rendzik Napisano 8 Sierpnia 2008 Napisano 8 Sierpnia 2008 XTC TEAM Brake (Front): (Hamulec przedni) - Avid SD 7 2001 176g Brake (Rear): (Hamulec tylny) -Avid SD 7 2001 173g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - KCNC 52g Cables: (Pancerze i linki) 142g Cassette: (Kaseta) - Deore XT 262g Chain: (Lancuch) - HG 53 260g Crankset: (Korby) 847g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - XTR FD-M952 112g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Sram 9.0 SL 215g Fork: (Widelec) SID SL 1326g Frame: (Rama) XTC Team z Kompletnymi sterami WCS 1506g Grips: (Gripy) - Pianka 13g Handlebar: (Kierownica) - Ritchey Pro 140g 140g Pedals: (Pedaly) - CrankBrothers Egg C 296g Seat: (Siodlo)- San Marco ASPIDE FX 140g Seatpost: (Sztyca) - Tune 193g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) -Accent 20g Shifters: (Manetki) - Sram 7.0 Shorty with cable 171g Skewers: (Zaciski kol)- "super Lekkie" 65g Spacers: (Podkladki pod mostek) - no name 6g Stem: (Mostek) - Tioga O Bone 110mm 129g Tire (Front): (Opona przednia)-MAXXIS Larsen TT 1,9 used: 391g Tire (Rear): (Opona tylna)- MAXXOS Larsen TT 1,9 : 408g Tubes: (Detki)- MAXXIS Fly Light 218g Wheel Front: (Kolo przednie) 625g Hub: (Piasta) - Boplight RACE Rim: (Obrecz)- Sun Rims UFO H32 Spokes: (Szprychy) - Rithchey WCS 1,8-1,5-1,8 Nipples: (Nyple) - Alu no name Rim tape: (Opaska)- GEAX 16g Wheel Rear: (Kolo tylne) 788g Hub: (Piasta) -DT 240's ? Rim: (Obrecz)- Sun Rims UFO H32 ? Spokes: (Szprychy) -DT Revo with Niples ? Rim tape: (Opaska) - izolacja? SUMA 8658g
QWEY564 Napisano 8 Sierpnia 2008 Napisano 8 Sierpnia 2008 no proszę... nawet na takiej 'banalnej' ramie jak XTC można złożyć kolorystycznie zgrany i niebrzydki rower duży plus za klamki PS przy tej tylnej przerzutce nie jest za dużo linki??
Mod Team Lookas 46 Napisano 8 Sierpnia 2008 Mod Team Napisano 8 Sierpnia 2008 Wagowo prawie bez zmian. Zmiana ramy na +, fakt koba była dość unikalną ramą ale taką bez wyrazu czego o xtc powiedzieć nie można. Powiedz coś na temat opon jak trzymają i jak wygląda temat przebić.
Schwefel Napisano 9 Sierpnia 2008 Napisano 9 Sierpnia 2008 Czy ja dobrze widzę, że masz ułamany koniec prawej klamki?
