putin2208 Napisano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2008 Witam To mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość Otóż dostałem do naprawienia rower sprzed kilkunastu lat (jak simplex zaczął być montowany;) Jest to składany na zamówienie peugeot i problem stanowią hamulce symetryczne. Otóż coraz słabiej hamują a regulacja daje efekty ale bardzo niewielkie. Co mogę zrobić żeby poprawić hamowanie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wildix Napisano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2008 hmm, ja do weinmanów dałem klockiod Vek i można było dęba stawiać, ale zobacz też panczerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
putin2208 Napisano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2008 Tylko jak zamontuje te klocki od V-ek to będzie całość ciężko chodziła (patrz twarda klamka). Przy klamce brak jest regulacji śrubą baryłkową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wildix Napisano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2008 a co ma do tego klamka?, przecież weinmany właśnie do takiej zostały zaprojektowane. jedyny problem to krzywizna klocka dostosowana do obręczy 26', Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
putin2208 Napisano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2008 To była tylko informacja To jutro kupuje pancerz, linkę, klocki. Jak ustawić hamulce żeby było dobre hamowanie jak i klamka w miarę luźno pracowała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2008 Polecam te klocki http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=413070503 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
putin2208 Napisano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2008 Mam takie w góralu tylko że canti... nie narzekam. Długo się docierały... Ponawiam pytanie;D Jak ustawić hamulce żeby klamka była miękka i dobrze hamowały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wildix Napisano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2008 pancerz musi być twardy weinmany nie daja za dużo swobody regulacji twardosci, ale kluczowa jest (podobnie jak w canti) długość tej poprzecznej linki tyle, że tutaj nie można jej zmienić, w moich przedni hamulec miał wyraźnie krótszą linkę od tylnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
putin2208 Napisano 8 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2008 A jak to się przekłada na siłę hamowania krótsza linka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wildix Napisano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2008 krótsza linka: siła skierowana jest bardziej na ściśnięcie ramion dłuższa linka: siła skierowana jest raczej ku górze niektóre weinmanny mają zamiast linek dzwigienki w zał. fotka moich hampli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
putin2208 Napisano 9 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2008 Właśnie takie mam;) Zapomniałem dodać że pisze na nich weinmann symetric;) Przednie jako tako ustawiłem... z tyłem mam duży problem;] Albo klamka jest twarda na maxa i jakoś hamuje albo miękka i słabe hamowanie;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.