Skullthrower Napisano 17 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2008 Witam wszystkich forumowiczów. Założyłem ten temat bo nie znalazłem podobnego w opcji szukaj Proszę o waszę propozycję co do jej rozbudowy. Zakupiłem taką i teraz mam parę pytań odnośnie jej. Potrzebuję dobrać przedni amorek i czy dobrym zakupem będzie Marzocchi Super T RCV 2007 dopasowując do niego ster z przejściówką 1,5 do 1 i 1,8. Czy to wogóle będzie działać ? I drugie pytanie jak dobrać tylnią piastę 12/150mm? jaki model ? bo zupełnie nie orientuję się w tych mega szerokich......mam stary rowerek kellys'a w którego sporo zainwestowałem i czy da się wyjąć z niego korbę Deore LX i przełożyć do Glory ? Pozdrawiam i dziękuję za jakąkolwiek pomoc w złożeniu mojej nowej maszynki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skullthrower Napisano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2008 Edytuje sobie temat bo coś cicho. Amorek zakupiony - Boxxer ze skokiem 200mm. Potrzebna do niego była przejściówka gdyż w Glory jest rozmiar 1,5 a większość dwupółkowych amortyzatorów to 1 i 1/8. Ster to Woodman Saturn - ponoć bardzo dobry ale zobaczymy w terenie po złożeniu roweru w całość. Piasta przód i tył Novatec - długo nad tym myślałem, wiele jest i pozytywnych i negatywnych opinii - zobaczymy co u mnie się będzie działo...jeśli ktoś przymierza się do zakupu Glory lub już kupił a ma jakieś pytania to proszę śmiało pisać, dowiaduje się na jej temat coraz więcej każdego dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmmak Napisano 31 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2008 chwalisz sie czy jak ? rama stricte do dh - działa b. dobrze - cóż wiecej - opini w necie bardzo wiele wiec chyba temat nie potrzebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skullthrower Napisano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2008 mmmak chwalić to ja się nie muszę, a po drugie czym ? nieposkładanym rowerem ? teraz jeszcze mam starego kellysa sprzed 6-7 lat fulla, jest tak dobity że amor dobijam do końca tylko na niego lekko naskakując. Czas zmienić sprzęt, a ponieważ są to zupełnie inne, niż parę lat temu komponenty to mam małą wiedzę na ten temat. Lepiej mi powiedz czy przy zjazdach korzysta się z części karbonowych, jest wogóle sens inwestować w kierownicę lub sztycę z karbonu ? nie za łamliwe są ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.