Skocz do zawartości

[licznik] na tylnie kolo


HOMER

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W jakim sensie lepszy?

 

Jak dla mnie nie ma różnicy poza walającym się po ramie kablem i tym, że z tyłu często nie da się go zwyczajnie założyć, a to przez większą grubość widełek/wahacza, a to przez za dużą odległość szprych od ramy lub przez za krótki kabel.

 

Z przodu kabla zawsze starczy, jak masz v-ki to kabel puszczasz po pancerzu, a nadmiar owijasz wokół kierownicy czy gdzie jeszcze Ci tam wygodniej, a jak masz tarcze to trzeba trochę pokombinować, ale jakoś nie widziałem, żeby ktoś miał z tym problem.

Napisano

No wlasnie ja tak mam. Na przodzie mam tarczowke i mam zaduza odleglosc od szprychy do widelca. Z tylu mam V-ki. I juz zalozylem na tyl. Kabel mi nie przeszkadza. Sprytnie go ukrylem. Wszystko git, dziala

Napisano

Licznik z tylu bardziej przekłamuje wynik. Tylne koło jest cześciej blokowane niż przednie np na kamienistym zjeździe, do tego przy gwałtownym ruszniu w blocie piasku itp, tez tylko tylne koło kręci się szybciej.

Napisano

Tylne koło też pokonuje mniejsza odległość niż przednie przy np zakrętach. Lepiej dać na przednie, tak dziwnie na tył ;d

Napisano

znam tylko 2 powodu za umieszczeniem czujnika z tyłu,

1. trenażer (nie dotyczy rolkowego)

2. zintegrowany czujnik kadencji

  • 3 tygodnie później...
Napisano

ja tez mam tarcze z przodu i tez miałem z montażem lekki problem dopóki nie zauważyłem ze po drugiej stronie gdzie nie ma mocowania hamulca jest mniejsza odleglość ;) tam nie było juz żadnego problemu działa bez zarzutu :D

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...