pawel0 Napisano 8 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 Witam, Jestem początkujący w takiej jeździe do jakiej należy Mongoose Fireball 26 (2008) i chciałem się dowiedzieć czy jest dobry, czy wytrzyma i czy nie płaci się tylko za markę.Kosztuje on 1800 zł. Proszę o wasze opinie na jego temat i jeżeli jest taki zły to dajcie jakiś odpowiednik cenowy (myślę max 2k). Tu link http://www.mongoose.com/mtn/ProductDetails...22&enc=mtn| Proszę o wasze opinie:P Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 8 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 jak patrze na specyfikacje to rowerek ma bardzo słaby napęd. Ja w tej cenie wziął bym rower GT Chucker 2.0 jeżeli cie stać to 1.0 , jest porządnie wykonanym, ja mam Chucker 1.0 z 2005 więc to mniej więcej to samo co teraz 2.0, a rowerek jest nie do zajechania i wytrzymuje naprawde duże skoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel0 Napisano 8 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 Słaby napęd czyli? a co do GT to on 2 kosztuje cos kolo 2k a 1 2,5k ? ale i tak wolal bym cos innego niz GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 8 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 czyli przerzutkę sram 4.0 jeden z najsłabszych modeli, wogóle to do jakiej jazdy ty go chcesz dirt/street czy też czasem przejechać jakiś kawałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel0 Napisano 8 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2008 No dobrze, i to jedyny minus? Sorry że tak wypytuje ale jestem nowy w te klocki i dlatego A mógłbyś popatrzyć na jakiś odpowiednik tego roweru (cena) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...