Skocz do zawartości

[Rower] Unibike Underground Zone One

rufin

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
http://www.unibike.pl/zoneone.html - zakupiłem ten rower, mam zamiar wykorzystać go do Dirt Jumpingu, jestem początkujący. Budżet miałem trochę ograniczony do 2000zł. Mianowicie, co moglibyście szczerze powiedzieć o tym rowerze, czy nadaje się do Dirt Jumpingu, bo już sam nie wiem, zaczynam się zniechęcać :/ co w późniejszym czasie wymieniać, co można powiedzieć o ramie? Czy można w razie czego zrobić z niego single speeda? Z góry dzięki za wasze opinie.
Napisano

rowerek na pewno nadaje się do Dirt Jumpingu, w późniejszym czasie jednak wymienił bym w nim amora(ten sam skok, ale jakaś lepsza firma) i osprzęt o jakąś 1-2 klasy wyżej

Napisano

a co z ramą? Ktoś może miał styczność z tym rowerem i może powiedzieć o nim coś więcej? Jakieś doświadczenia?

Napisano

Poza amorem który jest do wymiany to zdecydowanie się nadaje :P

ogromny plus za hamulce, jak na taką cenę roweru to fiu fiu...

Napisano

mógłbyś pomyśleć nad którymś tanim marzocchiego. Dirt Jumper 3 może, jeśli zmieści się w kosztach?

Napisano

ok, dzięki za odpowiedzi :) mam zamiar w sumie zamontować albo 2 albo 3, zależy jak we wrześniu będzie z hajsem :)

mam jeszcze pytanie, czy przerzutki przy Dirt Jumpingu będą przeszkadzać? Mam trochę drogi do miejscówki i wolałbym je dla własnego komfortu jednak mieć.

Napisano

mógłbyś pomyśleć o singlu z przodu z normalną kasetą i przerzutką z tyłu + jakiś napinacz i nie powinno być problemów.

• 1 rok później...
Napisano