Popidowka Napisano 16 Sierpnia 2008 Napisano 16 Sierpnia 2008 XC-Race Kierownica MTB. Prosta. Wykonana ze stopu aluminium 6061-T6 pokrytego zewnętrzną powłoką z włókna węglowego. Średnica: 31,8 mm. Szerokość 560 mm. Waga: 180 g. Kolor: czarny. + Wspornik kierownicy typu ahead. Wykonany ze stopu aluminium 6061-T6 pokrytego zewnętrzną powłoką z włókna węglowego. Kuty na zimno z jednego kawałka materiału. Średnica widelca: 1-1/8". Średnica kierownicy: 31,8 mm. Kąt: +/- 8°. Długości: 90, 100, 110 mm. Waga: 169 g (dł. 110 mm). Kolor: czarny. Mial ktos do czynienia z tym zestawem? Zalerzy mi na szytwnosci i wytrzymalosci, bo juz pare razy na szosie urwalem czesc kierownicy, wiec nie chcialbym zeby to sie powtorzylo na XC. Wasze uwagi, moze lepiej zainwestowac pieniadze, w nizszy model a lzejszy ? Z carbonem nigdy nie mialem do czynienia w MTB!
Mod Team bogus Napisano 30 Sierpnia 2008 Mod Team Napisano 30 Sierpnia 2008 Z częściami Accenta mam sporo do czynienia. Jak na razie mnie nie zawodzą. Między innymi mam zestaw mostek i kiera (Airplane + Flatbar), do tej pory nie miałem z nim żadnych problemów, dla mnie (80 kg) jest wystarczająco sztywny, a na wytrzymały też wygląda, ale o tym będę mógł powiedzieć po przyszłym sezonie.
Miecho87 Napisano 31 Sierpnia 2008 Napisano 31 Sierpnia 2008 Ciekawy chwyt z tą serią XC-Race. Nie dosyć, że wyraźnie jest napisane POWŁOKA z carbonu, czyli faktycznie jakby ktoś wziął mostek i kierownicę i okleił je folią tuningową do pięknego agrotuningu z naszego pięknego Allegro... Ale teraz z tego faktu bycia "carbonowymi" wynikają dwie rzeczy: 1. Te części są cięższe niż zwykłe z alu. Np.: kierownica XC-Race 31,8/560 180 g, a kierownica Grayfish 31,8/580 165g. Mostki podobnie, choć już mniejsza różnica w stosunku do Grayfisha, ale za to nadal duża do Avio. 2. Te części mimo tego, że są cięższe są droższe i to sporo bo kosztują od 150 do 200% wspominanych Grayfishów czy Avio, a naprawdę nie sądzę, aby jak sami piszą na stronie Velo "powłoka" carbonowa miała tak cudowny wpływ na wytrzymałość tych komponentów, żeby mógł on uzasadniać różnicę w cenie.
Popidowka Napisano 26 Października 2008 Autor Napisano 26 Października 2008 wielkie dzieki za odpowiedzi, w koncu zdecydowalem sie na caly kokpit WCSa, bardziej przemowily do mnie solidnoscia, a ten kokpit bede testowal w zimuchu ktory niedlugo powstanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.