indi Napisano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2008 co kupic? XTR rd-m971sgs czy XT 2008 RD-M772 SGS Shadow ? obie ze zwykla sprezyna xt tanszy prawie o 100 i ciezszy o 30gr i wersja shadow co wybrac? rower wazy 9,3kg 30gr to nie zmieni mi w zasadzie nic drastycznie ale fajnie miec lzej tylko czy jest sens doplacic do jakosci XTR czy XT obecnie mam xt z 2003 r ostatni model przed zmiana ze zwykla sprezyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 1 Sierpnia 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2008 To zależy czy chcesz żeby ci stukało czy zależy ci na większym lansie. Ale tak na poważnie to brałbym XT Shadow, dlatego że nie stuka to raz, a dwa że XTR nie będzie pewnie pracował wyraźnie lepiej od XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2008 "co wybrac?" a na czym ci zalezy? edit: ja bym kupil ta w wersji gs: http://www.allegro.pl/item393630191_tylna_...gs_lub_sgs.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaja188 Napisano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2008 A ja osobiscie bym wybrał XTR. A kumpel 2 raz zmienial XT Shadow, bo raz wózek wpadł w szprychy,a za drógim kółeczko górne poszło w piach. A co do nowych XTRow to nie wiem jak działają. Ja przesmigalem 3000km na XTR 2003 i jak na razie cudo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 1 Sierpnia 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2008 Też nad tym długo myślałem i moje zdanie jest takie. O ile za XT przemawia system Shadow i wreszcie normalne prowadzenie linki bez żadnych zgięć, tylko prosto w przerzutkę no i cena. To za XTR na pewno waga i prestiż. Może też być sprawa samego wygladu. Różnica w działaniu moze być taka sama lub minimalnie gorsza na korzyść XT ze względu na linkę wchodzącą prosto do przerzutki- czyli eliminujemy giętkość pancerza na łuku. I teraz konkluzja, o ile XTR byś dorwał na jakiejś okazji do 200 zł to jak najbardziej ta przerzutka. Jezeli normalnie tyle ile wołają czyli 230-250 to się nie opłaca. Wolę te pieniądze zaoszczędzić i kupić XT Shadow, ewentualnie wydając 250 zł na XTR zwykłego dołożyć już do Shadow Ja w ten sposób myślałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek111 Napisano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2008 Odpowiem tak: Mam XT 08 Shadow - i uważam że jest rewelacyjny. Nawet ze względu na regulację. Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indi Napisano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2008 a jak opinie o tym xt shadow, jak kreca sie koleczka?tam nie ma juz dwoch lozysk, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 3 Sierpnia 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2008 Kółka kręcą się bardzo dobrze. Górne jest na maszynach, a dolne na łożysku ślizgowym, ale mogłem coś poprzekręcać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brateczek Napisano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2008 Ja jestem sceptykiem. Niby ta technologia "szadoł" jest taka chwalona, ale jeszcze jhest za krótko na rynku, żeby ludzie mogli wykryć wszystkie błedy przy wzięciu pod uwagę zmiennej eksploatacji. W tej kategorii cenowej spodziewać się należy czegoś porządnego, sprawdzonego. Nie znoszę lansu, ale w tej sytuacji polecam klasycznego xtr. Kiedy zobaczyłem pierwszy raz przerzutki z serii cienistej to trochę mnie zaniepokoiła ażurowość tego rozwiązania (sam wolę przerzutki mocne, które przy pierwszej glebie nie polecą mi nie wiadomo gdzie). Xtr to jednak już sprawdzona konstrukcja, więc stawiam na nią. Z serią Shadow bym poczekał jeszcze rok. Niech ludzie sprawdzą, skacą, wyrobią sobie opinię. Jeżeli liczysz na trwałość - stawiaj na xtr - niska waga jest jednak otrzymywana jakimś kosztem (z tego powodu nie toleruję karbonu ale aluminium i stal w rowerze). W tym wypadku wytrzymałości w trakcie eksploatacji i na uszkodzenia mechaniczne. Przy uderzeniu przerzutką podczas upadku większe szanse daję dla klasycznychc konstruknji niż dla wszystkich nowości z zastosowaniem włókna węglowego jak i wybitnie odchudzonych i wręcz anorektycznych konstrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 4 Sierpnia 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2008 Chciałem tylko dodać od siebie, że nie da się zrobić tak, aby korpus przerzutki Shadow po wywrotce dotknął gleby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuczy Napisano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2008 I tu się niestety mylisz... Przed chwilą położyłem rower brata w pokoju (czyli na równej powierzchni) i co? Wyraźnie dotyka o podłogę A pomijam już kwestię glebnięcia w terenie gdzie równo nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indi Napisano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2008 czy korpus tego shadowa jak dotkniesz to idzie lekko w kierunku wyzszych koronek tak jak ze zwyklymi przerzutkami?czy sztywniejszy jest co po glebie moze skutkowac latwiejszym uszkodzeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawellldef Napisano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2008 I tu się niestety mylisz... Przed chwilą położyłem rower brata w pokoju (czyli na równej powierzchni) i co? Wyraźnie dotyka o podłogę A pomijam już kwestię glebnięcia w terenie gdzie równo nie będzie Zgadzam sie z przedmowca - zawsze pamietajmy, ze PANOWIE z SHIMANO jak i z kazdej znaczacej sie firmy zrobia wszystko aby wypromowac swoj przedmiot... Ale fakt jest taki, ze na pewno lepsze sa przerzutki Shadow od "tradycyjnych" pozdrawiam:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.