Rmk_90 Napisano 10 Czerwca 2008 Napisano 10 Czerwca 2008 witam na początek trochę szczegółów Bar Ends -- (rogi) -- BOPlight Brake (Front) -- (hamulec przedni) -- Avid SD7 + Avid FR 5 Brake (Rear) -- (hamulec tylny) -- Avid SD7 + Avid FR 5 Cables -- (linki i pancerze) -- clarksy Cassette -- (kaseta) -- Shimano XT 2007 Chain -- (lancuch) -- shimano XT 2007 Crank Set -- (mechanizm korbowy) -- Shimano XT 07' Derlr (Front) -- (przerzutka przod) -- Shimano Deore xt shadow 08' Derlr (Rear) -- (przerzutka tyl) -- Shimano Deore xt shadow 08' Fork -- (amortyzator) -- Marzocchi Bomber Gran Fondo 3 Frame -- (rama) -- Gary Fisher Merlin Grips -- (gripy) -- Author gąbki Handlebar -- (kierownica) -- Kbix pro race Headset -- (stery) -- Noname Pedals -- (pedaly) -- shimano 520 Seat -- (siodlo) -- Kbix pro race Seatpost -- (sztyca) -- Amoea borla 400mm 27.2 Seatpost clamp -- (zacisk sztycy) -- BBB Shifters -- (manetki) -- Shimano LX 06'(chyba) bez wizjerów Skewers -- (zaciski kol) -- tył XT przód Noname Starnut -- (gwiazdka)-- No name Stem -- (mostek) -- Kbix pro race Tire (Front) -- (opona przednia) -- Geax Barro Race kevlar (382g) Tire (Rear) -- (opona tylna) -- Geax Barro Race kevlar (389g) Top Cap -- (top cap) -- Cane creek Tubes -- (detki) -- Geax Titanium Wheel front -- (kolo przednie) -- 1000g - Hub -- (piasta) -- noname - Rim -- (obrecz) -- bontrager camino - Spokes -- (szprychy) -- mach 1 - Nipples -- (nyple) -- noname - Rim tape -- (opaska na obrecz) -- tasma izolacyjna Wheel Rear -- (kolo tylne) -- brak wagi - Hub -- (piasta) -- Shimano XT 07' - Rim -- (obrecz) -- Bontrager camino - Spokes -- (szprychy) -- mach 1 - Nipples -- (nyple) -- noname - Rim tape -- (opaska na obrecz) -- tasma izolacyjna bez wag, ponieważ większości nie znam - podałem tylko opon, ponieważ uważam ze są super - lekkie a zarazem z bieżnikiem(nie jak flajłejti czy makslajty) przenaczenie XC-enduro lekkie pytanko - na czym małym kosztem mogę jeszcze urwać? ps. ładny?
tobo Napisano 10 Czerwca 2008 Napisano 10 Czerwca 2008 a ja mam pytanie z innej beczki: co znaczy dla ciebie enduro? lekkie enduro?
Mod Team bogus Napisano 11 Czerwca 2008 Mod Team Napisano 11 Czerwca 2008 Rowerek jak najbardziej ok. Tylko nie ma przedniej przerzutki XT Shadow. Ile płaciłeś za oponki? Jak z ich ścieralnością?
Rmk_90 Napisano 11 Czerwca 2008 Autor Napisano 11 Czerwca 2008 a ja mam pytanie z innej beczki: co znaczy dla ciebie enduro? lekkie enduro? lekkie enduro, to dla mnie zjeżdżanie z toru DH wąwóz w olsztynie(superliga i te sprawy) (korzenie, kamienie, gaszenie hopek ziemnych gdzie jest to w miarę bezpieczne, bandy i wszytsko co tylko mozna zrobić nie niszcząc przy tym sprzętu) przy duzej prędkości nie latając hopek-duzych(ponad pół metra - duza hopa:), to zjazdy stromizn, po brutalnych korzeniach przy prędkości rzędu 20km/h a nie jak to bywa zwykle przy xc/maraton ze palce na wciśniętych heblach, i techniczny zjazd:) ja "cisnę na pałę" znaczy się jak jest zjazd ze "schodami" o spadku np. po pół metra kazdy schodek to wiadomo ze heble są wskazane:) pomijając definicje lekkiego enduro pojmowanego przeze mnie to jednak rower służy mi głównie do XC
podnietek Napisano 12 Czerwca 2008 Napisano 12 Czerwca 2008 Przednie kolo klocek jak na zastosowanie. Amor tez nie bedzie Cie sam wciagal pod gore...
Gość R3surrection Napisano 12 Czerwca 2008 Napisano 12 Czerwca 2008 ahahahah enduro sam mam ten amor typowe xc bez chociazby cienia wskazania na enduro
Rmk_90 Napisano 13 Czerwca 2008 Autor Napisano 13 Czerwca 2008 typowe xc bez chociazby cienia wskazania na enduro rowerek służy mi głównie do XC a moje "wygłupy" nazywam lekkim endurem co do amora, to zakupiłem 2 lata temu, i na razie nie zmieniam, bo nie przeszkadza mi jakoś straszliwie a co do kół, to dalej nie moge znaleźć kół które przy w miare dobrej wadze(do 1800g) wytrzymają też te moje "wygłupy" pozdrawiam
kasiajamroz Napisano 23 Stycznia 2010 Napisano 23 Stycznia 2010 Mój był ładniejszy;) - miałam GF Big Sur, też w tym kwadracikowym malowaniu, z tym, że matowego i z karbonowym trójkątem. Była to moja druga rama GF. Pierwszą był GF Tassajara. Stąd mam dla Ciebie małą radę - uważaj. Niestety ramy te, zwłaszcza przy tak wyciągniętej sztycy, jak Twoja (ech, ja swoją ustawiałam podobnie), mają tendencje do pękania (pęka ta rura w którą wchodzi sztyca, tuż nad poprzeczną). Wiem coś o tym, bo niestety miałam dwie ramy GF, nówki, i obie pękły właśnie w taki sposób (jedna po 18 miesiącach, druga po 9). A nie jeżdżę specjalnie agresywnie. I nie ma tu znaczenia, jaką długość sztycy zastosujesz. Niestety Gary Fisher wymyślił sobie, że właśnie rura, w którą wchodzi sztyca, nie ma równego przekroju na całej długości. Z góry wewnętrzna średnica to 27,2, z dołu, pod poprzeczną rurą ramy to już 31,6. Całość pracuje, długa sztyca w żaden sposób nie wzmacnia konstrukcji i w końcu pojawiają się pęknięcia. Nie gwałtownie - rama może trzeszczeć sobie nawet miesiąc lub dwa, ale w końcu się poddaje. Jeżeli i w przypadku Twojej ramy dojdzie do takiego pęknięcia, nie baw się już w markę Gary Fisher. Skorzystaj z tego, że ich właścicielem jest Trek. Po drugiej złamanej ramie (GF Big Sur), zażądałam od nich Treka 8500 i dostałam:).
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.