rendzik Napisano 9 Sierpnia 2008 Autor Napisano 9 Sierpnia 2008 Klamki są całe ;-) Linki raczej nie za duzo zostawiłem troszke wiecej bo niedługo powinnno się pojawic X.0, opony poza gwoździem nie miałem ani jednego przebica larsena, trzymają się wystarczająco
Kubus18 Napisano 10 Sierpnia 2008 Napisano 10 Sierpnia 2008 Prawdziwym jest stwierdzenia iż rama to serce roweru. O ile Koba strasznie mi się nie podobała, to po jednej, ale dość znacznej zmianie, czyli ramie, rower bardzo, ale to bardzo dużo zarobił wizualnie w moich oczach Pozdrawiam
rendzik Napisano 10 Sierpnia 2008 Autor Napisano 10 Sierpnia 2008 postaram sie niebawem cyknac fotki na ziemi wyglada jeszcze lepiej
rendzik Napisano 21 Lutego 2009 Autor Napisano 21 Lutego 2009 Ostro potraktowałem sid'a czyli brak tłumika z blokada :) Wymiana na Alu śrubek w tylnej przerzutce oraz zacisk tuned:) Aktualnie 8394g
rendzik Napisano 18 Marca 2009 Autor Napisano 18 Marca 2009 XTC TEAM Brake (Front): (Hamulec przedni) - Avid SD 7 2001 alu bolts 173g Brake (Rear): (Hamulec tylny) -Avid SD 7 2001 alu bolts 168g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - KCNC 52g Cables: (Pancerze i linki) 142g Cassette: (Kaseta) - Deore XT 262g Chain: (Lancuch) - HG 53 260g Crankset: (Korby) 847g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - XTR FD-M952 alu bolts 108g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Sram 9.0 SL alu bolts 213g Fork: (Widelec) SID SL Tuned 1065g Frame: (Rama) XTC Team z Kompletnymi sterami WCS 1506g Grips: (Gripy) - Pianka 13g Handlebar: (Kierownica) - Ritchey Pro 140g 140g Pedals: (Pedaly) - CrankBrothers Egg C 296g Seat: (Siodlo)- San Marco ASPIDE FX 140g Seatpost: (Sztyca) - Tune 193g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) -Accent Tuned 15g Shifters: (Manetki) - Sram 7.0 Shorty with cable 171g Skewers: (Zaciski kol)- "super Lekkie" 65g Spacers: (Podkladki pod mostek) - no name 6g Stem: (Mostek) - Ritchey WCS 110mm 114g Tire (Front): (Opona przednia)-MAXXIS Larsen TT 1,9 used: 391g Tire (Rear): (Opona tylna)- MAXXOS Larsen TT 1,9 : 408g Tubes: (Detki)- MAXXIS Fly Light 218g Wheel Front: (Kolo przednie) 625g Hub: (Piasta) - Boplight RACE Rim: (Obrecz)- Sun Rims UFO H32 Spokes: (Szprychy) - Rithchey WCS 1,8-1,5-1,8 Nipples: (Nyple) - Alu no name Rim tape: (Opaska)- GEAX 16g Wheel Rear: (Kolo tylne) 788g Hub: (Piasta) -DT 240's ? Rim: (Obrecz)- Sun Rims UFO H32 ? Spokes: (Szprychy) -DT Revo with Niples ? Rim tape: (Opaska) - izolacja? SUMA 8379g Lekka kosmetyka
KosteQ Napisano 18 Marca 2009 Napisano 18 Marca 2009 Piękna waga, rower też. Na karbonowej ramie można zejść poniżej 8kg. Jak Ci się jeździ na tym siodełku?
rendzik Napisano 18 Marca 2009 Autor Napisano 18 Marca 2009 Siodło chyba jendno z wygodniejszych jakie miałem, wg mnie bije SLR dzięki temu ze ma te 2 łopatki ktore się uginaja i tłumia wieksze dziurska
miskov17 Napisano 18 Marca 2009 Napisano 18 Marca 2009 Piękny przykład na to, że rower z komponentami nie budzącymi zastrzeżeń może ważyć nieco ponad 8kg No może poza Sidem bez tłumienia no ale czego się nie robi dla wagi Zawsze może być lżej... ->dętki i opony Flyweight ->kierata KCNC ->kaseta SLX 11-28T o ile nie ścigasz się w górach ->jak zajedziesz Cranki, jakieś Looki Quartze Potem hample KCNC i masz <8kg Ale to już chyba zbyt hardkorowo... Pozdrawiam
rendzik Napisano 18 Marca 2009 Autor Napisano 18 Marca 2009 Sid spokojnie sobie radzi na trasach leśnych mazowsza, także na trudnych zjazdach da się nim jechać, jednak no nie jest to ogromną przyjemnością ze względu na zbyt szybkie "odbijanie" -Kaseta możliwe ze zrobię taki eksperyment ale to dopiero jak XT dojadę -Ani dętki ani Opony z Seri Flylight(nie zależy mi na pokazówce), przez nie straciłem wiele czasu i pozycji, na zmianę dętki, tak więc maratony tylko i wyłącznie na Geaxach Titanium, Polecam gorąco świetna dętka a waga niska -Kiera na pewno się pojawi, jaka? lżejsza i kominy złote do korby, pedały może kiedyś bo to jednak większy wydatek. -V-ki KCNC no niestety nie, lubię przyszaleć na zjazdach i muszę mieć pewność, że nawet zawalone błotem zadziałają Jak troszkę odłożę postaram się kupić avidy-mag Dzięki za pozytywne opinie Iras nie zrozumiałem ?? Możesz troszkę jaśniej ? pzdr
rendzik Napisano 18 Marca 2009 Autor Napisano 18 Marca 2009 Nawet niechce liczyć bo wiem iz dość duzo jak na mą kieszeń.
