Skocz do zawartości

[9073g] Whistle Arawak disc!


siwyex

Rekomendowane odpowiedzi

[EDIT] - 14.12.2008r. Plany zostały zrealizowane, a więc waga poniżej 9kg :huh: Wytłuszczonym drukiem części które zostały wymienione...

 

 

Bar ends: (rogi): Boplight - 59g

Bottle Cage: (koszyk na bidon) - No name plastic - 21g

Brakes (Front + rear): (Hamulec przedni + tylny) Shimano XTR DualControl, tarcze 160/140 - 956g

Cables : (linki + pancerze) NOKON gold - 61g

Cassette: (Kaseta) Shimano XT 11-32- 261g

Chain: (Lancuch) Shimano XTR - 258g

Crankset: (Korby) Shimano XTR - 797g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT - 159g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR 2008 - 198g

Fork: (Widelec) Manitou R7 2008 - 1522g

Frame: (Rama) Whistle Arawak M - 1324g

Headset (stery) : FSA 85g

Grips: (Gripy) Author - 22g

Handlebar: (Kierownica) - Easton EC90 - 99g

Top Cap : (kapsel) BOP + Alu bolt - 11g

Pedals: (Pedaly) CRANK BROTHERS SL - 264g

Seat: (siodło) Tune Speedneedle Marathon "reanimowany" - 117g

Seatpost: (Sztyca) Votec Carbon "Tune" 31.6/~350mm - 193g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Carbon - 25g

Skewers: (Zaciski kol) BBB - 71g

Stem: (Mostek) Syntace F99 - 101g

Tire (Front&Rear): (Opona przednia + tylna) Maxxis Flyweight - 638g

Tubes: (Detki) Maxxis flyweight 186g

Wheel Front: (Kolo przednie) 711g

-Hub: (Piasta) Shimano XTR CL

-Rim: (Obrecz) Mavic X717

-Spokes: (Szprychy) DT champion

Wheel Rear: (Kolo tylne) 851g

-Hub: (Piasta) Shimano XTR CL

-Rim: (Obrecz) Mavic X717

-Spokes: (Szprychy )DT champion

 

 

Razem : 8988g

 

Aktualnie fotki: (tutaj na Speedkingach, gdyż przez zimę to na Flyweigtach latać nie będę, gdyż troszkę niebezpiecznie, ale na wiosne pewnie tak)

 

 

5fa8c5833749a8b5m.jpg

88b207cb26cc035cm.jpg

5600cc88a29bbbe2m.jpg

a104e14dd80d17f7m.jpg

0fd01d5d75904859m.jpg

8db19796a3eada2bm.jpg

Edytowane przez Lookas 46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poisonek - nie on jeden ma/miał/mieć będzie takie ciągoty. Ech, gdybym ja miał więcej funduszy... swoją drogą kiedyś trzeba by się jakoś zebrać i może razem pojechać? Ale nie za daleko, mam pod zadkiem prawie 4kg więcej niż Ty :)

 

PS. Sorka za OT - a tak co do wagi - koła to ciążą, ale jak sądzę jest to "produkt przejściowy" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ciekawy sprzęcik choć pierwszy słysze o tym producencie,

Zdjęcia troche małe, ale czy mnie wzrok myli czy masz troche przydlugi pancerz do przerzutki/ hamulca ciążko poznać.

 

Nawiasem pytając z ciekawości (żeby zaraz sie nie dowiedzieć że kogoś atakuje) ile dołozyleś do tej ramy po sprzedaży (?) poprzedniej? no i czy nie lepiej byłoby pokombinowac z osprzętem, wymieniać amor czy takie bardziej mechaniczne rzeczy? no chyba zę to zmiany spowodowane brakiem sztywnośći itp ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana ramy to zbieg okoliczności...(Dostałem w rozliczeniu za Epic'a)

 

W rowerze chyba nic nie zmienie prócz opon, gdyż mam szosówke na treningi, a ten mi będzie służył na jakies rzadkie treningi w terenie + wyścigi/maratony...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już na GG Ci pisałem :P, ale napiszę jeszcze raz, rama cudowna, lekka, niepowtarzalna, super się prezentuje, Sid też niczego sobie. Wagowo wyszedł nie najlepiej, dociążają opony i koła.

