tobo Napisano 18 Sierpnia 2008 Napisano 18 Sierpnia 2008 ma takiego moj kolega. nie wiem czy w tym konkretnie egzemplarzu czy w calej serii czy w calym roczniku jest problem z etą: pierwszy kartusz nie trzymał i został wymieniony a obecnie włączenie ety prawie nie powoduje reakcji widelca - nie kompresuje się on. zakres regulacji bardzo szeroki, wykorzystanie komory asysty - bezsensowne bo robi z tego marcoka beton.
Miecho87 Napisano 18 Sierpnia 2008 Napisano 18 Sierpnia 2008 Co do tego modelu Z1 to zgadzam się w pełni z Tobo. Ja całe szczęście nie miałem nigdy problemów z ETA (nie licząc tego, że od czasu małego dzwonu mogę pokrętłem od niej kręcić 360 stopni , ale nawet z tym działa prawidłowo. Widelec właściwie bezobsługowy, a nawet gdy się tego domaga to nie ma problemu - poza śrubami na dole goleni, do których klucz trzeba dorabiać szlifierka . Jedyna moja uwaga to to, że dostaje luzów na goleniach, ale jeździ już 3 lata i nie ma lekko (w przenośni i dosłownie).
tobo Napisano 22 Sierpnia 2008 Napisano 22 Sierpnia 2008 dlaczego klucz ma byc dorabiany? odkrecalem sruby w kilku bomberach standartowymi nasadkami - ewentualnie z przedłużką
Miecho87 Napisano 22 Sierpnia 2008 Napisano 22 Sierpnia 2008 To tylko pozazdrościć wąskich nasadek . Moje wszystkie jakie próbowałem były za szerokie, widocznie ścianka nasadki grubsza i nie mieściły się na śrubie zahaczając o haki koła.
Paulex Napisano 19 Maja 2009 Napisano 19 Maja 2009 Witam!! Tak sobie pomyslałem że ja też sie podzielę z wami moimi wrażeniami z jazdy:) Kupiłem ramkę z damperem i Shermana od Mryous'a:) Na początku miałem pewne obawy, ale jakoś się przekonałem i teraz jest git . Rama- Haro Werx Xenon 16" biała Amortyzator- Manitou Sherman Flick 150-110mm Damper- Rock Shock Pearl 3.3 Stery- FSA Orbit MX Kierownica- Truvativ XC Mostek- Guizzo Hamulce- Avid Juicy 3 160mm Chwyty- BOP Manetki- Shi Deore Przerzutka przód- Shi Deore Top Swing Przerzutka tył- Shi Deore XT krótki wózek Kaseta- Shi Deore XT 11/32 Łańcuch- Shi XTR/Dura Ace Korba- Truvativ 5ived suport- Accent Sztyca- Truvativ XR Siodło- Race Face Koło p/t- Obręcz Remerx/Alexrims DM24, Piasta Promax disc/ Promax disc, szprychy???/??? Opony- CST 2.35 Na początku było troche problemów z dopasowaniem wszystiego ze starego bika. Musiałem kupić przerzutkę przednią, wymienić pancerze od przerzutek na całe. Najgorzej było z przednim hamplem ;/ , albowiem był za krótki przewód. W jednym serwisie dowiedziłem się że trzeba zamawiać nowy org. przewód i dopiero wymienić. Było już późno także nic wiecej nie mogłem zdziałać tego dnia. Założyłem starego dobrego mechanika Hayes MX1 (akurat pasował długością) i jazda, a że było juz ciemno także nie długo pojeżdiłem. Ale coś udało mi się przetestować. Sherman ciekawie pracował, na asfalcie wybierał nierówności przy zjeździe z krawężnika to tylko śorbnięcie i jade dalej . W terenie na początku twardy, ale jak sie "rozbuja" na nierównościach to zaczyna pięknie pracować i zbierać wszystko. A zawiecha hm to mój pierwszy Full także jak dlamnie jest cud miód malinka . Napompowałem Pearla do około 100 PSI i był troche za twardy, upuściłem do 95 PSI i jest w sam raz. Ładnie zdiera małe nierówności a wieksze dziury zasysa jak Sherman, krawężniki też. A podjazdy hm sztyca do góry, na Pearlu gate, i na Shermanie zmniejszam skok i do góry jak na hardzie . Nastepnego dnia pojechałem do innego serwisu i dowiedzaiłęm się ze do Avidów J3 pasują przewody od Shimno(a co najważniejsze gwint nakrętki jast taki sam). Kupiłem przewód 0,9m wraz z oliwkami i szpilkami, Dota 4, i zrobiłem zestaw do odpowietrzania według przepisu na forum za 5zł(nawet mniej bo chyba za 4.35zł). Zmontowałem wszystko odpowietrzyłem, załozyłem hebla i okazało się że..... znów ciemno.(Późno wróciłem z miasta;/) Nastała Niedziela:) Rowerek czekał w garażu aż wróce z kościoła. Śniadanko na szybko, kask, okulary, rękawiczki i w góry:). Podjazdy to tak jak wcześniej gate i zmiana skoku na Shermanie. Dojaechałem do schroniska(praktycznie cały czas pod górę), odpoczełem i w dół :D :D . Mega jazda!!. Nareszcie czuję się jak na wygodnej sofie a nie na krześle z podłkietnikami:). Tylko trzeba uważać bo podczas zjazdu można zrobić rakietę ziemia-powietrze:) podczas wciśnięcia hebla przód idzie na dół a tył do góry i jak sie mocno wciśnie jak ktoś ma nie wyczute heble to łądnie poleci . Możliwe ze to wina jeszcze nie ustawionego Rebounda na Pearlu bo mam na najszybszy powrót ustawiony na razie. Na prostej drodze jazda z odblokowanym damperem jest trochę ciężsa, ale zawiecha nie pompuje no chyba że pedałujemy jak nienormalni;) Jestem Full zadowolony z mojego Full'a:)
Rekomendowane odpowiedzi