Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Powierzchnia części anodowanych w typie III zyskuje twardość ok 65 w skali Rockwell'a i jest znacznie twardsza niż w typie II. Jej twardość odpowiada hartowanej stali węglowej i jest z tego powodu nazywana anodowaniem twardym.

 

Myślę, że aż tak szybko anoda by nie zeszła ;)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Rockwell_scale

 

* Very hard steel (e.g. a good knife blade): HRC 55 - HRC 62

* Axes, chisels, etc.: HRC 40 - 45

Napisano

Czerwona anoda fajna rzecz ale juz sporo tego jest-najpierw trzeba przetestowac bo moze nie ma sensu sie bawic w takie bajery. Czerwone blaty widzialem cos ala xtr ale ciezkie byly w porownaniu z frm. Stronglight kiedys takie robilo ale teraz nigdzie nie widzialem. Jesli ktos ma jakies namiary to poprosze.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Moze kiedys sie skusze ale na razie FRM zdaja egzamin. Swoja droga zmiana sztycy i zacisku co dalo zysk 13g hehe.

 

Seatpost: (Sztyca) - Lite Carbon 31.6x360mm - 127g.

 

Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) - Lite Carbon - 8g.

 

Suma: 7432g.

Napisano

Krzychu, pytanko mam, gdzie wyrwałeś tą sztycę z Lite Carbon'a ? Jakiś chłop na LB takie robi nie ?!

Jest to gdzieś do kupienia i jaka jest ewentualnie cena. Dzięki.

 

Piękny jest ten Twój rower, odcień czerwonego na ramie ;). Kombinujesz jak możesz ale efekt jest masakryczny ! Gratuluje i życzę powodzenia ;).

Napisano

Tak, tak. To w swoim czasie tylko szkoda bo teraz jest przecena a ja mam dodatkowy upust. Najpierw trzeba zlozyc kola pod tarcze a w miedzyczasie moze ktos na tym pojezdzi i bedzie wiadomo cos wiecej. Samo wykonanie komponentow FRM jest bardzo ''surowe''.

 

Pozdrawiam.

 

Wax - PW masz:)

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Kilka zmian:

 

 

Crankset: (Korby) - Shimano XTR FC-M970 (koronki FRM Pro 2*9;Leichtkraft Ceramic BB) - 714g.

 

Shifters: (Manetki) - Microshift (Nobu) Tuned 44g + manetka Rock Shox 27g - 71g.

 

 

Stem: (Mostek) - Extralite Ultrastem SL - 100g.

 

Suma: 7367g.

 

Pozdrawiam.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Tuning wewnetrzny Sid-a i waga spada do 7152g.

 

Byloby 7xxx ale nie udalo mi sie uszczelnic opony mleczkiem No-Tubes. Jeszcze sprobuje z kompresorem.

 

Pozdrawiam.

Gość R3surrection
Napisano

czy z tymi manetkami to już nie jest przegięcie :)?

Napisano

Jest przegiecie-wagowe ;)

 

Manetki obrotowe dzialaja calkiem przyzwoicie. Manetka blokady skoku Sid'a rowniez ale z przerzutka zamontowana do przeznaczonej dla niej ramy tj. down pull. Z adapterem do top pull juz nieco topornie ale jako za mam tylko dwie tarcze i minej przerzucania jest to do zniesienia. Teraz mysle nad fullem, tylko te ceny robia sie chore...

 

Pozdrawiam.

post-1060-1235273792_thumb.jpg

Gość R3surrection
Napisano

jak patrzę na to ile wydałeś i to że mówisz że ceny są chore xD to chyba myślisz o ultra karbonowo tytanowo kosmicznym fullu 1.5kg hehehehe ;)

Gość R3surrection
Napisano

ale chyba celowałbyś w 9kg bo za delikatny full mija się z celem... skąłdac fulla tylko po to by był fullem to nieporozumienie ;P

jak wyobrażasz sobie czysto hipotetycznie wymarzoną kanapę :D?

  • 1 miesiąc temu...
  • Mod Team
Napisano

Podejrzewałem, że chociaż to do czegoś sie nadaje i od samego oglądania się nie popsuje ale widzę, że wyroby kozaka trzymają od lat równo ten sam poziom jakości - oby tak dalej :]

Napisano

Nie ma się co dziwić... Kaseta ważąca tyle co w miarę lekka kierownica. Moim zdaniem nie miało to prawa bytu.

Gość R3surrection
Napisano

są ;lekkie ale Z ti za tysiaka :)

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

W tym roku z fulla nic nie wyjdzie :) Znalazlem cudna ramke i za przyzwoite pieniadze ale sprzedawca albo sie obrazil albo myslal ze chce kupic odrazu 100szt. :D

 

Jeszcze wypadaloby przejsc na tarcze przed kupnem ramy z pelnym zawieszeniem.

 

Pozdrawiam.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...