Skocz do zawartości

[pulsometr] jakie funkcje są przydatne?

Pitusg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zakupiłem niedawno "Biblię treningu kolarza górskiego". Autor sugeruje, by intensywność treningu określać między innymi przy pomocy pulsometru, wyznaczając sobie wcześniej 7 stref treningowych. Popatrzyłem trochę w internecie na różne pulsometry i zauważyłem, że nie mają one możliwości zaprogramowania aż tylu stref (no chyba, że jakieś hiper drogie modele). I teraz moje pytanie: ile stref tak naprawdę potrzeba, aby móc efektywnie trenować?

A czy moglibyście mi zaproponować jakiś pulsometr na początek? Nie mam żadnego doświadczenia z tego typu urządzeniami, więc nie wiem co jest dobre, a czego nie warto kupować. Tak naprawdę to potrzebuję chyba tylko pulsu aktualnego, pulsu średniego i trenowania w strefie. Przydałaby się również możliwość zamontowania odbiornika na kierownicy, prawda? Zbędne będą mi natomiast funkcje licznika rowerowego, ponieważ takowy już posiadam.

Pitusg polecam Sigmę PC15

Kliknij sobie na Productdemo zobaczysz co i jak.

Jeżeli chodzi o mocowanie na kierownicy jest po to, żebyś miał pulsometr przed nosem tak jak licznik. No chyba że wolisz machać co chwilę ręką i zerkać na swoje wyniki. Działanie urządzenie w obu przypadkach jest takie samo.

szczerze polecam pulsometr donayy, na allegro za okolo 30 zl. swoj mam juz ponad rok, biegam, jezdze z nim i jest SUPER!!!!!!

ma wszystko to co potrzeba, strefy, kalorie, okrazenia, puls sredni, max - po porstu wszystko. Na poczatek i sadze ze takze na pozniej na pewno cie nie zawiedzie. Wg mnie glupiota jest kupowac sigmy za 100zl skoro ten ma to samo a jakosc wykonania jest celujaca.

zreszta poszuka na google - donay.

edit:

jeszcze jedno w zestawie dostajesz pasek na klatke oraz bardzo uzyteczny i funkcjonalny uchwyt na kiere. nie musze chyba dodawac ze lepiej jest miec pulsometr na keirownicy niz na rece.

Zarchiwizowany