Mod Team Maniak Napisano 8 Sierpnia 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2008 Rowerek bardzo oryginalny i bardzo dopracowany, z sidem wygląda znacznie lepiej. Mimo to mam jakiś drobny niedosyt wizualny, pojęcia nie mam czemu.. Myślę ze zarąbiście pasowały by tutaj flulcrumy.. ale rower straciłby na walorach wagowych. PS możesz dać zbliżenie jak nawinąłeś ta owijkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrej Napisano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2008 Jest boski to juz wiesz, alee co do wyglądu - sid jest optycznie za 'cienki' w stosunku do wielkich profili ramy i dlatego czuć jakiś niedosyt. Mimo to gratuluje projektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 9 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2008 Zgadza sie 28mm golenie Sid'a srednio tu pasuja. Nabylem amortyzator po bardzo przystepnej cenie w stanie igla wiec nawet sie nie zastanawialem. Z czasem bedzie nowy Sid 32mm lub czarna Magura Durin. Co mnie denerwuje to ''nurkowanie'' amortyzatora przy hamowaniu. Milo ze sie podoba. Mi czasem tez czegos brakuje a czasem ze duzo tego czerwonego Nowy mostek mial dojsc do konca tygodnia ale niestety... Maniak tasma nowa, jeszcze nie zdazyla sie ulozyc. By wyszlo ladnie trzeba chwile przy tym postac a mi nie zawsze sie chce http://img366.imageshack.us/img366/5953/img1334us1.jpg http://img53.imageshack.us/img53/7205/img1315kv7.jpg http://img53.imageshack.us/img53/8062/img1325tx2.jpg http://img154.imageshack.us/img154/4485/img1312ij0.jpg Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 16 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2008 Doszedl mostek wiec mala zmiana. Do tego lzejszy top cap i wywalone podkladki. Zaoszczedzone 40g. Stem(Mostek) - Syntace F99 90mm - 98g. Nowa waga: 7678g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 16 Sierpnia 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2008 Z niecierpliwością czekam na wersję ostateczną bika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2008 Zmień śruby na Ti w mostku, będzie lżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2008 Rower schudl o 8g Wymienilem dwie srubki w ramie. Zobacze czy zdadza egzamin. Z przednia przerzutka sa klopoty. Krzywka do przerobienia jej na gorny ciag wciaz nie zostala wyslana. Na odpowiedz trzeba czekac po tygodniu albo pisac kilka razy:/ Probuje zalatwic to przez znajomy sklep. Record sie kurzy na polce. Mysle pomalu nad xtr m951 jak uda sie znalesc. Niedlugo wymiana sterow, zaciskow, moze nowe cranki, siodlo. waham sie z dalszym lightowaniem poniewaz w przyszlym roku mam ochote na fulla. Wszystko zalezy z jaka cena wyskocza. Srubki w mostku tez staram sie wymienic. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 27 Listopada 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Listopada 2008 Maestro... maszyna już kompletna ? Jeśli tak to wklej całą aktualna specyfikacje i dodajemy do rankingu na zaszczytnym pierwszym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2008 Maszyna kompletna-wreszcie z przednia przerzutka Zaszly jeszcze zmiany jak CB 3Ti, nowe kolka przerzutki. Wkrotce nowe stery, sruby, zaciski kol, sztyca i kolo tylne (a moze zamiast tego zlomu inny amorek:) Aktualna rozpiska: Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - 0g. Brake: (Front): (Hamulec Przedni) - KCNC VB1 - 96g. Brake: (Rear): (Hamulec tylny) - KCNC VB1 - 96g. Brake Levers: (Klamki) - KCNC - 50g. Cables: (Pancerze i Linki) - Alligator I-link - 76g. Cassette: (Kaseta) - Sram PG 990 11-28 - 231g. Chain: (Lancuch) - KMC X9 SL Gold (108 links) - 247g. Computer: (Licznik) - Polar CS100 - 0g. Crankset: (Korby) - Shimano XTR 2007 (koronki FRM Pro 2*9) - 718g. Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) - Campagnolo Record - 68g. Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano XTR Shadow RD-M972 SGS Tuned - 170g. Fork: (Widelec) - 2006 Rock Shox Sid Team - 1380g. Frame: (Rama) - Leichtkraft Team Carbon 2008 - 1151g. Grips (Gripy): Owijka Specialized Bar-Phat (S-Wrap) + Bar plugs - 24g. Handlebar: (Kierownica) - Syntace Duraflite Carbon 580mm 9* - 121g. Pedals: (Pedaly) - Crank Brothers Egg Beaters 3Ti - 193g. Seat: (Siodlo) - Tune Speedneedle - 97g. Seatpost: (Sztyca) - Lite Carbon 27.2*350mm + redukcja FRM - (111g + 26g) - 137g. Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) - Keil Components (alu bolt) - 11g. Shifters: (Manetki) - Shimano XT tuned + manetka Rock Shox (108g+26g) - 134g. Skewers: (Zaciski kol) - No Name - 66g. Stem: (Mostek) - Syntace F99 90mm - 98g. Headset: (Stery) - Cane Creek - 117g. Tire (Front): (Opona Przednia) - Michelin Xcr Dry 2 - 496g. / Schwalne Furious Fred 2.0 - 306g. Tire (Rear): (Opona Tylna) - Michelin Xcr Dry 2 - 490g. / Schwalbe Furious Fred 2.0 - 310g. Tubes: (Detki) - Maxxis flyweight - 185g. Wheel Front: (Kolo Przednie) -Hub: (Piasta) - Tune Mig 70 - 72g. -Rim: (Obrecz) - No - Tubes ZTR 355 - 366g. -Spokes: (Szprychy) - Sapim CX - ray - 140g. -Nipples: (Nyple) - Dt alu. - 9g. -Rim Tape: (Opaska) - Tasma izolacyjna - 6g. Wheel Rear: (Kolo Tylne) -Hub: (Piasta) - Boplight Race - 209g. -Rim: (Obrecz) - Mavic X517 Ceramic - 401g. -Spokes: (Szprychy) - Dt Champion - 232g. -Nipples: (Nyple) - Dt - 33g. -Rim Tape: (Opaska) - Tasma izolacyjna - 6g. Suma: 7556g. Fotki postaram sie dodac w weekend. Po wymienionych zmianach zejde do ok. 7250g. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 28 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2008 OK, a jeszcze powiedz ile Cie to wszytko kosztowalo Na stronie producenta widzialem, ze sama rama 1000 Euro, to az boje sie pytac o reszte Ale w sumie to sprzet z najwyzszej polki Ale mozesz sie pochwalic i zrobic taka liste, tylko zamiast wagi podac gdzie i za ile kupowales te czesci Genralnie bajk marzenie Niestety dedykowany tylko ludziom drobnej budowy Powiedz ile masz wzrostu przy swojej wadze (65kg), bo nie wiem czemu ale mnie to strasznie ciekawi Pozdrawiam, Artro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 28 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2008 Artro, strasznie byś chciał wszystko wiedzieć. Może jeszcze wyciąg z konta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 28 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2008 a ja chciałbym wiedziec jak spisuje się zestaw kcnc... poza tym zdaje mnie się że o wyjazdach na maratony na tym rowerze w jakiś ostrzejszy teren można zpaomnieć ale może się mylę ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MtK Napisano 29 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2008 Rower fajny ale wg mnie trochę przerost formy nad treścią. Nie za bardzo lubię składać bike na pokaz bo nie powiesz mi że to jest super sztywne i wytrzymałe, chociaż sam o wagę swojego bike jak mam okazję to walczę, na razie 11.4kg jak na fulla to chyba nieźle a w planach może nawet 9,8. Jak to chuchro się w terenie spisuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubus18 Napisano 29 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2008 a ja chciałbym wiedziec jak spisuje się zestaw kcnc...poza tym zdaje mnie się że o wyjazdach na maratony na tym rowerze w jakiś ostrzejszy teren można zpaomnieć ale może się mylę ;P Mylisz. się. Fakt, w ten rower zostało wpompowane mnóstwo kasy, ale za to są to części z najwyższej półki, które poza wagą cechuje też niezwykła jakość wykonania. Poza tym przyspieszenie to ten rower musi mieć nieziemskie Mtk, dlaczego twierdzisz że ten rower jest na pokaz? Akurat to nikt inny jak ty ma na konkurencyjnym forum niezwykłe skłonności do chwalenia się swoją maszyną. Co do twojego 11,4 kg. to zrób w końcu rozpiskę, a nie rzucaj pustymi hasłami na każdym forum. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MtK Napisano 29 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2008 Za rozpiskę się zabieram ale jakoś nie mogę się zabrać Każdy rower w którym walczymy o każdy gram jest poniekąd pokazem tego co potrafi nowoczesna technologia. Ale nie koniecznie są to rowery które wytrzymują np.całosezonową katorgę w wyścigach. Już dobitnym przykładem jest seria rowerów LTD u Scotta które są tylko na pokaz i tworzone dla klientów którzy oczekują raczej marki i po prostu lansu niż jakości. Wszystkie ramy które startują w wyścigach to modele 10 a od przyszłego roku RC. Są trochę cięższe ale za to znacznie sztywniejsze i wytrzymalsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2008 Ile to wszystko kosztowalo nie mam pojecia. Za rame nie dalem 1000 ojro i nigdy bym nie dal - za fulla owszem. Wiele czesci zakupilem bez 19% Vatu a czasem jeszcze z dodatkowa obnizka Kiera byla kupiona uzywana podobnie jak i Sid(tu sie moge pochwalic bo kosztowal mnie tylko 400zl). Inne drobiazgi zbieralem juz z 2 lata wczesniej. Wzrostu mam 168cm Wyciagu z konta wstyd dawac bo jest wyczyszczone przez ostatnia zakupy jak Cranki(uzywki) i przerzutka Cen niektorych rzeczy nie dalo sie uniknac. V-ki KCNC hmm Doczepic sie moge do klamek poniewaz przy ostrym hamowaniu fajnie sie gna-az strach. Z jednego z ramion lubiala wystrzelic sprezyna wiec rozwiazanie widac na jednej z fotek. Ogolem oblednie lekki zestaw V-ek, bardzo prosty w konstrukcji i poprawnie dzialajacy. Gdybym mial tutaj swoje stare kola na obreczach ceramicznych to byloby jeszcze lepiej. Od zawsze jezdze na V-kach i jestem przyzwyczajony ale wiadomo nie sa to tarcze... W gorach to wlasnie hamulce ograniczaja wraz z oponami, szczegolnie jak jest mokro i sila hamulcow slabnie a oponki tancza Pozatym jesli chodzi o FF to sa to swietne opony na suchy teren jak i w gory pod warunkiem ze podloze nie jest ''sypkie''. Co nie jest sztywne? Rama az za na dlugich wyprawach, korby?, kola specjalnie nie sa na Revo ani na sporo tanszych obreczach UFO. Sid pod moja waga z V-kami spisuje sie swietnie. Co do dalszych zmian to prawdopodobnie przejde na uszczelniacz ale z oponami Rocket Ron i mozliwe wstawie tarcze na przod. Troche fotek: http://img134.imageshack.us/my.php?image=79878681vq0.jpg http://img513.imageshack.us/my.php?image=21396222uh6.jpg http://img513.imageshack.us/my.php?image=43405961cx6.jpg http://img355.imageshack.us/my.php?image=79403172mp4.jpg http://img395.imageshack.us/my.php?image=44308910rt4.jpg http://img355.imageshack.us/my.php?image=63649437ee0.jpg http://img355.imageshack.us/my.php?image=40419629mu6.jpg http://img513.imageshack.us/my.php?image=50581275pz2.jpg http://img513.imageshack.us/my.php?image=10ox6.jpg http://img84.imageshack.us/my.php?image=14ly2.jpg V-ki: http://img355.imageshack.us/my.php?image=89762594ky2.jpg http://img513.imageshack.us/my.php?image=12ii9.jpg http://img355.imageshack.us/my.php?image=13jw2.jpg http://img355.imageshack.us/my.php?image=15pz4.jpg http://img513.imageshack.us/my.php?image=17sq1.jpg Campa: http://img231.imageshack.us/my.php?image=11wd0.jpg Kiera: http://img513.imageshack.us/my.php?image=16jy5.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rendzik Napisano 30 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2008 Maszynka na bardzo wysokim poziomie Widac ze kazdy element był przemyslany, Podoba mi się bardzo poza zastosowaniem manetki z sida do Kontrolowania przerzutki przedniej, bardzo dobry pomysł jednak nieładnie wyglada kiera bo tak pusto po lewej stronie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 8 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 Maly update: Kaseta: Soul Kozak 11-32 - 127g Do tego stery schudly o 5g po wymianie Top-cap'a na Soul Kozak. Kaseta tylko na wyscigi. Suma: 7445g. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 8 Stycznia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 Zdaj relacje z pracy kasety i ile to cudo jest warte. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 A także zdjęcia i możliwośc kombinowania z zębatkami stalowymi od innej kasety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 8 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 http://img224.imageshack.us/img224/3323/img2341zk7.jpg http://img80.imageshack.us/img80/852/img2338bs3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 Kaseta cała z alu - aż sie prosi o anodowanie na czerwono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 8 Stycznia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 Nie wiele z tej anody by zostało w szybkim czasie. Przynajmniej nieestetycznie wyglądałaby pościerana anoda na zębach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 ciekawe co z wytrzymałością takiej kasety która składa się z większej ilości dziur niż metalu.... skoro ludzie potrafią powyginac koronki kaset standartowych to co z tym?.... w teście długoterminowym piasty soul wypadły blado.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 8 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 O anodzie myslalem ale wlasnie po wytarciu zebow bedzie to wygladalo mniej estetycznie. Nie mam jakis wygorowanych oczekiwan od tej kasety. Jest ona na wyscigi i dla zmniejszenia masy roweru. Chcialbym ja najpierw przetestowac na kilku wypadach w las-tak przynajmniej z 200km. Swoja droga boje sie ze moze miec dosc juz po tym przebiegu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi