stuq Napisano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2008 Witam Nie wiedziałem jak sformułować ten temat. Opiszę krótko mój problem. Jeżeli chodzi o grzebanie w rowerze jestem kompletnym amatorem, więc sorry jeśli mój problem wyda Wam się głupi. Otóż w moim Basicu zaczęło coś chrobolić w okolicach suportu. Przy manetce odpowiedzialnej za przełożenia na przodzie tzn. 1,2,3 przekręcałem tym pokrętłem o pół obrotu tak, aby pozbyć się ocierania na poszczególnych przełożeniach. No i wszystko było ok, aż pewnego razu znowu tarło i tak się wczułem w przekręcanie, że wykręciłem? to pokrętło i linka "wyszła" z manetki tak o 1 - 1,5 cm - na tym co wyszło jest jakaś sprężyna. Moje pytanie brzmi: Jak zrobić, aby tą linkę z powrotem "wkręcić?" w manetkę tak, aby było ok. Bo teraz przy zmianie przełożeń i jeździe chroboli i trze tak, że wytrzymać nie można i nie jeżdżę, aby niczego nie popsuć... Proszę o odpowiedź. Z góry dzięki. Prosiłbym także o nie usuwanie tego tematu, a jeśli jest zdublowany to dajcie mi linka do podobnego tematu - ja takowego nie znalazłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KONAbiker Napisano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2008 Ten element, który wykręciłeś, składa się z 3 elementów - na wierzchu plastikowe pokrętło, w środku taka metalowa tulejka z gwintem, który wkręca się w manetkę, a na niej sprężyna, odpychająca tą tulejkę od plastikowej nakrętki. Musisz po prostu wcisnąć metalową tulejkę tak, żeby gwint wystawał w kierunku manetki i cały czas trzymając ją w takiej pozycji wkręcić ją z powrotem w manetkę. Tak jak napisałem, w środku jest sprężyna, która troszkę będzie odpychała tulejkę z gwintem, ale na pewno dasz sobie radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...