ukaniex Napisano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2008 Mam pewien dylemat. Jako ,że już nie wiele zostało by ukończyć mojego bajka stoję przed wyborem kilku części ,a mianowicie pedały ,kaseta ,łańcuch ,pancerze opony ,dętki i gripy. Rower z napędem na 9 i do XC. Opony: Schwalbe Furious Fred ,Mxxis Flyweight Dętki: Maxxis Ultralight Pedały: Author APD-327 ,Accent Lithium Łańcuch: Shimano CN-7701 Kaseta: Shimano CS-M770 ,Sram PG-990 [która z nich lepsza ?] Gripy: Ritchey WCS Ergo 2008 ,Boplight [45g z korkami] ,Boplight [48g z korkami ;naklejka "BOP" w prawej części gripa ] ,Lizard Skins Lock On 'Steve Peat' [wybór ze względu na wygląd ] Pancerze: ? Doradźcie mi co można by wybrać lepszego na miejsce w/w produktów. Zaznaczę jeszcze ,że nie chce propozycji typu: kaseta KCNC za xxxx pln . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2008 mysle ze do lancucha xtr lekkim nieporozumieniem byloby brac kasete srama - wez kasete xt - zaoszczedzisz i bedzie lepiej wspolpracowac co do pancerzy to mam accent ultimate - na 100% beda pasowac wizualnie do a6 dowolnego koloru bo sa biale sprawuja sie bardzo dobrze tylko sa b sztywne ale to czesciej zaleta niz wada no i jeszcze nie kupuj teflonowych linek tylko zwykle szlifowane bo sa grubsze i lepiej sie slizgaja pomimo braku powloki ... co do opon to widze ze chcesz smigac po szosie+ubite gruntowki - nie wiem jak jezdzisz ale moze lepiej przebolec te 200g i kupic np schwalbe rr ktore pozwola na wiecej szalenstw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 12 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 Dokładnie tak jak napisałeś a propos opon. Chciałem zaoszczędzić parę gram z tego względu iż koła które złożyłem wyszły dość ciężkie [tył 717 V, 370 ,Champion nyple pillar red ~1.1kg!]. Zależy mi też na cenie gdyż nie chce wydać więcej niż 150zł na komplet. Co do pancerzy zaraz sprawdzę Twoją propozycję. Mile widziany byłby kolor czerwony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 jesli felga+opona+detka waza mniej niz 1,2kg to rower bedzie ladnie smigal a na ff w lekko mokrym lesie cie nie widze...no chyba ze na drzewie co do pancerzy to biale beda lepsze moze jutro zrobie fotke i ci wrzuce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 12 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 Szukałem tych pancerzy na www.alledrogo.pl ale nie dane mi było znaleźć . Jeśli ktoś wie ile 64x Champion waży to proszę o podanie. Jestem ciekaw ile mogę zrzucić na tym klocku. Co do opon... moje trasy to szosa + las więc zależy mi również na nie agresywnym bieżniku. E:/ komplet 64 waży +/- 450g. Więc ewentualnie na co mogę wymienić? W przypadku Competition zysk wagowy nie będzie znaczny ,natomiast Revolution już odpadają ze względu na DSC. Może jakieś Sapimy np. Force? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GdyniaBiker Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 Sporo ludzi używa Revo z tarczówkami, nawet do enduro i nie narzekają, kluczowy jest podobno ich właściwy montaż, więc nie sądzę, by DSC wkluczało je automatycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 pancerzy szukaj w sklepie velo kolo tak na oko bedzie mialo 1050g wiec jest ok, rwac na szprychach to trzebaby przemyslec czy warto, a piasta to kosmiczna doplata dla paru gram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.