DjTomszan Napisano 31 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 Witam wszystkich. Mam 4 letnieo crossa, chcę w nim wymienić napęd manetki i przezutki. Większość częśći już dobrałem ale nie wiem czy to wszystko będzie razem dobrze działało. Gdybym o czymś zapomniał piszcie, wszystki sugestie co do zmian mile widziane. Zaznaczę ze jestem amatorem i jeżdże głównie szosami ale też na jakieś łąki i lasy zdarza mi się zboczyć. Nie zależy mi na wadze a jedynie na dobrej pracy mechanizmu i trwałośći. Oto lista zakupów: -przerzutki: tył - deore lx, przód - deore -kaseta deore hg-50 11/32 9 rzędowa -łańcuch SRAM pc 850 (dawniej pc 48) -manetki deore lx st-m580 -hamulce + klamki AVID SD 7 Powiedzcie też prosze jaką korbę (i jaki suport do niej) do tego wziąć i jaką piastę na tył do tej kasety (stara piasta: shimano fh-rm 40-8 18 szprych po 1 stronie). Wymiary do korby: (model starej korby SUNTOUR PFF zębatki 48/28) linia łańcucha - ~47,5mm gwint (korba suport) - ?? chyba BSA szerokość mufy suportowej - ~70mm Piszcie jeżeli przeoczyłem coś ważnego. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg_PL Napisano 31 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 Nie ten dział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 31 Lipca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 Korba: Deore LX 48/36/26 239 zł Piasta: kulkowe XT/LX na łożyskach maszynowych: Novatec, Choosen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DjTomszan Napisano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 Nie ten dział. czy to znaczy że w tym co wybrałem jest coś nie tak?? dzieki za pomoc Pixon. czy zamiast korby deore lx mógłbym założyć jakiegoś TRUVATIV'a za okolo 170 zł czy deore lx będzie zdecydowanie lepsza?? Pozdrawiam A nie spoko chyba źle zrozumiałem --> ten działa ;DD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...