sowix1 Napisano 19 Sierpnia 2008 Napisano 19 Sierpnia 2008 Czy opłaca się wymieniać rurę sterową w Marzocchi MZ Comp ? Moja jest zbyt krótka (18 cm) a potzrbuję 22 cm. Gdzie można takie coś dostać? Amortyzator jest z w bdb stanie i może jeszcze śmigać długo, tylko problem mam z tą rurą bo mostek łapie tylko w połowie a to zbyt mało
c1ach Napisano 19 Sierpnia 2008 Napisano 19 Sierpnia 2008 W autoryzowanych serwisach powinni zrobić, ale nie wiem czy na miejscu od ręki wymieniają, gdzieś czytałem, że wysyłają je do Gregorio na wymianę. A więc lepiej chyba samemu skontaktować się z dystrybutorem, i dopytać o ceny
Schwefel Napisano 19 Sierpnia 2008 Napisano 19 Sierpnia 2008 Nie opłaca się wkładać w ten amor ani złotówki. Jego pracę można porównać tylko do tanich RST, bo już nawet Suntour XCR pracuje przyjemniej. Nie wierzysz? Poczytaj sobie oceny -> http://www.mtbr.com/cat/older-categories-b...52_1539crx.aspx
sowix1 Napisano 19 Sierpnia 2008 Autor Napisano 19 Sierpnia 2008 Nie opłaca się wkładać w ten amor ani złotówki. Jego pracę można porównać tylko do tanich RST, bo już nawet Suntour XCR pracuje przyjemniej. Nie wierzysz? Poczytaj sobie oceny -> http://www.mtbr.com/cat/older-categories-b...52_1539crx.aspx No ja tam nie wiem jakie kto ma o nim zdanie, ale ja mam dobre, a co do tego że XCR jest lepszy to niech sobie wsadzą tą opinię w buty, bo jeździłem też na XCR i nie ma nawet co próbować porównań. To tak jakby chcieć porównać ZOOM'a za 50 zł z DART II - i taka jest moja opinia. Przy mojej wadze bardzo fajnie pracuje i jestem bardzo zadowolony
Schwefel Napisano 19 Sierpnia 2008 Napisano 19 Sierpnia 2008 A jeździłeś na innych? Pewnie nie stąd twoja opinia jest nieobiektywna i tyle.
Qba66 Napisano 19 Sierpnia 2008 Napisano 19 Sierpnia 2008 Ej no, nie ma co się kłócić Panowie.. Z tego co się orientuje to temat wymiany sterówki był już poruszany.. wklejam post gościa_Dżonego... "Witam Wrzucam dla informacji odpowiedź z Gregorio: " Możemy wymienić Koszty: wymiana 40,- Rura ster. alu 170.- lub rura stal.cr-mo 70,- koszty wysyłki powrotnej za pobraniem 12,- Wysyłamy widelec z wymienioną rurą tego samego dnia lub następnego dnia roboczego po otrzymaniu widelca Wysyłając do nas dołącz do widelca adres zwrotny, nr telefonu i krótkie info, co mamy z widelcem zrobić (żeby nie domyślać się o co chodzi). Najtaniej wyślesz pocztą priorytetem." Czyli za ok. 130 zeta da sie wszystko załatwic 8) pozdrawiam" więc moim zdaniem trzeba się zastanowić czy warto inwestować 130zł w ten amorek, jak zauważył Schwefel nie najwyższych lotów. Pozdrawiam
Morf99 Napisano 19 Sierpnia 2008 Napisano 19 Sierpnia 2008 W widelcu tej klasy (tej wartości) nie opłaca się robić zabiegów tego typu, lepiej zmienić widelec.
