GAMEOHOLIK Napisano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2008 Witam, mam problem, za nic nie znam się na rowerach. Razem z kolegą ściągneliśmy z jego starego roweru wolnobieg (po wielu godzinnych kombinacjach kupliśmy takie cudo za 10 zł do ściągania wolnobiegu). Wolnobieg wyczyściłem, ale nie umiem dostać się do łożyska w nim. Chce je także wyczyścić i przesmarować. W tym, który mam teraz założony, brakuje 2 kulek i hałasuje ;/ zgubiły się gdy tata rozkręcał. Musze rozkręcić wolnobieg, poniważ nigdy nie było to robione (a przezył nie jedno), a po przesmarowaniu straci się to cholerne 'cyk cyk cyk cyk' podczas jazdy . Wiem to bo ten który mam teraz tak nie 'cyka', tyle że nie ma tam 2 kulek i jest za to inny nieciekawy dziwięk. Tata nie może mi teraz pomóc, więc prosze was o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...