jerry1234 Napisano 30 Maja 2008 Napisano 30 Maja 2008 Kupiłem ramę Haro Shift z damperem x fusion 125 mm, teraz czas na widelec, myśle o skoku około 120, 130 w oko wpadł mi http://allegro.pl/item371609033_nowy_marzo...kazja_2008.html lub http://bike-center.nazwa.pl/sklep/product_...roducts_id=1545 pomóżcie proszę dokonać słusznego wyboru:>
MrJ Napisano 30 Maja 2008 Napisano 30 Maja 2008 Jak coś, mam na sprzedaj (aktualne tylko do końca weekendu!) MaguręPhaona. Używka w dobrym stanie, opis TRUTUTUTUTAJ Skok 90-125mm, sprężyna dla wagi ok. 70-75kg. Tylko na tarcze. Cena 650PLN do małej negocjacji. Wysyłam za pobraniem. Jak się nie uda spylić, zostaję przy V-kach. Po prostu amortyzator został siostrze bo przestała a pomykać rekreacyjnie kupiła Shivera
Mod Team bogus Napisano 30 Maja 2008 Mod Team Napisano 30 Maja 2008 Z tych dwóch zdecydowanie Revelation.
Robert Napisano 30 Maja 2008 Napisano 30 Maja 2008 Wożę się z Revelationem i chodzi zacnie, gdyby nie jego drobny kłopot z wyciekiem (szybko rozwiązanym i podobno całkowicie niegroźnym). Jedyne do czego mogę się przyczepić, to lakier, mieszanka błota i kamieni sprawiła że są jego spore ubytki pod podkową, ale kto by się tym przejmował
Qba66 Napisano 12 Czerwca 2008 Napisano 12 Czerwca 2008 Witam serdecznie. Nabyłem jakiś czas temu ramke Ghosta AMR 5700 z 2007r. Jej skok to 130mm i docelowo przez producenta siedział w niej Recon u-turn. Sam zdecydowałem się na kupno Revelationa air u-turn do tej ramki, jednak czekam juz 3 tydzien aż sklep bike-center.pl dostanie dostawe. Zaczynam się już niecierpliwic bo rower stoi, amorka nie ma a czasu na jazde mam mnóstwo (koncówka szkoły). I tak się zastanawiam czy ewentualnie kupno tego Marcoka http://www.allegro.pl/item376301791_marzoc...zedaz_2007.html było by dobrą alternatywą dla revelationa? Zapewne będzie cięższy ale to jakoś przeboleje, ma system ETA więc podjazdy czy asfalt nie będą mu straszne. Golenie 32mm powinny zapewnic mu sztywnośc, a z tego co się orientuje, to ten amorek ma możliwośc podpompowania asysty powietrznej by dostosowac go do swojej wagi.. A może coś takiego? http://www.gregorio.pl/index.php?products=...amp;prod_id=140 ale tu rocznik 2006 więc nie wiem czy konstrukcyjnie dużo się zmieniło od tego czasu? No i z tego co widzę, brak ETY.. Ogólnie co mi możecie powiedziec na temat tych amorków (w porównaniu do RVL) i czy będzie (i jeśli tak to który) to dobrą alternatywą? Pozdrawiam Jest jeszcze coś takiego ze stajni Marzocchi.. http://www.gregorio.pl/index.php?products=...t&prod_id=8 Sprawa jest PILNA więc proszę o jakies sugestie..
Andref Napisano 12 Czerwca 2008 Napisano 12 Czerwca 2008 O, widzę, że nie ja jeden czekam na dostawę z bike-center. Tyle, że zamówiłem dopiero w poniedziałek. Pan mi powiedział, że amorki już do niego idą i powinny być w ciągu kilku dni. No ciekaw jestem. Tyle, że ja już zamówiłem. Tak czy siak, wg mnie warto poczekać, bo te Marcoki się do RVL nie umywają
Qba66 Napisano 12 Czerwca 2008 Napisano 12 Czerwca 2008 Andref, ja też zamówiłem w poniedziałek, tyle, że 26-go maja I miały byc do 14 dni. W ten poniedziałek dostałem maila, że o terminie dostawy nadal nic nie wiadomo, jednak mam poczekac kilka dni.. zobaczymy co odpiszą jutro na mojego maila dzisiejszego.. Sam też jestem za RVL bo jednak co jak co ale wole RSy niż Marcoki. Wkurzające jest tylko to, że rower stoi i czeka na amorka..
