Skocz do zawartości

[amortyzator] czy warto kupic marzocchi mx comp '07?!


crzp

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Planuje zakup amortyzatora Marzocchi Mx COMP 07 (moge max.wydac 140 funtow ,obecnie mieszkam w UK) .Chcialbym kupic amortyzator tylko nie wiem czy lepiej zainwestowac w nowy czy tez kupic uzywany(rocznik '05 '03) ale taniej !? Wybrac coil lub air ? Czytalem wiele pozytywnych opini o modelach '03 , '05 ,jak to wyglada z modelami '07 '08,czym sie roznia nowe modele od starszych ?moze ktos na takim jezdzi i moze wymienic jego zalety i wady.Czy ten amorek bedzie latwy w obsludze ,serwisie itd (w temacie amortyzacji jestem trohe 'zielony' wiec prosze pisac jezykiem PROSTYM ,zebym zrozumial o co chodzi .. )AHA moja waga 75 kg,styl xc( szeroko pojete xc! ).Amor bedzie pod hamulcow typu V.A moze polecicie cos innego moze ...Czekam na wasze opinie i rady POZDRO!

  • 4 tygodnie później...
Napisano

Ja jeżdże na MX comp air 04r. Amor wg mnie dedykowany jest ludziom jeżdżącym agresywnie, biorących udział w maratonach. Jeśli szukasz komfortu raczej daruj sobie wersje Air. Co prawda można ją ustawić w miarę "miekko" lecz wtedy buja jak na statku. Na nowych marcokach nie jezdzilem, lecz z wygladu zostaly przebudowane. Golenie powlekane są czarną anodą chyba. Napisz jaki styl jazdy preferujesz. Ja jednakże jesli mialbym kupowac teraz widelec zdecydowalbym sie na cos z RSa - Reba; Tora.

Gość R3surrection
Napisano

potwierdzam powyższą opinię, miałem ten sam.

 

potwierdzam powyższą opinię, miałem ten sam.

Napisano

Hej chłopaki mam dylemat. Mam do wyboru:

- Marzocchi Bomber Mx Pro 2007 - nóweczka (sprężyna powietrzna) za 750

czy

- Marzocchi Bomber XC500 2007 używka (TST5,sprężyna powietrzna), przebieg poniżej 1000 km - za 680 zl.

 

Co byście wzięli? Czy roczny xc500 dorówna nowemu Mx pro? Wiem że to dwa amory różnej klasy ale pytam bo mam mętlik w głowie :D z góry dzięki za odp ;)

Napisano

Osobiście zdecydowałbym się na xc 500 (bo ma kartusz TST z regulacja), ale tylko w wypadku gdybym na 100% był pewny jego stanu. Najlepiej jesli jest mozliwosc zobaczyc go na wlasne oczy.

Napisano

mx comp będzie bezawaryjny, serwis banalnie prosty. Tłumiki tst są delikatne, łatwo je uszkodzić. Mi w sobote przyjdzie zapłacić 240zł za naprawe tłumika tst... dlatego ze serwis nie był robiony wystarczająco czesto.

MX comp coil z 2004 który miałem i sprzedałem mojemu znajomemu jeździ do dziś bez problemu, a serwis miał robiony tylko pod koniec 2005 roku. Mialem równiez MX PRO Eta który działał świetnie, serwisu raczej tez za szybko by nie potrzebował, ale niestety "się połamał" ;) ale miał do tego prawo. Szkoda mi tej Ety, w porównaniu do Marathona SL 2005 z tłumiekiem tst lepszy był MX PRO ETA ;)

Napisano

chyba się zdecydowałem na Mx'a :blink: do poważnego serwisu w którym można zrobić profesjonalny przegląd ma dosyć daleko i chyba nie będzie mi się chciało jeździć . Ciekawe tylko czy do zimy będą jeszcze roczniki 07.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Właśnie odkrywam tajniki Mx'a. Czy to normalne, że gdy postoi jakiś czas to potem musi się tak jakby rozkręcić ? Jak stoi jakiś czas, a potem go uginam to pierwsze ugięcia jakoś topornie idą.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...