Wacek13 Napisano 28 Lipca 2008 Napisano 28 Lipca 2008 Witam! Jestem nowy na tym forum więc na początku witam all! Mam problem... mianowicie: Dziś w sklepie byłem oglądac rowery MTB do 1500zł. Sprzedawca doradził mi Specialized Hardrock XC SPT za 1599 ale powiedział ze opuści mi cenę do 1500zł, lecz popołudniu przyjechał do mnie kolega ze swoim wujkiem i zapytał czy nie chce od niego kupic używanego (2 letniego) Giant Rincon (wymienione w nim pedała i jak dobrze pamiętam to korba na lepsze) Stan Gianta naprawdę dobry (jeździłem i tylko jakieś drobne zadrapania) aha cena Gianta to około 850zł. I tu się zaczynają schody ponieważ nie znam się za bardzo na rowerach i chciałbym się poradzic który rower wybrac żebym nim pojeździł przez dłuższy okres czasu. Rowerem będę jeździł praktycznie wszędzie tzn. większosc po drogach lecz czasem i do lasu i na jakieś polne drogi. Bardzo proszę o w miarę szybkie porady który lepiej wziąśc ponieważ do jutra mam dac odpowiedź w sprawie Gianta. Z góry bardzo dziękuje!! --- 29.07.08.: O ile się nie mylę to ten Giant to ten model: http://rowery.onet.pl/4,35,136854,6943,gia...con,sprzet.html Specialized: http://www.dobrerowery.com/product_info.ph...roducts_id=3992 A co do Krossa to nie wiem czy jest dostępny w moim mieście. Bardzo proszę o porady ponieważ dziś do 20 muszę dac odpowiedz w sprawie Gianta a nie wiem który rower będzie najlepszy...
Ecia Napisano 29 Lipca 2008 Napisano 29 Lipca 2008 Ja bym wybierała między Krossem a Giantem - Kross z uwagi na osprzęt (najlepszy z całej trójki), Giant z uwagi na cenę. Pozdrówko zawężone
Nawrotek Napisano 29 Lipca 2008 Napisano 29 Lipca 2008 Ja bym jednak skierował się ku specowi. Głównie za znaczek, oraz wygląd ramy. Bardzo ładnie się prezentuje imo. Co do używki, wszystko zależy ile km ma nakręcone itp. Giant ma syf amortyzator, ale powiedzmy z tych 850 zostałoby Ci 650zł na modyfikacje, to byś sobie coś kupił fajnego na przód za tą cenę