Rulez Napisano 12 Czerwca 2008 Napisano 12 Czerwca 2008 Ja tylko napiszę, że przy moich przejściach z amorami - bał bym się je kupować od kogoś innego niż oficjalny dystrybutor
Qba66 Napisano 12 Czerwca 2008 Napisano 12 Czerwca 2008 Rulez, mam nadzieje, że nie będzie tak źle. A jakie przejścia miałeś? I co w takim razie zrobiłbyś na moim miejscu? Kupił tego marzoka ? i jeśli tak to którego? bo osobiście mam mętlik w głowie..
Rulez Napisano 12 Czerwca 2008 Napisano 12 Czerwca 2008 Na szczęście nie muszę wybierać , ale jestem za Revelationem U-turn (zmiana skoku to naprawde super sprawa) ponadto sprawdzony system tłumienia Dwa razy , dwa różne amorki wysyłałem do naprawy gwarancyjnej - na szczęście były kupowane u dystrybutora i wszystko przebiegło bez problemów. ponadto kupiłem RS Mc 3.3 - nie od dystrybutora - i pracował bardzo nietypowo - w efekcie wymieniłem go na inny
Qba66 Napisano 12 Czerwca 2008 Napisano 12 Czerwca 2008 No to dam jeszcze bike-center troche czasu Wracam patrzec na mecz.. POLSKA!!
Rulez Napisano 12 Czerwca 2008 Napisano 12 Czerwca 2008 Jak ci się śpieszy, spróbuj zlicytować tego (sprawdzony sprzedawca kupowałem u niego) wysyłka tylko 8 Euro + przelew : http://cgi.ebay.pl/ROCK-SHOCK-REVELATION-4...ShippingPayment
Qba66 Napisano 15 Czerwca 2008 Napisano 15 Czerwca 2008 Tak więc co do alternatywy dla Revelationa w moim zaprzyjaźnionym serwisie polecili mi ( pozwole wkleic sobie maila którego dostałem) Ze stajni marzocchi przychodzi mi tylko jeden amortyzator na mysl.... >> Marzocchi XC 600 SL ! posiada on bardzo rozpięta możliwość regulacji miedzy innymi.. : skok regulowany 90-130mm ! regulacja *TST 2* Zastosowano zamknięty, lecz serwisowalny kartusz z dwu pozycyjnym regulatorem tłumienia kompresji (uginania się widelca) umieszczonym na szczycie goleni. W pozycji "open" widelec pracuje normalnie, w pozycji "close" następuje blokada skoku. U dołu goleni widelca znajduje się regulator siły tłumienia powrotu (rozprostowywania się widelca) *ATA* System ATA oferuje użytkownikom wszelkie korzyści sprawdzonego systemu Doppio Air wraz z możliwością zmiany wartości skoku. Osiem obrotów pokrętłem zmienia wartość ugięcia widelca o 40mm.Sprężyna pneumatyczna automatycznie dostosowuje progresję twardości do zmian skoku. Lekko działające pokrętło regulacyjne ATA zezwala na szybką i łatwą zmianę wartości skoku. Do dyspozycji użytkownika jest jeszcze komora dobicia, a zmieniając w niej ciśnienie, można wpływać na progresję twardości widelca pod koniec skoku. sprężyna powietrzna dzięki której dostosuje sie amortyzator do praktycznie każdej wagi i stylu jazdy... wiec myślę ze ten amortyzator jest bardzo dobra alternatywa.. dodatkowo wpływa korzystnie takie walory jak: -rura sterowa alu XC która waży 174 g -korona alu superlight -golenie górne 32mm alu -nowe monolityczne, magnezowe golenie dolne Corsa -mocowanie V-brake ( -6" Post Mount (max. tarcza 7") kolejnym walorem może być waga która wynosi