post Napisano 1 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 Bar Ends: (Rogi) ..............................................n.a Bottle Cage: (Koszyk na bidon) n.a. Brake (Front and rear): (Hamulec przedni i tylny) ...................... XTR BR-M970 (oba komplety wraz z śrubami + podkładki + fajki + gumki) 401g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe)…………… AVID Speed dial 7 190g Cables: (Pancerze i linki) ..................................Clarks 153g Cassette: (Kaseta) ...........................................Shimano XT CS-M750 (11-32 9-speed) 266g Chain: (Lancuch) .............................................Shimano HG93 (108 links) 273g Crankset: (Korby) ........................................... Specialized StrongArm II 680g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) ...................Shimano XT FD-M750-E 135g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna)..........................SRAM X.7 (long cage) 270g Fork: (Widelec) ................................................ Manitou Black Super 80 (OEM) 1625g Frame: (Rama) ................................................Trek Elite 9.8 OCLV 19,5" 1514g Grips: (Gripy) ..................................................Sram 9.0 Shorty (pair) 70g Handlebar: (Kierownica) ...................................Answer Hyperlite Carbon (ø25.4 mm) 128g Handlebar Tape: (Owijka) …………………….n.a. Headset: (Stery) .............................................. Chris King NoThreadset Ti (incl. top cap, star nut and bolt) 134 g Pedals: (Pedaly) ..............................................Shimano PD-M770 350 g Seat: (Siodlo) .................................................Serfas WDD Arroyo 280 g (prawdziwa kanapa xD) Seatpost: (Sztyca) ..........................................Easton EC70 186g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) .......................no name na imbus 21g Shifters: (Manetki) .......................................... Sram ESP 9.0 161g Skewers: (Zaciski kol) .....................................Mavic Crossmax 112g Stem: (Mostek) .............................................. Specialized Graphite series100mm 218g Tire (Front): (Opona przednia) .........................Specialized Fast Trak D2 Pro Tubeless 750g Tire (Rear): (Opona tylna) ............................... Kenda Blue Groove Tubeless 2.1" 780g Wheel Front: (Kolo przednie) ..................... Mavic Crossmax 674g Wheel Rear: (Kolo tylne) ............................ Mavic Crossmax 882g Razem 10253 Rower pod wyjazd rowerowy. Dostanie jeszcze: - rogi carbon 118g (nie dla wagi ofc - 2x koszyczki carbon 12g/szt. - opony Marathin plus Schwalbe Docelowo waga chcę zejść poniżej 9kg, ale!! ważniejsza jest wytrzymałość później wygląd (żeby nie powiedzieć lans xD) i dopiero na końcu ciężar. Do wymiany pójdzie na pewno: - siodło - na carbonowe 124g (już zamówione) - zaciski - tytanowe z carbonowymi zamykaczami (84g) lub inne 68g (już zamówione) - linki i pancerze coś w okolicy 80g - przerzutki przód/tył; łańcuch; może kasetę (zobaczę jak będą wyglądały po wyjeździe) i tu urwę max tyle ile się uda - mostek na jakiś carbonik na razie mam upatrzony tani 152 g (już zamówione - najwyżej sprzedam ) - oponki (jeżeli na poważnie będę chciał zejść poniżej "9-tki") - pedały bebop'y 210g (już zamówione) - może zacisk sztycy zawsze to kilka g bez opon zejdę ponad 0,5 kg i na oponach tyle samo a reszta to będzie dokładna kalkulacja żeby nie wydać za dużo i być zadowolonym pzdr. post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 1 Lipca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 Trochę szary ten rowerek, mimo to rama jest naprawdę porządna. Kółka też Mam 2 uwagi co do mostka i siodełka. Widze ze cenisz sobie wytrzymałość wiec zapewne najbardziej interesują Cię części na których sobie trochę pośmigasz, mam na dzieję ze nie pokusiłeś się na siodełko "goły" carbon bo chyba szybciej zmienisz jak kupiłeś, poza tym mostek lepiej kupić jakieś alu.. będzie lekko tanio i niezawodnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
