verul Napisano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 Hej, poniewaz niestety bede pewnie musial reklamowac jedna rzecz kupiona w centrumrowerowym chce sie dowiedziec jak polskie prawo mowi o zalatwianiu reklamacji. Moze gdyby to byl normalny sklep jak Arnik, XTRabike i wiele innych to bym sie nie pytal. Ale po tym jak 2 razy musialem u nich czekac miesiac na siodelko (raz kupowalm ja a raz kumpel) wiem ze maja ruhe i wole wiedziec w jakim czasie MUSZA rozpatrzyc reklamacje, podjac konkretne kroki, czynnosci. I jak moga ja uwzglednic. Tzn czy jesli nie da sie naprawic moga jednakowo zwrocic kase jak wyslac nowy towar? Bo nie ukrywam ze kasy nie chce i wolalbym nowa czesc. Aha, i jak oni zazwyczaj to wysylaja potem do mnie? Bo ja do nich wysle paczka ubezpieczona lub przynajmniej kurierem, ale jak zginie od nich... nie akceptuje opcji gdzie oni zeby oszczedzic wysylaja do mnie paczka za 8zl towar wart 700. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.