Skocz do zawartości

[amortyzator] Z5 series 2001- warto?


kusak

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

zakupiłem z1 wedge :D

co się okazuje ta Z5 jest w tragicznym stanie..

koleś kupił go bez piwotów i bez piwotów wyjechał na trasę.. olej zaczal rzygać na tarcze, a te śrubki to zwykła prowizorka - radzę uważać

Napisano

w tych bomberach piwoty sluza jako zakotwiczenie podkowy. zamiast nich marzocchi oferowalo specjalne sruby jesli ktos nie chcial wozic piwotow a mial tarcze. po wykreceniu srub podkowa odziela sie od goleni dolnych.

Napisano

tak ale:

1) muszą to byc sruby o odpowiednim skoku zwoju srub

2) muszą to byc sruby odpowiedniej dlugosci zeby zlapac obie czesci amortyzatora

3) warto by byly to sruby o podwyzszonej wytrzymalosci 8.8 lub wyzej.

Napisano

wiesz gdzie mozna takie śruby dostać? bo podejrzewam, że w zwykłym metalowym nie będą mieli takich wypasów (podwyższona wytrzymałość)

albo chociaż ile to orientacyjnie może kosztować?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...