iras76 Napisano 18 Marca 2009 Napisano 18 Marca 2009 pytam bo rower nie kipi od drogiego szpeju a waga niczego sobie takie projekty lubię pozdrr
omen Napisano 20 Marca 2009 Napisano 20 Marca 2009 siemka powiedz mi jak sprawuje Ci się siodło ? i jak z wygodą w porównaniu do selle italia ? jeśli na takowym jeździłeś. pozdro!
Robert Napisano 20 Marca 2009 Napisano 20 Marca 2009 Niby wszystko pięknie i w ogóle. Ale wykopanie tłumika z sida w moich oczach sprawia że amor jest już bezużyteczny. Chyba że ktoś lubi trzymać w rękach młot pneumatyczny.
rendzik Napisano 20 Marca 2009 Autor Napisano 20 Marca 2009 Jeśli chodzi o SID'a zastosowałem trochę gęstszy smar na Ślizgach i naprawdę na mazowieckich leśnych dróżkach można śmigać i to ostro , a jak dla mnie nawet lepiej chodzi bo dużo łagodniej pochłania mniejsze dziurska A w XC potrafię sobie poradzić ze zbyt szybkim odbiciem Siodło naprawdę jest Gites, jeździłem NA SKN i SLR, jak dla mnie lepsze od jednego i drugiego Nieco miększe od SKN, oraz posiadavruchome łopatki porównując do SLR tylko nie jest tak ładne jak SLR, ale za to wyżej zawieszone przez co mogę głębiej sztyce w ramie mieć włożoną i na TI drutach ładnie pewnie też tłumi przez ich kształt
Robert Napisano 22 Marca 2009 Napisano 22 Marca 2009 Znam tereny bo do Gostynina mam rzut beretem Bardziej myślałem nad górskimi szlakami.
rendzik Napisano 22 Marca 2009 Autor Napisano 22 Marca 2009 skoro znasz tereny Gostynina to na pewno znasz i okolice DYBANKI tam można spokojnie zobić Eliminacje MP w XC Tak więc tam spokojnie sobie radze z Sidem bez tłumika Nie jest rewelacyjnie, lecz można smigać
Robert Napisano 22 Marca 2009 Napisano 22 Marca 2009 No, to skoro Tobie pasuje zawsze 300g do przodu Rower ma pasować w końcu użytkownikowi
rendzik Napisano 22 Marca 2009 Autor Napisano 22 Marca 2009 Zgadzam się z tobą Nie zachwalam tego rozwiązania bo nie ma czego po prostu z amortyzatora zrobiłem teleskop Działa ale gorzej i nie ma co ukrywać Jeździć się da ścigać? hm na pewno niedługo sprawdzę Niedługo skromna zmiana ok 20g - 25g mniej małe OT Pana "Roberta" serdecznie zapraszam na trening a zwłaszcza jeśli lubi ostre XC
Rekomendowane odpowiedzi