tyłu przerzutkę z deore na nowego LX GS (tego średniego).

I jest problem. Przerzutka poprzednia byla top normal, a ta jest low.

 

To akurat dobrze, ponieważ do tego typu manetek musisz mieć low normal - odwrotna sprężyna.

 

W serwisie niby wyregulowali, wracam do domu a tutaj coś nie gra.

 

Skoro w serwisie regulowali i jest źle wyregulowane, to najpierw powinnaś pojechać do nich żeby to poprawili, a następnie zmienić serwis ;)

 

Przy schodzeniu z największego trybu kasety muszę nacisnąć 2 manetkę, a przy 6/7 przeskakuje od razu na 7/8. Próbowałem to regulować zgodnie z http://www.bikeboard.pl/index.php?art=425&...porady&g=34, ale niestety nic nie pomaga. Ciągle dostaję to dodatkowe "kliknięcie" w którymś miejscu.

 

Wrzuć łańcuch na najmniejszą koronkę z tył i popuść linkę od przerzutki. Następnie naciągnij ją jakimiś kombinerkami, przykręć imbusem. Wsiądź na rower pojeździj i drobne poprawki nanieś w czasie jazdy kręcąc tymi baryłkami albo przy przerzutce, albo przy manetkach. Okręcając naciągasz linkę dzięki czemu biegi wskakują lepiej w stronę koła i odwrotnie wkręcając baryłki popuszczasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

No to serwis trochę się nie popisał. Skoro widzieli w jakim są one stanie mogli od razu doliczyć te 20 zł i również je wymienić.

Teraz możesz jedyne spróbować wkroplić trochęoliwki do pancerza i poruszać linką powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też miałem podobny problem po założeniu nowego LX low normal .

Przerzutka z odwrotną sprężyną jest nieco bardziej wrażliwa na stan pancerza(przy zrzucaniu łańcucha na mniejszą koronkę). Przy starej Alivio jeszcze to wszystko banglało ,a po zmianie na LX szybko musiałem zmieniać pancerze. Cóż ,taka uroda tej przerzutki ,ale ponoć za to jest trwalsza od tych ze zwykłą sprężyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Sam tez mielem przerzutke tego typu i co zauwazyłem opory przy wrzucaniu 3-1 tylne zebatki. Trzeba było jej pomagac :woot: Co prawda moja była niskiej klasy(wstyd mowic :woot:) ale z tego co widze wyzsze modele tez tak maja, niewiem jak jest ten LX zbudowany zabardzo ale ja swoja wziąłem do garazu dostała pare "młotów" i zaczeła dzialac jak nalezy, w krotce pozniej kupilem LX SGS i jestem zadowolony.

 

A pancerze to nie majątek nawet jak sie chce ktoś pokuść z napisem XTR :woot:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...