siwyex Napisano 12 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2008 (edytowane) [EDIT] - 14.12.2008r. Plany zostały zrealizowane, a więc waga poniżej 9kg Wytłuszczonym drukiem części które zostały wymienione... Bar ends: (rogi): Boplight - 59g Bottle Cage: (koszyk na bidon) - No name plastic - 21g Brakes (Front + rear): (Hamulec przedni + tylny) Shimano XTR DualControl, tarcze 160/140 - 956g Cables : (linki + pancerze) NOKON gold - 61g Cassette: (Kaseta) Shimano XT 11-32- 261g Chain: (Lancuch) Shimano XTR - 258g Crankset: (Korby) Shimano XTR - 797g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT - 159g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR 2008 - 198g Fork: (Widelec) Manitou R7 2008 - 1522g Frame: (Rama) Whistle Arawak M - 1324g Headset (stery) : FSA 85g Grips: (Gripy) Author - 22g Handlebar: (Kierownica) - Easton EC90 - 99g Top Cap : (kapsel) BOP + Alu bolt - 11g Pedals: (Pedaly) CRANK BROTHERS SL - 264g Seat: (siodło) Tune Speedneedle Marathon "reanimowany" - 117g Seatpost: (Sztyca) Votec Carbon "Tune" 31.6/~350mm - 193g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Carbon - 25g Skewers: (Zaciski kol) BBB - 71g Stem: (Mostek) Syntace F99 - 101g Tire (Front&Rear): (Opona przednia + tylna) Maxxis Flyweight - 638g Tubes: (Detki) Maxxis flyweight 186g Wheel Front: (Kolo przednie) 711g -Hub: (Piasta) Shimano XTR CL -Rim: (Obrecz) Mavic X717 -Spokes: (Szprychy) DT champion Wheel Rear: (Kolo tylne) 851g -Hub: (Piasta) Shimano XTR CL -Rim: (Obrecz) Mavic X717 -Spokes: (Szprychy )DT champion Razem : 8988g Aktualnie fotki: (tutaj na Speedkingach, gdyż przez zimę to na Flyweigtach latać nie będę, gdyż troszkę niebezpiecznie, ale na wiosne pewnie tak) Edytowane 10 Maja 2009 przez Lookas 46 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gucio112 Napisano 12 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2008 No no, zaszalałeś Ciekawy sprzęcik wyszedł. Muszę przyznać, że rama jest piękna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubus18 Napisano 12 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2008 Zawsze kochałem się w ramach Whistle, Corratec też był oryginalny, ale klockowaty Pozdrawiam P.S.Zauważyłem że ciągle robisz zdjęcia w tej samej scenografii, więc może by wypadało płot pomalować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poisonek Napisano 12 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2008 Siwyex powiedz mi - pytam z czystej ciekawości bez żadnej ironii - skąd taki ciąg do zmian rowerów? Poszukujesz ideału i nie możesz znaleźć? W ciągu niecałych 3 miesięcy oglądamy Twój czwarty rower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 12 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2008 Jak już pialiśmy na gg - masakryczna bryka Piękny rower @poisonek, niektórzy tak już mają , ja na przykład też musze co chwile cos zmieniać :D xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 12 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2008 poisonek - nie on jeden ma/miał/mieć będzie takie ciągoty. Ech, gdybym ja miał więcej funduszy... swoją drogą kiedyś trzeba by się jakoś zebrać i może razem pojechać? Ale nie za daleko, mam pod zadkiem prawie 4kg więcej niż Ty PS. Sorka za OT - a tak co do wagi - koła to ciążą, ale jak sądzę jest to "produkt przejściowy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 12 Lipca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Lipca 2008 Fajny rowerek. Złożony rozsądnie, bez przesady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
black rider Napisano 12 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2008 hmm ciekawy sprzęcik choć pierwszy słysze o tym producencie, Zdjęcia troche małe, ale czy mnie wzrok myli czy masz troche przydlugi pancerz do przerzutki/ hamulca ciążko poznać. Nawiasem pytając z ciekawości (żeby zaraz sie nie dowiedzieć że kogoś atakuje) ile dołozyleś do tej ramy po sprzedaży (?) poprzedniej? no i czy nie lepiej byłoby pokombinowac z osprzętem, wymieniać amor czy takie bardziej mechaniczne rzeczy? no chyba zę to zmiany spowodowane brakiem sztywnośći itp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubus18 Napisano 13 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2008 Akurat Corratec słynie ze sztywności w swoich ramach Chyba bardziej o wagę chodziło i w sumie się nie dziwię że zrobił podmiankę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 13 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2008 Zmiana ramy to zbieg okoliczności...(Dostałem w rozliczeniu za Epic'a) W rowerze chyba nic nie zmienie prócz opon, gdyż mam szosówke na treningi, a ten mi będzie służył na jakies rzadkie treningi w terenie + wyścigi/maratony... