raval Napisano 30 Maja 2008 Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 Hey. Rower ten kupilem na jesien tamtego roku. Niestety z braku czasu praktycznie stal, az do kwietnia. Po porzadnym odrestaurowaniu po zimie wybralem sie nim w gory. W sumie to nie mam z nim problemow, oprocz pracy amora, ktory stuka, bo sprezyna nie wypycha do samego kocna goleni. Moj wzrost to 193,, a rozmiar ramy 20. Ocencie i napiszcie swoje uwagi. Licze tez na posty, ktore pomoga mi usprawnic bike. Co powinienem wymienic. Jaki jest wasz stosunek do tej firmy itp. Oto specyfikacja Materiał ramy: aluminium 7005, cieniowane Widelec: Spinner Grind OS2 Tłumik: n.d. Skok przód: 100 Skok tył: n.d. Rozmiary: 13/15/17/18,5/20" Stery: WTB Momentum Comp ST, 1-1/8" Mostek: aluminiowy, kuty Kierownica: aluminiowa, podwójnie cieniowana, 31,8 mm Sztyca: aluminiowy Siodełko: WTB Speed V Sport SE Piasty: Shimano Disc Obręcze: Alex TD20 Opony: IRC Mythos XCII, 26x2,1" Manetki: Shimano Acera, 24-biegowe Przerzutka przód: Shimano T300 Przerzutka tył: Shimano Acera Dźwignia hamulca: Shimano Acera Hamulce: Hayes MX2 XC, mechaniczne, tarczowe Korby: Truvativ X-Flow, 42-34-24 z. Środek suportu: Truvativ Pedały: tworzywo Łańcuch: b.d. Kaseta: 11-32 z. a tu szersze info, ale po ang rame: 7000 Series Double Butted Aluminum with Edge II Top and Down Tubes, Disc Mounts Swingarm: N/A Fork: Spinner Grind OS 2, Oversize Stanchion Legs, 100mm of Travel with Preload Adjusters Rear Shock: N/A Headset: WTB Momentum Comp ST Threadless 1 1/8" Rear Hub: Shimano 32 Hole Disc Front Hub: Shimano 32 Hole Disc Spokes: 15 Gauge Stainless Rims: Alex TD-20 Disc, 32 Hole, Double Wall Tyres: IRC Mythos XCII 26" x 2.1" Shift Levers: Shimano Acera Front Derailleur: Shimano T300 Rear Derailleur: Shimano Acera Cassette: Shimano Alivio HG 50, 8 Speed, 11-32 Chain: IG31 Crankset: TruVativ X-Flow, 42/34/24 Bottom Bracket: TruVativ Cartridge Sealed Seatpost: Alloy Micro Adjust Saddle: WTB Speed V Sport LE with Love Channel and Comfort Zone Bar: 31.8mm Double Butted Alloy with 1" Rise Stem: Forged Alloy with 31.8mm Bar Clamp Grips: Marin Dual Density Brakes: Hayes MX-2 XC Mechanical Disc with V6 Rotors Brake Levers: Integrated with Shifters Pedals: Composite Tutaj pare zdjec: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karnaś Napisano 30 Maja 2008 Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 Możesz wymienić przerzutki na np.LX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 30 Maja 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 Może napisz co najbardziej cię gryzie w rowerze? I co od niego oczekujesz? Jakie są twoje priorytety? Jeśli rower jest prawie nowy to jak na razie nie ma w co inwestować, a w szczególności w napęd, który wymienisz jak się ten zużyje. Koła są OK. Hamulce również. Można coś pokombinować z pozycją na rowerze, czyli z mostkiem i kierą. Chyba, że tak jak jest teraz ci pasuje. Może jeszcze siodełko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raval Napisano 30 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 Hmmmm gryzie mnie w nim na pewno malo precyzyjna maszynka z tylu... jest bardzo luzna, przez co przy niskich podskokach bardzo ja slychac i czesto nie przenosi napedu. na pewno waga tez jest duza. Trudno mi napisac jaka dokladnie, ale porownywalem z jakas merida za 700zl i moj byl zdecydowanie ciezszy. Co do ustawienia, to siedzonko[jesli chodzi o wysokosc] jest ok, natomiast co do kierownicy, to mam zastrzezenia... jest zdecydowanie za wysoka. Szcxzerze, to nei wiem, jak zmienic wysokosc. Pod mostkiem sa 3 oslony. Po ich sciagnieciu zauwazylem tylko dluga rure i tyle... zadnej regulacji wysokosci. Oczekuje od niego, aby byl cichy przedewszystkim i wszechstronny(czyt. dobry na asfalt i dobry na wypady w gory-bardziej w ta strone). Jakies tricki tez probuje tworzyc, ale na razie sie ucze. Co do hamulcow, to niedawno mialem niemile przezycia(w sumie dalej mam). Po ostrym myciu po w/w wypadzie mozna powiedziec, ze "ochlapalem" go zabardzo olejem/smarem. I w jakis sposob dostal sie do tarcz... Posluchalem rady kumpla i przetarlem je czysta ropa... i to byl blad. Niby funkcja abs znikla, ale zostalo nie mile piszczenie polaczone z trzeszczeniem. Wykrecilem klocki, obmylem w goracej wodzie z plynem do naczyn(niby odluszczajacy) wraz z tarcza i zalozylem. NIestety teraz mam oba te objawy. ABS i niemily dzwiek... bogus92 napisz cos wiecej o ustawieniu kierownicy i mostka:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 30 Maja 2008 Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 Zmień mostek na "-" i wywal podkładki. Wtedy będzie niżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raval Napisano 30 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 Zmień mostek na "-" i wywal podkładki. Wtedy będzie niżej. Gdy wywale podkladki, to zostaje srebrna rura i nic wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 30 Maja 2008 Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 No to ją przytniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raval Napisano 30 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 Zmień mostek na "-" i wywal podkładki. Wtedy będzie niżej. tak dokladnie to wyglada Czyli jeden problem z glowy:) Co myslicie nad reszta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 30 Maja 2008 Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 Zaraz byscie ciac chcieli. Daj je nad mostek, pojezdzij i jak bedzie dobrze dopiero tnij. Utniesz zawsze, gorzej potem wrocic do starej dlugosci. Sam musisz okreslic ile podkladek nizej chcesz mostek i czy ma byc on na + czy na - Swoja droga niezla zyrafa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raval Napisano 30 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2008 i kolejne pytanie, czy podczas hamowania klocki powinny dociskac do tarczowki, czy jeden ma wygiac, do drugiego tarcze? Bo ta 2 opcja u mknie wystepuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raval Napisano 31 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2008 Powstalo cos takiego: I niestety uciac sie chyba tego nie da, poniewaz gwint od sruby jest przyspawany do koncowki rury.... gdy utne, strace gwint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 31 Maja 2008 Udostępnij Napisano 31 Maja 2008 Przyznam sie ze nie widzialem nigdy sterowki 1 cal na gwint wiec Ci nie pomoge. Nie umiem sobie nawet tego za bardzo wyobrazic lacznie z tym gdzie ten gwint jest. Jedynie jak Ci sie nie podoba komin nad mostkiem to mozesz dac go na minus, bo raczej ma taka mozliwosc. Mostek ma sporo stopni wychylenia wiec i tak bedzie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wookie Napisano 31 Maja 2008 Udostępnij Napisano 31 Maja 2008 Tam nie ma nic przyspawanego , masz wbita gwiazdke , odetniejsze , wbijesz nowa gwiazdke ,5-7zl w rowerowym i po sprawie , albo jezdzi tak jak teraz jesli ci nie przeszkadza , mi to zawsze wizualnie nie podobalo sie i sterowke wolalem przyciac , min do 19cm gora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 31 Maja 2008 Udostępnij Napisano 31 Maja 2008 No jezeli gwiazdka (tak myslalem ) to przeciez moze ja wbic glebiej zamiast kupowac nowa. Chyba ze sam bedzie to robil, to moze byc problem. Choc z drugiej strony czy sam bedzie wbijal nowa czy ta obecna wbijal glebiej to nie ma roznicy. Jednakowo trudno wg mnie. W serwisie pewnie cudow by nie wzieli za dociecie i wbicie gwiazdki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 1 Czerwca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2008 Z tą pozycją na rowerze, wysokością mostka i kiery chodziło mi o to co napisałi poprzednicy. Albo tak jak zrobiłeś - podkładki nad mostek + ewentualne ucięcie sterówki lub - kupno moska o mniejszym wzniosie, może prostej kiery i obcięcie sterówki. A jeśli chodzi o tarcze to tak: - nieruchomy klocek powinien być jak najbliżej tarczy, - ruchomy jak ci się podoba, tak żebyś zahamował, - klocki powinny być ustawione równolegle do tarczy. Ale zanim ustawsz hamulce to: - odtłuść tarcze benzyną ekstrakcyjną lub alkoholem, - klocki najlepiej wypiecz w piekarniku, potem przetrzuj papierem ściernym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raval Napisano 7 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 Osiemnaste urodziny, troche kaski wpadlo no i jakis upgrade:)) Tak wiec postanowilem wymienic tylna przerzutke, poniewaz po upadku troszke ja wykrzywilo, a pozatym nie byla precyzyjna od poczatku. I tak na oku mam: http://allegro.pl/item373711559_przerzutka...tki_wozek_.html http://allegro.pl/item371725659_przerzutka...cena_145zl.html http://allegro.pl/item374426987_tylna_przr...1_sgs_nowe.html ktora z tych polecacie? w sumie cena gra role, bo wole wybrac tansza, jezeli drozsza jest tylko troxche lepsza. Chce tez wymienic sztyce i zastanawiam sie nad ta: http://allegro.pl/item378957479_nowa_sztyc...owana_27_2.html Wiecie, jak sie sprawdza taki system amortyzacji? czy to tylko zbedny bajer, czy naprawde przydatna rzecz?? Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.