Skocz do zawartości

[12 326g] Radon ZR litening (V)


black rider

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zacząc odchudzać swojego bika tak żeby zgubił na razie przynjamniej 2kg a potem się zobaczy. Na szczęscie jest z czego zbijać wagę ale dla mnie priorytetem jest zmiana napęu, który powoli przestaje być użyteczny.

 

Rama (+ hak i piwoty) Radon ZR Litening 1580

Amortyzator RST Capa T4 2100

Stery Ritchey Comp 159

 

NAPĘD

 

Korba Deore FC-440 937

Kaseta Sram 5.0 277

Przerzutka przód Deore 179

Przerzutka tył Deore 299

Łańcuch Sram PC48 288

Suport Futura (na kwadrat) 280

Pedały PD-520 427

 

KOKPIT

 

Kierownica Zoom 173

Mostek Zoom 167

Rogi Noname (by Kaufland :D ) 122

Klamkomanetki Alivio 467

Chwyty Merida 112

 

KOŁO PRZÓD 1795

 

Piasta Novatec 136

Zacisk - 51

Szprychy Mach1 256

Obręcz AxelRims DH22 520

Opaska - 29

Dętka Kelly’s 203

Opona Kenda Karma 600

 

KOŁO TYŁ 2115

 

Piasta Novatec 401

Zacisk - 56

Szprychy Mach1 256

Obręcz AlexRims DH22 520

Opaska - 29

Dętka Kelly’s 203

Opona Kenda Karma 600

 

INNE

 

Hamulec przód Avid SD7 180

Hamulec tył Avid SD7 180

Siodło Kbix ultrarace 289

Sztyca Accent 360

Zacisk Zoom 51

Linki Alongha 71

Pancerze Alongha 98

Gniazdo licznika F16 15

Gniazdo pulsometru Sigma 26

koszyk 72

 

RAZEM 12 230

 

 

Po wakacyjnym przypływie gotowki planuje zmianę:

 

 

  • korby: jeśłi finansowo będzie dobrze to na Race Face Deus xc, chyba ze trafi się jakaś dobra oferta xtr'a to bedę miał dylemat :P
  • kasety: na pewno chce zostać przy napędzie 8-rzędowym wiec jakies propozycje?
  • łańcucha: tutaj też nie mam pojecia, dość cieżko znaleźć jakiś temat o lepszych łańcucha na 8, chc eżeby potrzymał jak najdłużej ale byłoby milo jakby powyzej 70 nie wchodził, wole kupić wiecej.
  • tylnej przerzutki: prawdopodobnie bedzie to xt shadow, chyba ze uda mi sie wynaleźć starego xtr'a to będę przeszczęśliwy
  • menetek z klamkami: to raczej wątpliwe ze będę mógł sobie pozwolić na tę zmianę ale chętnie poczytam propozycje.

 

No więc jakieś pomysły? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wagi juz poprawiam, przy 8 chce zostać przede wszystkim zę jest troche trwalsze no i nie musiałbym sie od razu rzucać na wymianę manetek, a poza tym nie ejstem taki wymagający żeby mieć 9koronek, jakos jazda z 8 mi pasuje.

na razie przede wszystim chcę się skupić na wyborze korby i jakiejś twałek ale przy okazji lekkiej kasety.

Na amora przyjdzie czas w późniejsyzm terminie, wole jeszcze się z nim pomęczyć ale potem wynagrodzić to sobie naklejką "world cup" ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za napęd zabieram sie w pierwszej kolejnośći, tylko sie zastanawiam na jaki.

Budżet jest na razie nieznany, ale chce kupić napęd klasy xt/xtr a przynajmniej taki który mi godnie posłuży przez kilka sezonów. Jeśli będzie za mało kasy to najwyżej kupie mniej części niz planowałem ale nie niższej klasy.

na razie chce wybrać korbę: i mam dylamat: z tego co czytam to xt jest porównywalne o ile nie lepsze niz deus, waga podobna a cena niższa. No i słyszałem że łożyska w RC są nienajlepsze. Ktoś ma jakieś porównanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...