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 13 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2008 a jeszcze w piątek widziałem cię jak śmigałeś na Corratecu. Szybko działasz. Ciekawy rowerek wyszedł na tej ramce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 13 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2008 Nie mogleś mnie widziec, gdyż trenuje na szosie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roswell Napisano 13 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2008 Już na GG Ci pisałem , ale napiszę jeszcze raz, rama cudowna, lekka, niepowtarzalna, super się prezentuje, Sid też niczego sobie. Wagowo wyszedł nie najlepiej, dociążają opony i koła. Osobiście radziłbym je zmienić (jak będą fundusze , na coś w stylu Hope Pro II/DT Hugi, obręcze jakieś Mavici, szprychy Revo, bo chyba jesteś lekki. Poza tym zostają jeszcze przednia przerzutka, przydałby się XTR, no i pedały, ale to już kwestia indywidualna. Mam nadzieję, że ten Tune dłuzej pociągnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 13 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2008 Nowe fotki, koła i opony będą zmienione, jak tylko wyprzedam się z cześci Nowe fotki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 13 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2008 Nie mogleś mnie widziec, gdyż trenuje na szosie. nie napisałem wcześniej gdzie cię widziałem, była to około 14 na szosie pomiędzy Lyskami a Jejkowicami, dokładnie nie napisze gdzie bo nie mogę spamiętać jak nazywają się po kolei te miejscowości w tym rejonie. Mijałem cię autem firmowym. I na 100% byłeś to ty bo Corrateki z okolic Rybnika można policzyc na palcach jednej reki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WojteK# Napisano 13 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2008 Kurian pewnie widziałeś widziałeś niejakiego Kamila który też jeździ na białym Corratecu, ale z Rebą. Żeby nie bylo ot, to rower super! Z lżejszymi kołami będzie poprostu cud, miód i orzeszki:) Ps. Słyszałem że połamałeś siodło Tune. Jak je naprawiłeś? Wstawiłeś poprostu nowe pręty i działa? Jak się teraz sprawuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 13 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2008 Wydaje mi się, ze siodło zmienił, no chyba, że to dorobiło sie nowych prętów, byłem świadkiem, jak tamte sie połamały Co do roweru, to naprawde ładny, dużo ładniejszy niż corratec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 14 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2008 Jak dla mnie zbyt agresywne to malowanie i napisy, ale kto co lubi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 14 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2008 a ja sie przyczepie (co sobie bede zalowal). Top Cap : (kapsel) BOP + Alu bolts 11g biorac pod uwage, ze tam jest tylko jedne sruba, powinno byc alu bolt (liczba pojedyncza). rozpiska nie obejmuje koszyka i licznika, ktore za widoczne na zdjeciach. zwyczajowo chyba je sie ujmuje. nie sluchaj Schwefel'a, rama jest piekna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2008 Tak, powinno być alu bolt Są gusta i guściki jeśli chodzi o ramę mi się osobiście podoba... Kurian, jak już wspomniałem, nie mogłeś mnie widzieć bo trenuje na szosie(rower szosówka) MTB stoi w domu i czeka na wyścig/maraton... PS. Rower w najbliższym czasie schudnie, do zmiany oponki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 14 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2008 Kurian, jak już wspomniałem, nie mogłeś mnie widzieć bo trenuje na szosie(rower szosówka) MTB stoi w domu i czeka na wyścig/maraton... cała moja siatka skojarzeń wzięła w łeb, a już myślałem że taki ze mnie detektyw. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2008 Wersja typowo pod maraton, bez żadnych zmian na Flyweight, gdyż na treningi już mam szosę a nie inne opony Brakes (Front + rear): (Hamulec przedni + tylny) Hayes Nine 911g Cables : (linki + pancerze) Jagwire - 68g Cassette: (Kaseta) Shimano XT 11-32- 261g Chain: (Lancuch) Shimano XTR - 258g Crankset: (Korby) Deore XT - 868g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT - 159g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR 2008 - 198g Fork: (Widelec) Rock Shox Sid - 1332g Frame: (Rama) Whistle Arawak M - 1324g Headset (stery) : FSA 85g Grips: (Gripy) Author - 22g Handlebar: (Kierownica) Tioga - 125g Top Cap : (kapsel) BOP + Alu bolts 11g Pedals: (Pedaly) CRANK BROTHERS SL - 264g Seat: (siodło) Tune Speedneedle Marathon - 137g Seatpost: (Sztyca) Ritchey PRO Carbon - 248g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Carbon - 25g Shifters : (Manetki) XTR 2007 - 220g Skewers: (Zaciski kol) BBB - 71g Stem: (Mostek) Smica - 106g Spacers: (Podkładki pod mostek) Carbon - 4g Tire (Front&Rear): (Opona przednia + tylna) Geax Mezcal: 482g + 496g = 978g Tubes: (Detki) Maxxis Ultralight - 246g Wheel Front: (Kolo przednie) 826g -Hub: (Piasta) WTB -Rim: (Obrecz) WTB -Spokes: (Szprychy) DT -Opaska: No name Wheel Rear: (Kolo tylne) 1085g -Hub: (Piasta) WTB -Rim: (Obrecz) WTB -Spokes: (Szprychy )DT -Opaska: No name Razem : 9832g UPGRADE: Ostatnie zmiany to: mostek, przerzutka tył na XTR 07, oponki, pedały, gripy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 28 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2008 Rama wyglada kozacko. Czarny z zoltym zawsze zreszta genialnie wyglada. Tylko widzialbym tu pedaly Quartze bo kolorystycznie beda niezle pasowac (czarne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2008 Są Cranki SL z niebieskim, i nie wyglądają źle Może dam jakieś obecne zdjęcie Teraz zostały mi koła do zmiany bo trochę są ciężkawe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 18 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2008 Nowe koła, opony Koła są chyba przejściowe, ale są lżejsze i ciutke lepsze:) Moze w niedlugim czasie jeszcze na zmiane pójdą hample, które po prostu tutaj nie pasują W pierwszym poście nowe fotki i specyfikacja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi