Skocz do zawartości

[rower] Author Integra czy Unibike Crossfire

megaasia

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

zamierzam w najbliższym czasie kupić rower crossowy za ok. 1200 zł, na turystyczną jazdę po mieście (ścieżki rowerowe, asfalt) i wokół niego (utwardzone drogi leśne, polne..), na niedługie dystanse do 30-50 km/dzień. Zależy mi przede wszystkim na komforcie jazdy (wygodne siodło), niezawodności i trwałości sprzętu. Bezpośrednio po zakupie nie chcę nic w nim wymieniać.

Aktualnie zastanawiam się nad dwoma modelami:

Author Integra http://velo.pl/www/rower.php?m=0&s=7&id=243

Unibike Crossfire LDS http://www.unibike.pl/crossfirelds.html

Nie znam się na sprzęcie rowerowym, a nie chciałabym, żeby jakiś sprzedawca wcisnął mi coś, co akurat chce sprzedać. Dlatego proszę o opinie na temat wymienionych modeli (które parametry są lepsze/gorsze w porównywanych rowerach) lub sugestie innych marek, modeli. Czy różnica w wadze tych rowerów (13,6 - 15,2 kg) byłaby dla mnie odczuwalna? Czy to prawda, że Author ma wygórowane ceny (stosunek cena:jakość)? Kiedy można spodziewać się dobrych wyprzedaży w sklepach?

Będę wdzięczna za pomoc, pozdrawiam ;)

• Mod Team
Napisano

Prywatnie wybrałbym Unibike- lepszy amortyzator, stery Ahead- co umozliwi wymiane amortyzatora na lepszy- lżejszy. Tylna przerzutka wyższej klasy. W mojej opinii kupując tego Authora zapłacisz głównie za markę Authora, która mimo wszystko jest lepiej postrzegana niz Unibike. jeśli o wagę chodzi- oczywiście purystom będzie ona przeszkadzała i na pewno gdzies kiedys tam będzie ciężej na podjazdach- jesli takowe będą. natomist do rekreacyjnego jeżdżenia- wolę mieć dobry osprzęt w cięższej ramie, niż lekką ramę z kiepskim osprzętem. A w wage podana przez Authora jakoś nie chce mi sie wierzyć. BTW- w Unibiku jako pierwsze to wymieniłbym sztycę siodła na inną. jakos nie ufam takim wynalazkom- może z wyjątkiem Cane Creek- ale to juz inna kwestia.

Zarchiwizowany