fabio Napisano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2008 Witam. Od roku walczę Sportsterem P2 Scott'a. Rower idzie jak burza z tym ... ze tylko na asfalcie. Poza nim, bezdroża, wertepy, las... daje się we znaki słaby amor oraz cienkie opony. Jako, że jestem laikiem w temacie składania, przeróbek itp. zwracam się do Was z prośbą o rozpiskę jeżeli takowa w ogóle jest możliwa, części... które należało by wymienić aby można było jako-tako śmigać w terenie. Był bym bardzo zadowolony kiedy koniecznością okazałoby się wymienienie samych kół z grubszymi oponami, ( wtedy w zależności czy jadę w teren czy na asfalt zakładam tylko stosowne koła)... lecz znając życie pewnie tak "nieinwazyjnie" się nie obędzie i jedna sprawa pociągnie za sobą kolejną... Chciałbym poznać Wasze zdanie w tym temacie. Tu jest link do specyfikacji oraz samego roweru : http://www.scott.pl/lato/product.php?uid=80 Ps. Kupno drugiego roweru raczej nie wchodzi w grę, chyba że ... Dzięki z góry za pomoc... Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Huhu Napisano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2008 generalnie to mało opłacalny biznes uterenowainie crossówki. Jesli mieszkasz w pagórkowatym terenie to chyba w ogóle sensu nie ma. Dużo zalezy od tego jakie opony mozesz do niego wsadzic. Szerokich crossowych za bardzo nie ma, a jak sa to sa bardzo cięzkie. Z kolei Opony 29" będą pewnie za szeroki no i cena zaczyna się od 100 zł/sztuka + drugie koła to się robi spory wydatek. Amartyzator najtanszy taki by działał w jeździe terenowej kosztuje 750zł i do niedawna nie było go u dystrybutora i zapewne nadal nie ma. Inną sprawą jest geometria. Crossowa niekoniecznie jest najlepsza w terenie. Podsumowując. Kiedyś z crossa też próbowałem zrobi rower terenowy małym kosztem i na końcu wyszło na to, ze kupiłem 29era Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany