Dawidos Napisano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2008 Witam serdecznie po raz pierwszy na tym forum wink.gif (sorki za poprzednio źle zatytułowany temat) Na przyszły sezon przydałby się nowy rower, obecnie nie zdradzę na czym jeżdżę, bo mnie zjedziecie czy cuś mellow.gif Zacznę od tego, że pomimo iż nie mam problemu z jakimi kolwiek naprawami, czy złożeniem roweru od podstaw, kompletnie nie znam się na markach, co dobre co złe sad.gif Jedyne wiem, że należy unikać rowerów z supermarketów, ale o tym przekonałem się już na własnej skórze (choć większość z was według mnie wiele rzeczy wyolbrzymia wink.gif ). Głównie jeżdżę po polnych/leśnych wertepach i ścieżkach. Bardzo lubie poskakać na hopkach, zjeżdżać ze stromych wzniesień itd. Niestety obecny rower zbytnio na to nie pozwala. Nie mam pojęcia ile uda mi się uzbierać kaski na przyszłą wiosnę (jeszcze się uczę) więć konkretnego limitu na razie nie mam, ale na pewno nei będą to super kokosy. Posiedziałem trochę na allegro, pobuszowałem po nacie i zaciekawił mnie ten oto rower ---> http://www.allegro.pl/item414526094_rower_...lka_gratis.html jedyne co mi w nim nie pasi to tarczówka z przodu, tak to mi się bardzo podoba, a także cena myślę, że dość przystępna choć to już górna granica. Będę chciał także zakupić kask, najlepiej typu "full face". Tyle razy zaryłem czachą, że aż wstyd się przyznawać do jazdy bez kasku, dwa razy hamowałem zębami po asfalcie, a jak to się mówi do 3 razy sztuka... Myślałem nad czymś takim ---> http://www.allegro.pl/item408393786_nowy_k...lory_roz_l.html Na jakie firmy warto zwrócić uwagę ? Czym kierować się przy doborze roweru ? Wszelakie wypowiedzi będą mile widziane. Pozdrawiam Dawidos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...