Skocz do zawartości

[9073g] Whistle Arawak disc!


siwyex

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Nowy nabytek: oponki UST,

 

Brakes (Front + rear): (Hamulec przedni + tylny) Shimano XTR DualControl 752g

-Rotor: (Front): (Tarcza przód) - Alligator 160mm - 76g

-Rotor: (Rear): (Tarcza tył) - Alligator 140mm - 62g

-Rotor bolts: (śruby do tarcz) - 29g

Cables : (linki + pancerze) NOKON gold + gumki - 88g

Cassette: (Kaseta) Shimano XT 11-32- 261g

Chain: (Lancuch) Shimano XTR - 264g

Crankset: (Korby) Shimano XTR 2007r- 791g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT - 159g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR 2008 - 198g

Fork: (Widelec) Rock Shox SID race - 1306g

Frame: (Rama) Whistle Arawak M - 1324g

Headset (stery) : FSA 83g

Grips: (Gripy) Author - 22g

Handlebar: (Kierownica) - Easton EC90 - 99g

Top Cap : (kapsel) BOP + Alu bolt 11g

Pedals: (Pedaly) CRANK BROTHERS SL - 264g

Seat: (siodło) Selle Italia SLR Carbonio - 141g

Seatpost: (Sztyca) Votec Carbon "Tune" - 191g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Carbon - 21g

Skewers: (Zaciski kol) Shimano XTR - 119g

Stem: (Mostek) Syntace F99 - 101g

Tire (Front): (Opona przednia)HUTCHINSON Python Ready TUBELESS - 561g

Tire (Rear): (Opona tylna) HUTCHINSON Python Ready TUBELESS - 588g

Wheel Front: (Kolo przednie) 701g

-Hub: (Piasta) Crossmax SLR

-Rim: (Obrecz) Crossmax SLR

-Spokes: (Szprychy) Crossmax SLR

Wheel Rear: (Kolo tylne) 862g

-Hub: (Piasta) Crossmax SLR

-Rim: (Obrecz)Crossmax SLR

-Spokes: (Szprychy )Crossmax SLR

 

Razem: 9073g

 

38394.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie, pięknie - prawdę mówiąc to Twój bardziej mi się podoba niż kolegi xava nie zwracając uwagi na części :P Extra wygląda ta sportowa pozycja, bo w tym czerwonym Whistlu to trochę rama za duża, a tutaj to miód wszystko dopasowane :P

 

Pozdrower

Edytowane przez rockrider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to Arawak mi się bardziej podoba, a waga będzie prawdopodobnie taka sama, ponieważ Arawak katalogowo waży 1200g, a Hakan 1150g, więc wielkiej różnicy nie będzie.

Mam plan na zmianę, ale to może w następną zimę...Cannondale Scalpel w teamowym malowaniu z 2005r + fatty. Wybiegam trochę w przyszłość, ale przecież wiecznie na GWIZDKU latać nie będę. Pożyjemy, zobaczymy:)

 

Jeśli chodzi o korbę to szczerze nic do niej nie mam, ważę w sezonie ok 65kg więc pod moimi pośladkami raczej się nie wygina:P Miałbym smaka na jakąś extra, unikatową korbę, ale zawsze wszystko sprowadza się do jednego...kasa! :thumbsup:

Aktualnie bike zostaje tak jak jest i tylko coś wymienię jak będe zmuszony (usterka itp.).

Edytowane przez siwyex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to Arawak mi się bardziej podoba, a waga będzie prawdopodobnie taka sama, ponieważ Arawak katalogowo waży 1200g, a Hakan 1150g, więc wielkiej różnicy nie będzie.

Mam plan na zmianę, ale to może w następną zimę...Cannondale Scalpel w teamowym malowaniu z 2005r + fatty. Wybiegam trochę w przyszłość, ale przecież wiecznie na GWIZDKU latać nie będę. Pożyjemy, zobaczymy:)

 

Jeśli chodzi o korbę to szczerze nic do niej nie mam, ważę w sezonie ok 65kg więc pod moimi pośladkami raczej się nie wygina:P Miałbym smaka na jakąś extra, unikatową korbę, ale zawsze wszystko sprowadza się do jednego...kasa! ;)

Aktualnie bike zostaje tak jak jest i tylko coś wymienię jak będe zmuszony (usterka itp.).

ja jak kupowalem arawak'a to hakan juz byl dostepny za 1150 euro i podzielam twoje zdanie co do wygladu; a BB30 gdzies wyczytalem ze nie jest w zaden sposob ewolucyjny; przy twojej wadze to moze bym zaproponowal - z korb - extralite'a; mialem okazje kupic w zeszlym roku w przeliczeniu za ok. 1500 zl (nowa bez blatow); tylko sie balem ze moglbym ja skrzywdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korba zostaje (z resztą jak wszystko), żadnych zmian nie planuje. Scalpel wiem że jest monotonny, ale mam jakiś sentyment do tej marki i to dlatego, ale kto wie, może trafi się coś fajnego okazyjnego na ebay'u:)

 

Tak ścigam się i potrzebuję raczej pewne komponenty, a nie jakieś przekombinowane, które na trasie wyścigu/maratonu mogą się nie sprawdzić.

 

Jeśli zaś chodzi o sid'a to nie planuje go raczej zmienić, może tylko na WC w wersji black z 2007/2008r. Spisuje się znakomicie, do tego jest lekki i bardzo lubię jego pracę, jedyne czego mi brakuje to czasem na długich podjazdach blokady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Założyłem, napompowałem i tydzien trzymały bez niczego, ale zeszło (po tygodniu).

 

Będę je na sezon prawdopodobnie zalewał NO TUBES...ale teraz nie zalewam bo szkoda mleczka jeśli wytrzymuje ono w oponie ok. 2-3 miesięcy.

Jak zaleje to opiszę jak się sprawdzają.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Siema,

 

Kiedys pisałeś że założyłeś Pythony Tubeless Ready bez mleczka i trzymały.

Dalej trzymają? czy wlewałeś juz cosik?:blink:

 

Pozdro

 

 

No i się udało...4 dni temu bez użycia mleczka uszczelniłem oponki i trzymają do dziś. Zrobiłem dziś lekko ponad 30km z czego kilka kilometrów w błotku i spisują się znakomicie. Jednak ludzie mają racje pisząc że UST to UST, wspaniale się na tym pomyka. Fotka z dziś:

 

1dc2b1dc9831eea5m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...