Osobiście radziłbym je zmienić (jak będą fundusze ;), na coś w stylu Hope Pro II/DT Hugi, obręcze jakieś Mavici, szprychy Revo, bo chyba jesteś lekki.

Poza tym zostają jeszcze przednia przerzutka, przydałby się XTR, no i pedały, ale to już kwestia indywidualna.

 

Mam nadzieję, że ten Tune dłuzej pociągnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogleś mnie widziec, gdyż trenuje na szosie.

 

nie napisałem wcześniej gdzie cię widziałem, była to około 14 na szosie pomiędzy Lyskami a Jejkowicami, dokładnie nie napisze gdzie bo nie mogę spamiętać jak nazywają się po kolei te miejscowości w tym rejonie. Mijałem cię autem firmowym. I na 100% byłeś to ty bo Corrateki z okolic Rybnika można policzyc na palcach jednej reki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurian pewnie widziałeś widziałeś niejakiego Kamila który też jeździ na białym Corratecu, ale z Rebą. Żeby nie bylo ot, to rower super! Z lżejszymi kołami będzie poprostu cud, miód i orzeszki:)

Ps. Słyszałem że połamałeś siodło Tune. Jak je naprawiłeś?:) Wstawiłeś poprostu nowe pręty i działa? Jak się teraz sprawuje?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sie przyczepie (co sobie bede zalowal).

Top Cap : (kapsel) BOP + Alu bolts 11g

 

biorac pod uwage, ze tam jest tylko jedne sruba, powinno byc alu bolt (liczba pojedyncza). rozpiska nie obejmuje koszyka i licznika, ktore za widoczne na zdjeciach. zwyczajowo chyba je sie ujmuje. nie sluchaj Schwefel'a, rama jest piekna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, powinno być alu bolt ;) Są gusta i guściki jeśli chodzi o ramę mi się osobiście podoba...

 

Kurian, jak już wspomniałem, nie mogłeś mnie widzieć bo trenuje na szosie(rower szosówka) ;) MTB stoi w domu i czeka na wyścig/maraton...

 

PS. Rower w najbliższym czasie schudnie, do zmiany oponki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurian, jak już wspomniałem, nie mogłeś mnie widzieć bo trenuje na szosie(rower szosówka) ;) MTB stoi w domu i czeka na wyścig/maraton...

 

cała moja siatka skojarzeń wzięła w łeb, a już myślałem że taki ze mnie detektyw. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wersja typowo pod maraton, bez żadnych zmian na Flyweight, gdyż na treningi już mam szosę a nie inne opony :thumbsup:

 

Brakes (Front + rear): (Hamulec przedni + tylny) Hayes Nine 911g

Cables : (linki + pancerze) Jagwire - 68g

Cassette: (Kaseta) Shimano XT 11-32- 261g

Chain: (Lancuch) Shimano XTR - 258g

Crankset: (Korby) Deore XT - 868g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT - 159g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR 2008 - 198g

Fork: (Widelec) Rock Shox Sid - 1332g

Frame: (Rama) Whistle Arawak M - 1324g

Headset (stery) : FSA 85g

Grips: (Gripy) Author - 22g

Handlebar: (Kierownica) Tioga - 125g

Top Cap : (kapsel) BOP + Alu bolts 11g

Pedals: (Pedaly) CRANK BROTHERS SL - 264g

Seat: (siodło) Tune Speedneedle Marathon - 137g

Seatpost: (Sztyca) Ritchey PRO Carbon - 248g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Carbon - 25g

Shifters : (Manetki) XTR 2007 - 220g

Skewers: (Zaciski kol) BBB - 71g

Stem: (Mostek) Smica - 106g

Spacers: (Podkładki pod mostek) Carbon - 4g

Tire (Front&Rear): (Opona przednia + tylna) Geax Mezcal: 482g + 496g = 978g

Tubes: (Detki) Maxxis Ultralight - 246g

Wheel Front: (Kolo przednie) 826g

-Hub: (Piasta) WTB

-Rim: (Obrecz) WTB

-Spokes: (Szprychy) DT

-Opaska: No name

Wheel Rear: (Kolo tylne) 1085g

-Hub: (Piasta) WTB

-Rim: (Obrecz) WTB

-Spokes: (Szprychy )DT

-Opaska: No name

 

Razem : 9832g

 

UPGRADE: Ostatnie zmiany to: mostek, przerzutka tył na XTR 07, oponki, pedały, gripy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...