KONAbiker Napisano 30 Czerwca 2008 Napisano 30 Czerwca 2008 Cześć. Przeserwisowałem ostatnio piastę xt tylną pod tarczę na śrubki, jeżeli to ma jakieś znaczenie i jak wszystko poskręcałem elegancko i założyłem tą gumową uszczelkę na ośkę, to zauważyłem, że piasta ma znaczne opory spowodowane właśnie przez tą uszczelkę (kiedy ją zdejmuję, piasta kręci się dobrze). Oczywiście już na samym początku naładowałem pod uszczelkę trochę smaru, ale kiedy zobaczyłem, jaki stawia opór, to wrzuciłem jeszcze trochę. Nic nie pomogło. Myślałem, że się rozjeździ i będzie okej po jakimś czasie. Jednak nie, dalej są opory. Z przodu też mam xt pod tarcze i chodzi tak, jak powinna. Więc przechodząc do konkretów - czy jest jakiś specjalny smar do gumy, żeby uszczelka nie stawiała oporów? Co należy zrobić, żeby piasta kręciła się tak, jakby uszczelki nie było (nie zdejmując jej;p)?
browar Napisano 1 Lipca 2008 Napisano 1 Lipca 2008 Usun ten smar,bo on nie jest tam potrzebny.Wyczyść wszystko dokładnie,zwłaszcza rowek w uszczelce(ten ,który sie styka z korpusem piasty) i potraktuj to jakimś rzadkim olejem w sprayu(może być silikon do uszczelek drzwi samochodowych).
KONAbiker Napisano 1 Lipca 2008 Autor Napisano 1 Lipca 2008 Dzisiaj znowu zajrzałem i okazało się, że chyba kawałek uszczelki był za głęboko wepchnięty i jak wyrównałem, to już wszystko gra. 0,2mm za głęboko na jakimś 0,5mm obwodzie i już takie opory...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.