wg. producenta 1750g + rura sterowna o wadze174g następnym walorem może być legendarna praca amortyzatorów tej firmy.. oraz wytrzymałość i bezawaryjność tej marki i jedna chyba najważniejsza cecha na chwile obecna jest tez cena promocyjna która wynosi brutto 1400 zł ! ( stara cena wynosiła 2300 zł ) Takiego maila dostałem, ale zastanawiam się czy jednak nie poszukac czegos bez regulacji skoku ale z blokadą ETA. Bo nie widzi mi się przed podjazdami 8 razy przekręcac pokrętło, znudzi mi się to po pewnym czasie a skok 130mm jeszcze nie jest jakimś dramatycznym i spokojnie można by sie z takim poruszac na codzien. Dodatkowo dochodzi wychudzona korona i dolne golenie z Corsy.. jak dla mnie to są wady a nie zalety, no chyba, że się mylę.. Sam nie wiem co zrobic, gdyż z bike-center ciągle dostaje info, że czekają na dostawe a mnie krew zalewa bo to już 4 tydzien się zaczyna od zamówienia.. ;/ To się nazywa dylemat
Andref Napisano 15 Czerwca 2008 Napisano 15 Czerwca 2008 Ten Marcok to klocek, wyjdzie ok 2kg, 200g wiecej niz Rvl. A jakie info i kiedy dostales ostatni od bike-center? Poza tym nowe Marcoki nie maja najlepszej opinii, zajrzyj na mtbr.
Rulez Napisano 15 Czerwca 2008 Napisano 15 Czerwca 2008 Bo nie widzi mi się przed podjazdami 8 razy przekręcac pokrętło, znudzi mi się to po pewnym czasie a skok 130mm jeszcze nie jest jakimś dramatycznym i spokojnie można by sie z takim poruszac na codzien No właśnie na codzień można sobie ustawić 100 mm i bedzie fajny zwrotny rowerek, a w teren dajesz 130 i śmigasz.
Qba66 Napisano 16 Czerwca 2008 Napisano 16 Czerwca 2008 Andref, wiem, że troche klockowaty.. a co do info od Bike-center to dostałem w piątek, że nadal nie znany jest sklepowi tremin dostawy do nich i jestem proszony o wyrozumiałośc.. Ale chyba warto jeszcze poczekac... Pozdr.
MarcinGoluch Napisano 16 Czerwca 2008 Napisano 16 Czerwca 2008 Waga wersji SL z całą rurą zamyka się w 1819g i jest to dokładnie tyle co np Revelation Ait uTurn. Wersje SL są znacznie lżejsze, zastanawia mnie jednak na czym go odchudzili. Ze swojej strony polecam coś takiego http://www.bikestore.cc/product_info.php/p...s_id/14280.html Jeżeli się boisz TST to może tańszy http://www.bikestore.cc/product_info.php/p...s_id/14282.html Jeżeli często się mówi że Marzocchi im starsze tym lepsze a sysytemy niewiele się zmieniły to moim zdaniem AllMountain SL jest ciekawa propozycją zarówno cenową jak i wagową. Pozdrawiam! Marcin
łysol69 Napisano 16 Czerwca 2008 Napisano 16 Czerwca 2008 Z tej dwójki raczej SL, zdecydowanie lepsze tłumienie ma (SSV czułością nie grzeszy...).
PsychoticArchitect Napisano 16 Czerwca 2008 Napisano 16 Czerwca 2008 Wersje SL są znacznie lżejsze, zastanawia mnie jednak na czym go odchudzili. żadna z nich, w przeciwieństwie do XC600, nie ma sprezyny stalowej, więc może na tym ale ja sie tam nie znam.
tobo Napisano 16 Czerwca 2008 Napisano 16 Czerwca 2008 wersja sl starsze roczniki mialy wiercona korone.
