Skocz do zawartości

[rower] cube attention - opinie

justgirl

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

już od jakiegoś czasu szukam roweru i okazuje się,że nie jest to takie proste jak się wydaje,bo zakupie katalogu rowerowego jestem już całkowicie zdezorientowana,więc stąd moje pytanie:

co myślicie o rowerze cube attention,kosztuje ok 2300zł

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=23673

no i jeszcze biorę pod uwagę ghosta se 2002

http://rowery.onet.pl/4,35,153262,14093,gh...002,sprzet.html

ten kosztuje już 1900zł

nie znam się zbytnio na żadnej z tych ram,we wrocławiu również trudno trafić te modele w sklepie albo ja nie mam szczęścia,więc nawet nie mogę ich zobaczyć na żywca,oglądałam natomiast rockridera i wywarł na mnie średnie wrażenie,więc proszę o pomoc bo ciepło jest a ja ciągle szukam :-)))

Napisano

do tego mam jeszcze jeden wybór w podobnej cenie a mianowicie radon 5.0,który ma o wiele lepsze heble i amortyzator,lepsze opony i przerzutkę przednią,tylko nie wiem co z ramą,który docelowo jest lepszy?No i na radona trzeba czekać tydzien :-))

Napisano

to ja spróbuje najarać klienta znajomemu;]. Ghosty we Wrocławiu są na Kleczkowskiej w sklepie Sport Profit. Ponadto koleś zna się na rzeczy ;).

pzdr

Artur

Napisano

Cube jest droższy, a co za tym idzie ma nieco lepszy osprzęt, między innymi przerzutkę tył i hamulce więc hmmmm nie opłaca się go brać? Rama zarówno w Ghost jak i w Cube stoi na w miarę dobrym poziomie.

Co ja bym zrobił :) Kupił Ghosta, a jego najsłabszą część(w Cubie z resztą to samo) czyli amortyzator od razu wymienił lub zostawił w rozliczeniu. Za różnicę w cenie pomiędzy Cube a Ghost(400 zł) i załóżmy 150 zł za amortyzator kupiłbym

http://www.allegro.pl/item376435391_rock_s...uper_cena_.html