Skocz do zawartości

[8262g] Giant XTC Team by rendzik


rendzik

Rekomendowane odpowiedzi

XTC TEAM

 

Brake (Front): (Hamulec przedni) - Avid SD 7 2001 176g

Brake (Rear): (Hamulec tylny) -Avid SD 7 2001 173g

Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - KCNC 52g

Cables: (Pancerze i linki) 142g

Cassette: (Kaseta) - Deore XT 262g

Chain: (Lancuch) - HG 53 260g

Crankset: (Korby) 847g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - XTR FD-M952 112g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Sram 9.0 SL 215g

Fork: (Widelec) SID SL 1326g

Frame: (Rama) XTC Team z Kompletnymi sterami WCS 1506g

Grips: (Gripy) - Pianka 13g

Handlebar: (Kierownica) - Ritchey Pro 140g 140g

Pedals: (Pedaly) - CrankBrothers Egg C 296g

Seat: (Siodlo)- San Marco ASPIDE FX 140g

Seatpost: (Sztyca) - Tune 193g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) -Accent 20g

Shifters: (Manetki) - Sram 7.0 Shorty with cable 171g

Skewers: (Zaciski kol)- "super Lekkie" 65g

Spacers: (Podkladki pod mostek) - no name 6g

Stem: (Mostek) - Tioga O Bone 110mm 129g

Tire (Front): (Opona przednia)-MAXXIS Larsen TT 1,9 used: 391g

Tire (Rear): (Opona tylna)- MAXXOS Larsen TT 1,9 : 408g

Tubes: (Detki)- MAXXIS Fly Light 218g

Wheel Front: (Kolo przednie) 625g

Hub: (Piasta) - Boplight RACE

Rim: (Obrecz)- Sun Rims UFO H32

Spokes: (Szprychy) - Rithchey WCS 1,8-1,5-1,8

Nipples: (Nyple) - Alu no name

Rim tape: (Opaska)- GEAX 16g

Wheel Rear: (Kolo tylne) 788g

Hub: (Piasta) -DT 240's ?

Rim: (Obrecz)- Sun Rims UFO H32 ?

Spokes: (Szprychy) -DT Revo with Niples ?

Rim tape: (Opaska) - izolacja?

SUMA 8658g

 

 

 

89e71e4ec2ac6db7m.jpg f8ec68f177d2a461m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 4 tygodnie później...

XTC TEAM

 

Brake (Front): (Hamulec przedni) - Avid SD 7 2001 alu bolts 173g

Brake (Rear): (Hamulec tylny) -Avid SD 7 2001 alu bolts 168g

Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - KCNC 52g

Cables: (Pancerze i linki) 142g

Cassette: (Kaseta) - Deore XT 262g

Chain: (Lancuch) - HG 53 260g

Crankset: (Korby) 847g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - XTR FD-M952 alu bolts 108g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Sram 9.0 SL alu bolts 213g

Fork: (Widelec) SID SL Tuned 1065g

Frame: (Rama) XTC Team z Kompletnymi sterami WCS 1506g

Grips: (Gripy) - Pianka 13g

Handlebar: (Kierownica) - Ritchey Pro 140g 140g

Pedals: (Pedaly) - CrankBrothers Egg C 296g

Seat: (Siodlo)- San Marco ASPIDE FX 140g

Seatpost: (Sztyca) - Tune 193g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) -Accent Tuned 15g

Shifters: (Manetki) - Sram 7.0 Shorty with cable 171g

Skewers: (Zaciski kol)- "super Lekkie" 65g

Spacers: (Podkladki pod mostek) - no name 6g

Stem: (Mostek) - Ritchey WCS 110mm 114g

Tire (Front): (Opona przednia)-MAXXIS Larsen TT 1,9 used: 391g

Tire (Rear): (Opona tylna)- MAXXOS Larsen TT 1,9 : 408g

Tubes: (Detki)- MAXXIS Fly Light 218g

Wheel Front: (Kolo przednie) 625g

Hub: (Piasta) - Boplight RACE

Rim: (Obrecz)- Sun Rims UFO H32

Spokes: (Szprychy) - Rithchey WCS 1,8-1,5-1,8

Nipples: (Nyple) - Alu no name

Rim tape: (Opaska)- GEAX 16g

Wheel Rear: (Kolo tylne) 788g

Hub: (Piasta) -DT 240's ?

