kusak Napisano 29 Czerwca 2008 Napisano 29 Czerwca 2008 czy warto brać ten amorek za 300 pln? http://allegro.pl/item391741071_z5_marcocc...m_sprawdz_.html i czy sprawdzi się na hopkach, zjazdach itp? powiedzmy freeride no i czy to SSV to w ogóle jakoś chodzi? bo w dzisiejszych czasach to troche zamierzchła technologia..
kusak Napisano 2 Lipca 2008 Autor Napisano 2 Lipca 2008 zakupiłem z1 wedge co się okazuje ta Z5 jest w tragicznym stanie.. koleś kupił go bez piwotów i bez piwotów wyjechał na trasę.. olej zaczal rzygać na tarcze, a te śrubki to zwykła prowizorka - radzę uważać
tobo Napisano 2 Lipca 2008 Napisano 2 Lipca 2008 w tych bomberach piwoty sluza jako zakotwiczenie podkowy. zamiast nich marzocchi oferowalo specjalne sruby jesli ktos nie chcial wozic piwotow a mial tarcze. po wykreceniu srub podkowa odziela sie od goleni dolnych.
kusak Napisano 2 Lipca 2008 Autor Napisano 2 Lipca 2008 tobo, a czy można te piwoty lub śrubki od marzocchi zastąpić zwykłymi pasującymi śrubkami?
tobo Napisano 2 Lipca 2008 Napisano 2 Lipca 2008 tak ale: 1) muszą to byc sruby o odpowiednim skoku zwoju srub 2) muszą to byc sruby odpowiedniej dlugosci zeby zlapac obie czesci amortyzatora 3) warto by byly to sruby o podwyzszonej wytrzymalosci 8.8 lub wyzej.
kusak Napisano 2 Lipca 2008 Autor Napisano 2 Lipca 2008 wiesz gdzie mozna takie śruby dostać? bo podejrzewam, że w zwykłym metalowym nie będą mieli takich wypasów (podwyższona wytrzymałość) albo chociaż ile to orientacyjnie może kosztować?
uchmanek Napisano 3 Lipca 2008 Napisano 3 Lipca 2008 koleś kupił go bez piwotów i bez piwotów wyjechał na trasę.. czegos takiego sie spodziewalem.
tobo Napisano 3 Lipca 2008 Napisano 3 Lipca 2008 wystarczą sruby cechowane 8.8 - takie dostalem w żelaźniaku. byly na stanie. spytaj moze bedą mieli.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.