Skocz do zawartości

[rower] Który Kross A4 dla mnie ?

Kaeshiya

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Jestem początkujący więc z góry dzięki za wyrozumiałośc :icon_mrgreen:!

Na początku zaznacze , że mam 185cm i waże 90kilo, rowerek będe używał do dojeżdżania do szkoły, na wycieczki rowerowe poza miasto itd.

Zdecydowałem się już na Krossa Level A4, ale na allegro są dostępne w różnych konfiguracjach i cenach:

http://allegro.pl/item412556431_nowy_kross...wyprzedaz_.html - Deore z przodu i tyłu, RS Dart 3 ( ale nie jestem pewien czy z Lock Outem - email z pytaniem już wysłałem )

http://allegro.pl/item406292215_kross_leve..._najtaniej.html - RS Dart 3 z LO, Deore z tyłu , z przodu Acera

http://allegro.pl/item409302389_kross_leve..._08_export.html - RS Dart 2 z Lock Outem , z tyłu Deore XT, z przodu Alivio

Zastanawiałem się też na GT Avalanche 2.0 , co o tym sądzicie ?! A może jeszcze coś innego :icon_mrgreen:?!

I mam jeszcze pytanie , jaki licznik i w miarę dobre oświetlenie możecie polecic ?

Z góry dzięki za odpowiedź !

pozdrawiam

Napisano

witam , tez jestem poczatkujacy i tez zamierzam kupic taki sam rowerr , dzis bylem w sklepie i sprzedawca doradzil mi zeby kupil numer 3 w twoim poscie , pozdrawiam ;]

Napisano

Ja bym brał jedynkę. Dart 3 jest lżejszy i ma regulację tłumienia, która działa. Nawet jeśli nie ma manetki. Wolałbym to kosztem lepszej tylnej przerzutki.

Co do licznika i oswietlenia. Licznik przede wszystkim dobrej firmy. Sam mam Sigmę Sport od 9 lat i nie chce się zepsuc.

Oświetlenie takie by trudno od roweru odpadało(przednia lampka obejmująca kierownicę jako całoś a nie na wystającym uchwycie). I tak pełni rolę głównie sygnalizacyjną.

Napisano

A co myślicie o 2-giej propozycji? Nie ma ten Kross czasem lepszej korby,bo niby nazwa ta sama,ale na zdjęciach inne?Amortyzator też Rock Shox Dart 3 z LO tak jak w pierwszym linku.

Napisano