Rim: (Obrecz)- Sun Rims UFO H32 ?

Spokes: (Szprychy) -DT Revo with Niples ?

Rim tape: (Opaska) - izolacja?

SUMA 8379g

 

 

44b6906f6550ffd9m.jpg d94c128935978e7am.jpg 4a11c868e428cdefm.jpg 81e32d98288d8466m.jpg f92a875104841f58m.jpg 8d0ed6bc81482647m.jpg a8df1a795fb8575cm.jpg

28303753c993c06cm.jpg d7303a95f9a2ed6am.jpg 096f5ea4524e69aam.jpg f8540f1d15467a8bm.jpg b9cff74cd5083f56m.jpg

 

 

Lekka kosmetyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny przykład na to, że rower z komponentami nie budzącymi zastrzeżeń może ważyć nieco ponad 8kg :thumbsup: No może poza Sidem bez tłumienia no ale czego się nie robi dla wagi :icon_mrgreen:

 

Zawsze może być lżej...

->dętki i opony Flyweight

->kierata KCNC

->kaseta SLX 11-28T o ile nie ścigasz się w górach

->jak zajedziesz Cranki, jakieś Looki Quartze :rolleyes:

 

Potem hample KCNC i masz <8kg :P Ale to już chyba zbyt hardkorowo...

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sid spokojnie sobie radzi na trasach leśnych mazowsza, także na trudnych zjazdach da się nim jechać, jednak no nie jest to ogromną przyjemnością ze względu na zbyt szybkie "odbijanie"

 

-Kaseta możliwe ze zrobię taki eksperyment ale to dopiero jak XT dojadę:)

 

-Ani dętki ani Opony z Seri Flylight(nie zależy mi na pokazówce), przez nie straciłem wiele czasu i pozycji, na zmianę dętki, tak więc maratony tylko i wyłącznie na Geaxach Titanium, Polecam gorąco świetna dętka a waga niska :D

 

-Kiera na pewno się pojawi, jaka? lżejsza i kominy złote do korby, pedały może kiedyś bo to jednak większy wydatek.

 

-V-ki KCNC no niestety nie, lubię przyszaleć na zjazdach i muszę mieć pewność, że nawet zawalone błotem zadziałają :P Jak troszkę odłożę postaram się kupić avidy-mag :)

 

Dzięki za pozytywne opinie

 

Iras nie zrozumiałem ?? Możesz troszkę jaśniej ?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o SID'a zastosowałem trochę gęstszy smar na Ślizgach i naprawdę na mazowieckich leśnych dróżkach można śmigać i to ostro :P, a jak dla mnie nawet lepiej chodzi bo dużo łagodniej pochłania mniejsze dziurska :) A w XC potrafię sobie poradzić ze zbyt szybkim odbiciem :)

 

 

Siodło naprawdę jest Gites, jeździłem NA SKN i SLR, jak dla mnie lepsze od jednego i drugiego Nieco miększe od SKN, oraz posiadavruchome łopatki porównując do SLR :) tylko nie jest tak ładne jak SLR, ale za to wyżej zawieszone przez co mogę głębiej sztyce w ramie mieć włożoną :D i na TI drutach ładnie pewnie też tłumi przez ich kształt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tobą :P Nie zachwalam tego rozwiązania bo nie ma czego po prostu z amortyzatora zrobiłem teleskop :) Działa ale gorzej i nie ma co ukrywać Jeździć się da :) ścigać? hm na pewno niedługo sprawdzę ;)

 

Niedługo skromna zmiana ok 20g - 25g mniej :):P

 

małe OT Pana "Roberta" serdecznie zapraszam na trening :) a zwłaszcza jeśli lubi ostre XC :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...