Schwefel Napisano 19 Sierpnia 2008 Napisano 19 Sierpnia 2008 Czyli tak jak mówiłem nowa rura to 1/2 wartości amora. Masz jeszcze takie wyjście, że wbijasz do rury sterowej rurkę o średnicy wewnętrznej tejże a na to nabijasz drugą rurę o takiej samej średnicy wewnętrznej jak i zewnętrznej co sterówka, łączenie spawasz + szlifujesz na gładko. Taki zabieg nie będzie tak kosztowny jak nowa sterówka.
sowix1 Napisano 20 Sierpnia 2008 Autor Napisano 20 Sierpnia 2008 Czyli tak jak mówiłem nowa rura to 1/2 wartości amora. Masz jeszcze takie wyjście, że wbijasz do rury sterowej rurkę o średnicy wewnętrznej tejże a na to nabijasz drugą rurę o takiej samej średnicy wewnętrznej jak i zewnętrznej co sterówka, łączenie spawasz + szlifujesz na gładko. Taki zabieg nie będzie tak kosztowny jak nowa sterówka. Tylko kurde kombinowania sporo- zobaczę może uda się kupić coś tanio na allegro.
benek Napisano 20 Sierpnia 2008 Napisano 20 Sierpnia 2008 A stery masz jakie - podaj model/foto/... - może łatwiej będzie zmienić stery na jakies "płaskie", niż robić takie kombinacje z rurą sterową. Bo rozumiem, że te "niezbędne" 22 cm to liczone bez podkładek dystansowych.
Janisław Napisano 20 Sierpnia 2008 Napisano 20 Sierpnia 2008 Masz jeszcze takie wyjście, że wbijasz do rury sterowej rurkę o średnicy wewnętrznej tejże a na to nabijasz drugą rurę o takiej samej średnicy wewnętrznej jak i zewnętrznej co sterówka, łączenie spawasz + szlifujesz na gładko. Taki zabieg nie będzie tak kosztowny jak nowa sterówka. Kiedyś tak zmotałem jakiegoś Suntoura, koszt całkowity 5zł (na piwo spawaczowi, rurkę wewnętrzną znalazłem w garażu, a przedłużenie sterówki ze starego widelca hi-ten). Tyle że potem ten widelec ważył ze 3 kilo...
rzymo Napisano 20 Sierpnia 2008 Napisano 20 Sierpnia 2008 Nie można przyspawać tych paru cm rury? Ewentualnie z umieszczeniem w środku jakiejś tulei wzmacniającej - na pewno najtańsze rozwiązanie. Przy tym amorze nie ma sensu wkładanie w niego pieniędzy Znajdź u siebie w mieście jakiś zakład zajmujący się spawaniem i zapytaj o koszt (mi np. ramę alu spawał facet od ozdób na groby cały czas rama jest cala - wziął 25zł).
c1ach Napisano 20 Sierpnia 2008 Napisano 20 Sierpnia 2008 Kiedyś tak zmotałem jakiegoś Suntoura, koszt całkowity 5zł (na piwo spawaczowi, rurkę wewnętrzną znalazłem w garażu, a przedłużenie sterówki ze starego widelca hi-ten). Tyle że potem ten widelec ważył ze 3 kilo... On już pewnie sam z siebie miał wagę 2900
Morf99 Napisano 20 Sierpnia 2008 Napisano 20 Sierpnia 2008 W sumie, pomysł z dospawaniem kawałka sterówki nie jest głupi. Oczywiście musi to był fachowo zrobione tz. dobrze pospawane i ta "tuleja" w sterówce odpowiednia długa i dobrze nabita.
xformx Napisano 20 Sierpnia 2008 Napisano 20 Sierpnia 2008 Kiedyś miałem ten sam problem z długością rury sterowej w rowerze który zamierzalem kupic rura była mniej więcej w połowie mostka (strach na tym jeździć) i rozglądałem się za rozwiązaniami i trafiłem na coś takiego http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/goodd...d=655&pos=7, nie wiem czy jest to dobre czy nie bo w końcu zrezygnowałem z tego roweru i kupiłem nowy ale może warto się temu bliżej przyjrzeć.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.