black rider Napisano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2008 Chciałbym zacząc odchudzać swojego bika tak żeby zgubił na razie przynjamniej 2kg a potem się zobaczy. Na szczęscie jest z czego zbijać wagę ale dla mnie priorytetem jest zmiana napęu, który powoli przestaje być użyteczny. Rama (+ hak i piwoty) Radon ZR Litening 1580 Amortyzator RST Capa T4 2100 Stery Ritchey Comp 159 NAPĘD Korba Deore FC-440 937 Kaseta Sram 5.0 277 Przerzutka przód Deore 179 Przerzutka tył Deore 299 Łańcuch Sram PC48 288 Suport Futura (na kwadrat) 280 Pedały PD-520 427 KOKPIT Kierownica Zoom 173 Mostek Zoom 167 Rogi Noname (by Kaufland ) 122 Klamkomanetki Alivio 467 Chwyty Merida 112 KOŁO PRZÓD 1795 Piasta Novatec 136 Zacisk - 51 Szprychy Mach1 256 Obręcz AxelRims DH22 520 Opaska - 29 Dętka Kelly’s 203 Opona Kenda Karma 600 KOŁO TYŁ 2115 Piasta Novatec 401 Zacisk - 56 Szprychy Mach1 256 Obręcz AlexRims DH22 520 Opaska - 29 Dętka Kelly’s 203 Opona Kenda Karma 600 INNE Hamulec przód Avid SD7 180 Hamulec tył Avid SD7 180 Siodło Kbix ultrarace 289 Sztyca Accent 360 Zacisk Zoom 51 Linki Alongha 71 Pancerze Alongha 98 Gniazdo licznika F16 15 Gniazdo pulsometru Sigma 26 koszyk 72 RAZEM 12 230 Po wakacyjnym przypływie gotowki planuje zmianę: korby: jeśłi finansowo będzie dobrze to na Race Face Deus xc, chyba ze trafi się jakaś dobra oferta xtr'a to bedę miał dylemat kasety: na pewno chce zostać przy napędzie 8-rzędowym wiec jakies propozycje? łańcucha: tutaj też nie mam pojecia, dość cieżko znaleźć jakiś temat o lepszych łańcucha na 8, chc eżeby potrzymał jak najdłużej ale byłoby milo jakby powyzej 70 nie wchodził, wole kupić wiecej. tylnej przerzutki: prawdopodobnie bedzie to xt shadow, chyba ze uda mi sie wynaleźć starego xtr'a to będę przeszczęśliwy menetek z klamkami: to raczej wątpliwe ze będę mógł sobie pozwolić na tę zmianę ale chętnie poczytam propozycje. No więc jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2008 Dlaczego chcesz zostać przy 8 rzędach ? Jaki jest tego sens ? Ja bym się prędzej czy później wziął za amortyzator, bo według mnie kompletnie tu nie pasuje. Tanim kosztem możesz zejść z wagi wymieniając dętki na Ultralight'y/Geax'y Titanium i jakieś chwyty na WCSy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2008 Wymiana amora i już ponad pół kilo mniej. Do tego znacząco podniesie komfort jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2008 Osiem rzędów jest ok co prawda wybór trochę ograniczony ale zawsze. Kasetę możesz dać XT, łańcuchy jeśli zależy Ci na masie to chyba SRAM. Miałem przedtem i był lekki a teraz mam Wippermanna i jest ciężej. I rama (jeśli 20") to waga 1567 g z hakiem i pivotami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
black rider Napisano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2008 wagi juz poprawiam, przy 8 chce zostać przede wszystkim zę jest troche trwalsze no i nie musiałbym sie od razu rzucać na wymianę manetek, a poza tym nie ejstem taki wymagający żeby mieć 9koronek, jakos jazda z 8 mi pasuje. na razie przede wszystim chcę się skupić na wyborze korby i jakiejś twałek ale przy okazji lekkiej kasety. Na amora przyjdzie czas w późniejsyzm terminie, wole jeszcze się z nim pomęczyć ale potem wynagrodzić to sobie naklejką "world cup" ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 14 Czerwca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2008 W pierwszej kolejności wziąłbym się za napęd i dętki, potem amortyzator i może lżejsze opony. Jaki masz budżet na zmiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
black rider Napisano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2008 za napęd zabieram sie w pierwszej kolejnośći, tylko sie zastanawiam na jaki. Budżet jest na razie nieznany, ale chce kupić napęd klasy xt/xtr a przynajmniej taki który mi godnie posłuży przez kilka sezonów. Jeśli będzie za mało kasy to najwyżej kupie mniej części niz planowałem ale nie niższej klasy. na razie chce wybrać korbę: i mam dylamat: z tego co czytam to xt jest porównywalne o ile nie lepsze niz deus, waga podobna a cena niższa. No i słyszałem że łożyska w RC są nienajlepsze. Ktoś ma jakieś porównanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.