post Napisano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 co do mostka myślę jeszcze o EA70 Eastona, odnośnie siodełka to dam radę , a no i jeszcze klamki do V-łek muszę w końcu wymienić. pzdr. post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 1 Lipca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 A może Smica? Wszyscy chwalą, lekki, elegancki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BarteX88 Napisano 5 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2008 Rower bardzo oryginalny, Smica to zabije Każdy chciałby się czymś wyróżnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 11 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2008 wszystko fajnie, tylko jeden z twoich priorytetow - wyglad - wypada gorzej niz krucho moze psiknij ta ramke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DC Napisano 11 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2008 ja bym tu amorek wymienił , bo to jakieś nieporozumienie . A tak pozatym to czekam na końcowy projekt, musze sie przyznać ze sie tez przymiezałem do kupna tego bike na allegro ale kupiłem nowy rower nie uzywany bo stwierdzilem ze jest za duzo gratow do wymienienia w twoim biku ,szczeze to ja bym tylko rame i koła zostawił reszta idzie w zapomnienie pozdr. DC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
post Napisano 11 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2008 powiem tak... co do ramy to chyba tylko mi się podoba ;], a cały rower naprawdę świetnie się prezentuje chociaż może tylko mi się tak wydaje co do wymian... szukałem właśnie takiego roweru... na poziomie... pod wyjazd na NordKapp (4500km), czyli do zajeżdżenia xD... od razu po powrocie wymieniam... już kupione: - siodło carbon 124g - mostek ritchey WCS 100g - koszyczki 12g - zamykacze do kół 68 gramowe (komplet) kupię jeszcze przed lub po wyjeździe: - cały napęd X.0 + XTR - klamki i manetki AVID-ki i pomyślę - korbę... prawdopodobnie tokena lub kcnc (pewnie kupię jeszcze przed wyjazdem) rama i koła są za***iste i w świetnym stanie (dla nich samych warto było go kupić) opony świetnie się trzymają nie wejdę w lekkie maxxisy za żaden skarb;] sztyca, kiera, stery, suport ofc zostają . a amor do zajechania ;] pzdr post ps. a za cenę za jaką go nabyłem w PL nawet bym ramy i kół nie kupił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubus18 Napisano 12 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2008 No i na tym twoja przygoda z górami się skończy, bo imho ja bałbym się wjeżdżać w cięższe góry z tak wylajtowanymi częściami. Już nie mówiąc co by było, gdyby carbonowe siodło, albo trudne w serwisowaniu mavici odmówiły posłuszeństwa na 2000 m.n.p.m Jak zobaczysz góry, szczególnie te cięższe, to zapragniesz fulla Z autopsji. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
post Napisano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2008 W takim razie do końca życia będziesz jeździł na 16 kilowym rowerze do XC z kanapą pod tyłkiem ;]. Poza tym nie kupuję no name'ów, smicy czy booplightów... tylko naprawdę porządny sprzęt o wadze odpowiedniej do ich ceny i nie jest to odchudzanie dla odchudzania... pzdr. post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrej Napisano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2008 http://allegro.pl/item412959528_trek_9_8_f...ty_18_tys_.html zdjęcie w tym samym miejscu? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2008 W takim razie do końca życia będziesz jeździł na 16 kilowym rowerze do XC z kanapą pod tyłkiem ;].Poza tym nie kupuję no name'ów, smicy czy booplightów... tylko naprawdę porządny sprzęt o wadze odpowiedniej do ich ceny i nie jest to odchudzanie dla odchudzania... pzdr. post wytrzymalosc czesci niekoniecznie idzie w parze z ich firmowością. to czy dana rzecz wytrzyma czy nie zalezy od sposobu uzytkowania. co z tego ze kupisz najbardziej wypasioną kierownice syntace jesli (czesci te przechodzą dosyc rygorystyczne testy wytrzymałościowe i znana jest z tego ta firma) nie bedziesz trzymal sie zalecen producenta? smica czy boplight... bardzo dobre tanie i lekkie czesci jakością wykonania zdecydowanie przewyzszające wielu innych uznanych producnetow, ceną tym bardziej. uzywam mostka boplighta od dluzszego czasu i nie protestuje on w zaden sposob, nadal wygląda jak nowy. nie mogę tego natomiast powiedziec np o sztycy ritcheya ktora przy pierwszej probie wsadzenia do ramy od razu zaczela tracic anode. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poisonek Napisano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2008 Ritchey WCS czy Boplight... Co za różnica. I tak wszystko produkowane na Tajwanie :D Jak widać na obrazku poniżej wszystkie te komponenty różnią się tylko logo i ceną. Kiedyś też sugerowałem się marką, ale ten zupełnie zbyteczny, sprzętowy snobizm już mi przeszedł. Jak widać po batoniku w sygnaturce nie jeżdżę tylko do sklepu po bułki a moja sztyca i mostek Smica mają się dobrze. Rogi Boplight`a też... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.