Xanagaz Napisano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 Powierzchnia części anodowanych w typie III zyskuje twardość ok 65 w skali Rockwell'a i jest znacznie twardsza niż w typie II. Jej twardość odpowiada hartowanej stali węglowej i jest z tego powodu nazywana anodowaniem twardym. Myślę, że aż tak szybko anoda by nie zeszła http://en.wikipedia.org/wiki/Rockwell_scale * Very hard steel (e.g. a good knife blade): HRC 55 - HRC 62 * Axes, chisels, etc.: HRC 40 - 45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 Do tego czerwony łańcuch i blaty - w czarnym rowerze żle by to nie wyglądało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 10 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2009 Czerwona anoda fajna rzecz ale juz sporo tego jest-najpierw trzeba przetestowac bo moze nie ma sensu sie bawic w takie bajery. Czerwone blaty widzialem cos ala xtr ale ciezkie byly w porownaniu z frm. Stronglight kiedys takie robilo ale teraz nigdzie nie widzialem. Jesli ktos ma jakies namiary to poprosze. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2009 http://tnij.org/zebatkired Na aukcji wystawione niebieski, ale jak widać czerwone też są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 15 Stycznia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2009 Do tego roweru pasowałyby koronki TA http://www.specialites-ta.com/produits/plateaux.htm mogą zrobic czerwone tak jak wygladaja te Horus szosowe Lekkie i czerwone a jak czerwone to muszą być szybkie :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2009 Moze kiedys sie skusze ale na razie FRM zdaja egzamin. Swoja droga zmiana sztycy i zacisku co dalo zysk 13g hehe. Seatpost: (Sztyca) - Lite Carbon 31.6x360mm - 127g. Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) - Lite Carbon - 8g. Suma: 7432g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2009 Krzychu, pytanko mam, gdzie wyrwałeś tą sztycę z Lite Carbon'a ? Jakiś chłop na LB takie robi nie ?! Jest to gdzieś do kupienia i jaka jest ewentualnie cena. Dzięki. Piękny jest ten Twój rower, odcień czerwonego na ramie . Kombinujesz jak możesz ale efekt jest masakryczny ! Gratuluje i życzę powodzenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2009 Wax, zwróć się o części Lite Carbon do użytkownika LB dymarkus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 17 Stycznia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2009 http://www.nano-bike-parts.de/FRM-DBR250-D...Set-VR-HR-Rot_1 i byłoby fajnie dopiero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2009 Tak, tak. To w swoim czasie tylko szkoda bo teraz jest przecena a ja mam dodatkowy upust. Najpierw trzeba zlozyc kola pod tarcze a w miedzyczasie moze ktos na tym pojezdzi i bedzie wiadomo cos wiecej. Samo wykonanie komponentow FRM jest bardzo ''surowe''. Pozdrawiam. Wax - PW masz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 4 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 Kilka zmian: Crankset: (Korby) - Shimano XTR FC-M970 (koronki FRM Pro 2*9;Leichtkraft Ceramic BB) - 714g. Shifters: (Manetki) - Microshift (Nobu) Tuned 44g + manetka Rock Shox 27g - 71g. Stem: (Mostek) - Extralite Ultrastem SL - 100g. Suma: 7367g. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 Tuning wewnetrzny Sid-a i waga spada do 7152g. Byloby 7xxx ale nie udalo mi sie uszczelnic opony mleczkiem No-Tubes. Jeszcze sprobuje z kompresorem. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 czy z tymi manetkami to już nie jest przegięcie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 22 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Jest przegiecie-wagowe Manetki obrotowe dzialaja calkiem przyzwoicie. Manetka blokady skoku Sid'a rowniez ale z przerzutka zamontowana do przeznaczonej dla niej ramy tj. down pull. Z adapterem do top pull juz nieco topornie ale jako za mam tylko dwie tarcze i minej przerzucania jest to do zniesienia. Teraz mysle nad fullem, tylko te ceny robia sie chore... Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 jak patrzę na to ile wydałeś i to że mówisz że ceny są chore xD to chyba myślisz o ultra karbonowo tytanowo kosmicznym fullu 1.5kg hehehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 22 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 Pozory myla jesli chodzi o wydatki a o 1.5 kg fulla? Zgadles http://www.mscbikes.com/detall_quadre.php?...ont=&dmont= Sek w tym ze mozna 4x taniej kupic ramki jak Titus, Santa Cruz czy Cube. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 ale chyba celowałbyś w 9kg bo za delikatny full mija się z celem... skąłdac fulla tylko po to by był fullem to nieporozumienie ;P jak wyobrażasz sobie czysto hipotetycznie wymarzoną kanapę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 22 Lutego 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 9kg fulla da się poskładać tak by był w fullem, a nie tylko makietą na ścianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 2 Kwietnia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2009 Jak tam sprawuje się kaseta kozaka ? Były jakieś zmiany sprzętu ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2009 Z tego co przeczytałem na LB, to po 300km już się parę zębów powyłamywało, ogólnie lipa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 2 Kwietnia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2009 Podejrzewałem, że chociaż to do czegoś sie nadaje i od samego oglądania się nie popsuje ale widzę, że wyroby kozaka trzymają od lat równo ten sam poziom jakości - oby tak dalej :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2009 Nie ma się co dziwić... Kaseta ważąca tyle co w miarę lekka kierownica. Moim zdaniem nie miało to prawa bytu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 4 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2009 Kaseta jak najbardziej nadaje sie do uzytku Na szose, niedziele i park. Sezon wyscigow xc i maratonow? Moze ktos sam chce sie przekonac? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2009 są ;lekkie ale Z ti za tysiaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2009 W tym roku z fulla nic nie wyjdzie Znalazlem cudna ramke i za przyzwoite pieniadze ale sprzedawca albo sie obrazil albo myslal ze chce kupic odrazu 100szt. Jeszcze wypadaloby przejsc na tarcze przed kupnem ramy z pelnym zawieszeniem. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi