Snake20 Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 Witam, Dziś odebrałem nową rame accent tormenta, po dokładnym przejrzeniu ramy dostrzegłem, że hak przerzutki jest totalnie skrzywiony na bok( nie pomaga zabawa w dopasowanie po odkręceniu, hak jest po prostu krzywy). Nie rozumiem jak takie rzeczy mogą mieć miejsce w nowych ramach , dlaczego w ogóle aluminium może być tak znacznie wykrzywione?. Powiedzcie mi chociaż, czy jest sens montować na takie coś przerzutkę, czy od razu zgłaszać reklamacje? Ramę zamawiałem w sklepie internetowym to też wymiana pewnie niemało potrwa. Mam nadzieje tylko, że nie będę musiał płacić za przesyłkę, bo mógłbym za tą kasę kupić pewnie nowy hak. Chociaż w mojej mieścinie raczej nie znajdę takiego. Tak w ogóle to szukałem do mojej poprzedniej ramy Canyon, którą nabyłem na Allegro. Poszukiwania nic nie pomogły, to też miedzi innymi zakupiłem nową ramę. A tu znowu klapa! Ehh Umieszczam zdjęcie, które najbardziej to zobrazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ender Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 tajk to bywa z alledrogo pogadaj ze sprzedawca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snake20 Napisano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 Najciekawsze jest jednak to, że jak zdjąłem ten hak i poszedłem przypasować do ramy Canyona to okazało się, że to dokładnie ten sam typ haka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ender Napisano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2008 moze ta sama fabryka z chin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GdyniaBiker Napisano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2008 Pewnie uszkodzone w transporcie. Przerzutka nie ma szans poprawnie działać z krzywym Prowizorycznie możesz spróbować wyprostować hak, żeby mieć na czym jeździć, ale będzie osłabiony i pewnie nie uda Ci się dokładnie. A czego się spodziewać po accencie, który jest "wirtualną" firmą, dodaje tylko swoje a takie same części można znaleźć pod innymi szyldami (czasami drogimi) - robi je ta sama tajwańska fabryka, co dla wielu innych firm. To dobrze, po popularne haki są tańsze. Trzeba porównywać wygląd haka, nie można szukać po marce z wyjątkiem ekskluzywnych firm. Po to hak jest wymienny, żeby to on "zamortyzował" uderzenie, więc się krzywi - musi być dość miękki, zdarza się. Tak, napisz do sprzedawcy, przy odrobinie szczęścia dośle Ci 2 zapasowe Mogą się przydać na przyszłość, bo odrobina pecha i hak do śmieci. A jak się spieszysz, to nie czekając na odpowiedź kup gdzie indziej.. Koszt to 15zł, ale uważaj w stacjonarnych sklepach, bo liczą sobie nawet pod 40zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pro Napisano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2008 GdyniaBiker, można jeździć z krzywym hakiem, tylko pytanie z jak bardzo krzywym. Dopóki przerzutka nie wchodzi w szprychy to można jeździć. W tym wypadku można próbować prostować hak, chociaż jak mam być szczery haki do takich ram kosztują w granicach 30-40 zł i dla świętego spokoju lepiej kupić nowy. Ja osobiście niedawno pokrzywiłem hak w Meridzie i prostowałem go ze względu na chore ceny nowego haka. Jednak to była prowizorka po 2 tygodnie później znowu go skrzywiłem. Kolega z serwisu, który mi go prostował powiedział, że następnym razem już może strzelić. Dlatego lepiej kup nowy, a ten możesz wyprostować i zostawić jako zapasowy na wszelki wypadek. Bo wystarczy byle upadek na prawą stronę i po haku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Popidowka Napisano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2008 Jezdzic nie radze, bo grozi wciagnieciem przerzutki w kolo a wtedy i szprychy i hak i przerzutka moze ucierpiec, przyznam kiedys mi sie to za lepka zdrzylo. Ja osobiscie takie zgiecie probowalbym prostowac, tylko powoli i dokladnie, najlepiej sciagac przerzutke i zlapac go na calej plaszczyznie kluczem nastawnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ouzo Napisano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2008 reklamuj hak na podstawie niezgodnosci towaru z umowa (przypadkiem nie na podstawie gwarancji), w takim przypadku sprzedawca jest zobowiazany pokryc nawet twoje koszty przesylki haka do niego. Nie daj sobie wmowic przypadkiem, ze skoro hak zgial sie w transporcie to nie jest to wina sprzedawcy - jak najbardziej jest, powinien odpowiednio zabezpieczyc przesylke i dobrac odpowiednio sposob wysylki. wyslij do sprzedawcy zdjecia - bardzo mozliwe ze sprzedawca w ogole sobie odpusci przesylke do niego i po prostu przysle ci nowy hak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GdyniaBiker Napisano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2008 GdyniaBiker, można jeździć z krzywym hakiem, Można dojechać do domu. Ja napisałem, że przerzutka nie będzie właściwie działać, łańcuch będzie szaleć i to jest prawda.tylko pytanie z jak bardzo krzywym To jest konkretny przypadek => zdjęcie. To jest dość krzywy hakhaki do takich ram kosztują w granicach 30-40 zł i dla świętego spokoju lepiej kupić nowy. http://www.velo.com.pl/www/produkt.php?m=1...p;p=%&id=18 Mówię, że nowy 15zł. Jeszcze coś zakwestionujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pro Napisano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2008 Nie miałem zamiaru zakwestionujesz niczego. A wręcz muszę Cię pochwalić za profesjonalne podejście do tematu Osobiście nie widziałem ile kosztują haki do Accenta i nie pomyślałem żeby to sprawdzić. Sugerowałem się cenami Meridy, gdzie hak kosztuje 75 zł i przy takiej cenie prostowanie jest opłacalne. Ale temat można zakończyć i poradzić Snake20 kupno nowego haku. Bo kalkulując cenę przesyłki i czas realizacji gwarancji to jest chyba najlepsze wyjście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2008 Ten hak nie jest tak skrzywiony (nie nastąpiła zmiana struktury), żeby nie można go było wyprostować. Poprostu wyprostować i jeździć ... zresztą, samo zamknięcie zacisku koła, sprowadzi go do właściwego kształtu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.