rufin Napisano 8 Sierpnia 2008 Napisano 8 Sierpnia 2008 http://www.unibike.pl/zoneone.html - zakupiłem ten rower, mam zamiar wykorzystać go do Dirt Jumpingu, jestem początkujący. Budżet miałem trochę ograniczony do 2000zł. Mianowicie, co moglibyście szczerze powiedzieć o tym rowerze, czy nadaje się do Dirt Jumpingu, bo już sam nie wiem, zaczynam się zniechęcać :/ co w późniejszym czasie wymieniać, co można powiedzieć o ramie? Czy można w razie czego zrobić z niego single speeda? Z góry dzięki za wasze opinie.
DAMIAN24 Napisano 8 Sierpnia 2008 Napisano 8 Sierpnia 2008 rowerek na pewno nadaje się do Dirt Jumpingu, w późniejszym czasie jednak wymienił bym w nim amora(ten sam skok, ale jakaś lepsza firma) i osprzęt o jakąś 1-2 klasy wyżej
rufin Napisano 8 Sierpnia 2008 Autor Napisano 8 Sierpnia 2008 a co z ramą? Ktoś może miał styczność z tym rowerem i może powiedzieć o nim coś więcej? Jakieś doświadczenia?
Gilu Napisano 9 Sierpnia 2008 Napisano 9 Sierpnia 2008 Poza amorem który jest do wymiany to zdecydowanie się nadaje ogromny plus za hamulce, jak na taką cenę roweru to fiu fiu...
rufin Napisano 9 Sierpnia 2008 Autor Napisano 9 Sierpnia 2008 w jaki amortyzator do tego roweru najlepiej zainwestować?
Gilu Napisano 9 Sierpnia 2008 Napisano 9 Sierpnia 2008 mógłbyś pomyśleć nad którymś tanim marzocchiego. Dirt Jumper 3 może, jeśli zmieści się w kosztach?
susi33 Napisano 9 Sierpnia 2008 Napisano 9 Sierpnia 2008 Mój kumpel jezdzil na tej ramcje tylko ze mial z przodu DJ2. Ramka niczego sobie mozna na niej spokojnie szalec.
rufin Napisano 9 Sierpnia 2008 Autor Napisano 9 Sierpnia 2008 ok, dzięki za odpowiedzi mam zamiar w sumie zamontować albo 2 albo 3, zależy jak we wrześniu będzie z hajsem mam jeszcze pytanie, czy przerzutki przy Dirt Jumpingu będą przeszkadzać? Mam trochę drogi do miejscówki i wolałbym je dla własnego komfortu jednak mieć.