Michaelg Napisano 31 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 Witam. Mam do was pytanie - nie wiedziałem w jakim temacie napisać- w razie czego proszę o przeniesienie tematu. Otóż chciałbym kiedyś w moim rowerze zafundować sobie lepsze hamulce- szczególnie tylni. chciałem się dowiedzieć jaki hamulec pasowałby do mojego Scotta a jest dobry i tani? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 31 Lipca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 A do czego używasz swojego roweru, bo seria Voltage ma dość szerokie zastosowanie. Ma to być hamulec tarczowy mechaniczny czy hydrauliczny? Ile masz kasy na to? P.S. Przedni hamulec jest ważniejszy, więc lepszym wyborem będzie najpierw tarcza z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaelg Napisano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 Dlaczego właśnie przedni jest ważniejszy? Nie znam się tak mocno na rowerach , ale wiem , że zaawansowani bikerzy ciągle zwracają uwagę na przedni hamulec- w trialu np to zrozumiem- ale w downhillu czy innych jazdach MT nie rozumiem. Jeśli możesz to wyjaśnij mi to proszę. Co do hamulca to wiem że hydrauliki są mocne i hamują porządnie więc chciałbym się zorientować w cenie takich hamulców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Albert16 Napisano 31 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 Ceny hydraulików rozpoczynają sie od 300 do nawet 1700zł...za 300 złotych mozesz kupic hamulce Shimano M485 za komplet zobacz sobie na allegro na inne.A jaką jazde preferujesz dobrze zastanów sie czy koniecznie potrzebujesz hydrauliki,do zwykłej jazdy lepiej zainwestuj w dobre V-brakei na szosie spisuja sie podobnie do tanich hydraulików a masa jest mniejsza i obsługa duzo łatwiejsza (tarczówki pokazuja swoją przewage dopiero w ciężkim terenie np. w błocie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...