tobo Napisano 6 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2008 prosze o informacje na temat wrazen z uzytkowania tych kół dobrze zeby byla podana: waga jeżdżącego, rodzaj roweru, długość uzytkowania, sposob wykorzystania (styl jazdy), ew. problemy moze byc tez opinia na temat starszych modeli xtrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
weteran Napisano 7 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2008 Mój kolega ma koła XTR 975 disc. Waga jeźdźca 73 kg, HT Scott Scale, jeżdżone w maratonach i treningi po szosie, przebieg 4 tys km. Wcześniej miał SL-e Mavica . Wg jego opinii jakość wykonania, sztywność, opory toczenia porównywalne, wygląd rzecz gustu, ale jesteśmy zgodni XTR-y są ładniejsze. A teraz gwoźdź programu: Parę dni temu odkręcił się i zgubił nypel znajdujący się w piaście, jak i kiedy nie wiadomo ( przy okazji urwał się kawałek gwintu szprychy ), koło nie miało większej centry pomimo tego, że był to tył ! Odpowiedź dystrybutora Shimano : nie wiadomo kiedy i czy w ogóle będą szprychy do XTR-a ! No to obdzwaniamy największe sklepy internetowe handlujące tymi kołami - odpowiedź nie ma szprych, nypli i w ogóle niczego do XTR-a. Jeden ze sklepów sprawdził u swojego niemieckiego dostawcy i... też nie ma. Na szczęście szprycha jest 2-1,5-2 stąd podszedł standartowy nypel po odpowiednim ukształtowaniu papierem ściernym, gwintu szprychy wystarczyło. Nie wygląda to ładnie ale działa ( póki co ). Jak dla nas dyskwalifikuje to koła XTR-a, XT też, bo do nich też nic nie ma ( a chciałem je kupić ). Kolega zastanawia sie teraz nad kołami DT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 7 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2008 ja na ośkę do mavica crosslanda cekam miesiąc w środe ma być,,ponoć.... chyba się na marketowe koła przerzucę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.