Qba66 Napisano 16 Czerwca 2008 Napisano 16 Czerwca 2008 Tak więc ten allmountain sl z 2006r. odpada, bo ma skok 150mm, który może zmniejszyc się do 130 po maksymalnym napompowaniu komory odpowiadającej za progresje skoku ( taką odp dostałem od Pana Krzysztofa z Gregorio). Co do XC 600sl, to dowiedziałem się że jest z nim trochę kłopotów przy serwisie i na 90% ( bo muszą mi jeszcze sprawdzic na magazynie) wyprzedali wszystkie SL'ki.. Ale swoją drogą dedukcji doszedłem do wniosku, że potrzebuje amorka o skoku 130mm, który można w miare sprawnie obniżyc na podjazdach czy asfalcie. Polecono mi więc XC 600 retro ze skokiem 130mm i ETĄ. Waga to 1900g z manetką eta, więc tylko o 100g więcej niż Revelation. Łatwośc regulacji ( bo nie trzeba bawic się przez tydzien komorą pozytywną i negatywną ) wystarczy ustawic asyste powietrza pod odpowiedni sag i ustawic tłumienie powrotu i można śmigac. Dodatkowo jest ETA, czyli ten cudny system, który pozwoli mi na efektywne podjazdy bez kręcenia i zmiany skoku. Miałem okazje przejechac się na xc 600 ale 100mm i sam nie wiem czy bardziej wolę charakterystykę powietrza czy sprężyny, jednak słyszałem, że sprężynowce wykorzystują praktycznie w 100% swój skok no i nie obniżają się przy pompowaniu negatywnej komory ( bo jej nie mają ). Co sądzicie o tym wyborze? Dodatkowo kupuje od dystrybutora a nie przez sklep www więc i łatwiej o ewentualną gwarancję czy przegląd. Przepraszam, że post pod postem, ale wszystko postanowione. Kupuje Bombera xc 600 130mm ETA z manetką. Po telefonie do Bike-center.pl dowiedziałem się, że Szanowny Pan nie wie i już nie będzie wiedział kiedy będą revelationy. Dostał tylko info, że będą kiedyś i już.. A taki obrót spraw mnie nie zadowala. Trzeba będzie spróbowac czegoś nowego więc w środe - czwartek odbieram mojego nowego bombera.. Pozdr. i dzięki za pomoc w wyborze
jerry1234 Napisano 16 Czerwca 2008 Autor Napisano 16 Czerwca 2008 o choliapa ja takze czekam na rs Revelation 426 Air U-Turn PopLock z bike center widze, ze moge sie nie doczekac...
Qba66 Napisano 16 Czerwca 2008 Napisano 16 Czerwca 2008 jerry1234 ja nie twierdze, że te amorki nie dojdą, ale wkurzyło mnie czekanie już ponad 3 tyg i co chwile to samo hasło, że czekają na dostawe. Dopiero teraz facet przyznał, ze sam nie wie kiedy będzie, ale ma byc.. a wszystko to troche mi śmierdzi.. taka okazyjna cena i nie wie kiedy będą? Wole coś pewnego na co nie musze czekac miesiąca. Może zrobiłem błąd, ale troche nerwowy ze mnie rocznik A mój kumpel ma tego xc 600 tyle że 100mm i bardzo sobie chwali, a nawet twierdzi, że działa lepiej niż moja była Reba.. Może nie ma takich możliwości regulacji, ale przez to jest prosty w ustawieniu pod siebie, a system ETA jest chyba najlepszym sposobem na szybką redukcje skoku i wysokości amorka na podjazdach. Pożyjemy zobaczymy, ale życze Wam, żebyście Ty i andref doczekali się na rvl z bike-center.pl Pozdrower
Andref Napisano 16 Czerwca 2008 Napisano 16 Czerwca 2008 Szczerze mówiąc dałeś mi trochę do myślenia. Trochę kicha, bo już zapłaciłem za RVL. Marcok o tyle mi nie odpowiada, że maksymalna rozmiar tarczy to 180mm. No nic, jakoś bardzo mi się nie spieszy, ale dzięki za info
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.