HOMER Napisano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2008 Witam, kupilem sobie licznik Sigma 506. Mogę zalozyc go na tylnie kolo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2008 Jak Ci starczy kabla i jak jesteś w stanie założyć magnes i czujnik tak, żeby było pomiędzy nimi te 2-3 mm to raczej nie ma przeszkód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkor Napisano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2008 lepszy licznik na przód czy tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2008 W jakim sensie lepszy? Jak dla mnie nie ma różnicy poza walającym się po ramie kablem i tym, że z tyłu często nie da się go zwyczajnie założyć, a to przez większą grubość widełek/wahacza, a to przez za dużą odległość szprych od ramy lub przez za krótki kabel. Z przodu kabla zawsze starczy, jak masz v-ki to kabel puszczasz po pancerzu, a nadmiar owijasz wokół kierownicy czy gdzie jeszcze Ci tam wygodniej, a jak masz tarcze to trzeba trochę pokombinować, ale jakoś nie widziałem, żeby ktoś miał z tym problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HOMER Napisano 27 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2008 No wlasnie ja tak mam. Na przodzie mam tarczowke i mam zaduza odleglosc od szprychy do widelca. Z tylu mam V-ki. I juz zalozylem na tyl. Kabel mi nie przeszkadza. Sprytnie go ukrylem. Wszystko git, dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saucio Napisano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2008 Licznik z tylu bardziej przekłamuje wynik. Tylne koło jest cześciej blokowane niż przednie np na kamienistym zjeździe, do tego przy gwałtownym ruszniu w blocie piasku itp, tez tylko tylne koło kręci się szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2008 Tylne koło też pokonuje mniejsza odległość niż przednie przy np zakrętach. Lepiej dać na przednie, tak dziwnie na tył ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wildix Napisano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2008 znam tylko 2 powodu za umieszczeniem czujnika z tyłu, 1. trenażer (nie dotyczy rolkowego) 2. zintegrowany czujnik kadencji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krykam Napisano 17 Września 2008 Udostępnij Napisano 17 Września 2008 ja tez mam tarcze z przodu i tez miałem z montażem lekki problem dopóki nie zauważyłem ze po drugiej stronie gdzie nie ma mocowania hamulca jest mniejsza odleglość tam nie było juz żadnego problemu działa bez zarzutu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.